Moskisvet.com
Video: Policisti rešili žensko pred pit bulli
Zanimivo

Video: Še en grozljiv napad pitbulov

U.K.
05. 01. 2012 10.26
134

Neka brazilska ženska je peljala svoje pse na sprehod, ko so jih napadli pitbuli. Kot kaže, je šlo za potepuške pse, vse skupaj pa je posnela varnostna kamera.

Ženski so najprej poskušali pomagati mimoidoči, nato pa so prispeli policisti, ki so enega od psov tako pretepli, da je pozneje poginil. Žensko so ugriznili več kot petkrat, njene pse pa so pozneje našli bolj ali manj nepoškodovane nekaj ulic stran.

Treba je povedati, da noben pes ni po naravi posebno napadalen. To velja tudi za pitbule. So močni psi, zvesti svojemu gospodarju in svojemu tropu. V večini primerov so za napade krivi njihovi lastniki.

Oglejte si, kako v Nemčiji brutalno pobijajo pse zaradi krzna!

 

Svoje mnenje pa lahko izrazite tudi na naši Facebook strani!

 

KOMENTARJI (134)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
sam imam doma pittbulko in dobro vem zakaj se zaganja kdaj v pse ker ji najedajo ker lajajo in tudi tukaj se vidi da tedva psa lajata nekam in rineta ke
ti nimaš pojma o psih ane?
zaganja se za to... ker je dominatna in te verjetno nič ne posluša, ker te je podredila... kar pomeni, da ja nima pojma o psih : )))
JA, SAMO ZA TO SO KRIVI LJUDJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24zabitihkurcev 05. 01. 2012 16.01
seveda je vsak pes napadalen..samo kot vidim na posnetku niso vsi pitbulli, kot takrat ko so bli bullmastifi, so bli vsi psi bullmastifi, pa čeprav je bil boxer, canecorso al pa argentina.. js sm sam debelu gledal folk ka jim ni jasn....kot pa že kaže raziskava je največ napadov od naših prelepih najlepših zlatih prinašalcev in labradorcev..
največ je ugrizov med labradorci in zlatimi prinašalci. vedet pa moreš, da jih je veliko, veliko več, kot je pitbullov. in ko pitbull napade se žrtev navadno bori za življnje, pri "manj nevarnih" pasmah pa takih primerov skoraj ni, tudi če pride do ugriza. razlika je v intenzivnosti napada in tega se ne sme zanemarit. nisem proti pitbullom in podobnim pasmah. všeč so mi. ampak ne moremo posploševat vsega. preveč takih psov pride v neprave roke, so pa potenciano nevarnejši za okolico, kot druge pasme. ne razumem pa kaj želijo mediji dosečt s takimi objavami. raje bi nas usmerjali k razmišljanju o iskanju rešitev, s katerimi bomo prispevali k pravilnemu obravnavanju teh psov. prenapihnjeno je vse. pitbulle se res narobe prikazuje.
@free... "...ne razumem pa kaj želijo mediji dosečt s takimi objavami..." Kako da ne? To je tipični socialni inženiring, nič drugega. Gre se samo zato, kako vzgojiti čim bolj impulzivne in zveste potrošnike nečesa. In v tem primeru gre za potrošnike storitev 24ur.com (torej: čim več klikov po portalih, čim več komentarjev, čim več klikov po facebooku, uvesti čim več prijateljev in novincev, čim večja čustvena angažiranost in navezanost na vsebino in znamko -> več klikov po sponzorskih oglasih, večja potrošnja ostalih komercialnih storitev, več denarja za 24ur.com. To je fora vseh "neplačljivih" poslov z oglasi!).
seveda se bomo oglasili zagovorniki te prelepe pasme!!!jaz se ukvarjam z vzrejo pitbull terierjev in do zdaj še nisem imel problema z mojimi kužki in sem jezen na take komentarje ljudi ko nimajo nič drugega početi razen pisati komentarje pa verjetno sploh se niso imeli psa!!!jezi to da se piše o pitbulih kot o pasmi ki samo grize in pobija ljudi!!!skoraj vsak pes z malo izjem kot so čivava in podobno je sposoben ubijati če se ga tako nauči ali če ima slabega gospodarja ki ga tepe ali ima celo zivljenje na verigi!!!takim se lponavadi strga:(((jaz sem uvedel pogodbo,da vsak ki kupi PITBULLA pri meni podpiše da ga lahko pregleda vsakih pol leta če je z njim ve uredu..da ga nima za borbe ali na verigi za bajto in seveda,da ga ne pari z drugimi pasmami in do zdaj to deluje!!!hvon in njamu podobni ljudje ki bi radi pobili vse pitbule pa lahko samo recem, ( no comment )!!!!
žalosti me tudi to,da mediji pišejo o napadih bull pasem zato ker se o tem rado govori in na nas sluzijo denar!!!zivimo v modrni druzbi in pohvale vsem ki zagovarjajo to pasmo zato ker jo poznajo :))
predstavljaj si čivavo da bi bla takp velika kot pitbul:D:D MASAKER!!!!
nisi edini, ki imaš pitbulle! Težava je v tem, da niso vsi vzgojili svoje pse tako, kot ti! Vsekakor pa ta pasma spada med najbol agresivne in tudi če so enako vzgojeni kakor naprimer zlati prinašalec bo pitbull še vseeno bol agresiven kakor prinašalec
določene stvari so odvisne od vzgoje, nekaj pa tudi od tega, kar imaš v krvi, isto kakor pri ljudeh.
dodo666 ta pasma spada med najmočnejše ne pa med najbolj agresivne ok.. Po tvoji logiki bi mogli dejana zavca met zaprtega v kletki ker lahko naredi preveč škode če se mu strga v javnosti čeprav vidiš da je dejan super človek z dobrim srcem...
zakaj pa potem naprimer aljaški malamut, kater je morda še močnejši ne dela toliko težav? res da imata pes in človek isto kar se tiče podedovanega in vzgojenega, vendar še vseeno ne moraš primerjati človeka in psa.
ti vzrejaš take pse pa mislim da si dal odgovor brez da bi prebral članek. Bili naj bi POTEPUŠKI psi. Probaj ti svoje pse brez da bi se z njimi okvarjal jih učil pa te stvari in jih za kak mesec skup spusti pa potem daj odgovor.
Nadja Ajd 1 24. 01. 2012 14.59
kaj ma zdaj veze kaj ma on!! pitbuli NISO nevarna pasma!!nevarni so ljudje!!največ napadov se zgodi s strani zlatih prinašalcev, nemških ovčarjev in drugih...ampak ko pa pitbul ugrizne te pa dajmo takoj v medije!!vsak pes te lahko ugrizne, vsak večji pes te lahko raztrga tako da ne govorit da to delajo
Nadja Ajd 1 24. 01. 2012 14.59
samo bulli in druge ''nevarne pasme''
Za takšne pse bi morali imeti lastniki posebna dovoljenja, kakor za orožje.
no comment!!!
poglej kok žrtev je bilo zaradi pasme kakor je pitbull, poleg tega če bi morali lastniki imeti določeno dovoljenje, bi inšpekcija prej previrila če so lastniki sposobni met takšnega psa, ali imajo pravilno urejeno... Posledica tega bi bila tudi to, da nebi bilo toliko nasilja nad psi (žrtve nasilja med psi so predvsem takšne pasme). to sem pa spoznal pri svoji sosedi, katera je šibka in majhna in ima pitbulla kater jo dejansko on vodi na sprehod, ne ona njega in s tem ogoroža ljudi kakor ostale pse
ma kaka inspekcija... poznam en primer... ko so enem kretenu šli pogledat psa... vazno jim je bilo samo, da ima pes svoje mesto, hrano in vodo..... to da ga je pa sprehajal 2krat na teden jim pa ni bilo važno.... in zaradi tega se je psu dobesedno mešalo
najprej moram vprašat, zakaj ste izpostavili glih Pitbulle, če pa sta samo 2 Pitbulla, ostali so vsi neke druge sorte, v kardelu pa je bilo 5-6 psov. Zarad takih stvari, ima potem folk tako mišljenje. Imam Pitbull-ko, pa še ni nobenemu psu oz. nobeni osebi nič naredla! Če pa lastnik psa uči samo GLAS, pa PUCI BARABO ali DRŽI BARABO, itak da pes ne zna druga in to ne po lastni krivdi. In pol ko vidim kako razmišljanje mate eni, da bi mogli za take pse met nekaj podobnega orožnemu listu, mi slabo postane. Folk pač misli da je pes igračka in se ne zaveda, kolk je treba met časa za to. Preberite si kako knjigo o Pitbullih oz. APBT-ih in poglejte kakšen imajo naravni karakter. So zelo mirni psi...
Podpis pod tole! Saj v članku piše da niso pitbuli takšni, so bolj krvoločni, če jih lastnik tako vzgoji....So pasme, ko rabijo odločnega gospodarja.....ker pa ni kos takšnim pasmam si pa naj pudla nabavi....ali pa zlato ribico....Kolk ljudi poznam z pitbuli, pa vsi so prijazni do ljudi in do psov......Lastnike zapret, psa pa ubit....jbg, takšen pes pač ni več ukrotljiv in nikoli nebo neki blazno prijazen....kvečjemu bo sam tempirana bomba....
se strinjam,bravo
Pitbula nabavi tisti človek,ki ima premalo samozavesti in ima strah pred celim svetom
sam sem imel pitbulla ki je bil čudovit pes.S to pasmo je treba precej delat na socializaciji in biti nepopustljiv pri vzgoji samo tako prideš do rezultata.Saj za napad ni kriv pes ampak njegov lastnik,taki primeri so pa najhujši,ker pes nima gospodarja in je celo v krdelu,pa naj bo katerakoli pasma
sej res nč čudno, da je v Sloveniji takšen poraz kar se tiče kinologije. Tukaj zdej eni trdite, da je treba pse pobit, zarad tega dogodka pa itd, itd... Strinjam se s spodnjim komentarjem, da pitbull gor al pa dol... vsak pes isto reagira v takšnih situacijah, zaradi nagona, še bolj pa ker čist tko kot ljudje se v skupini počutijo močnejšega. Tist, k je pa reku zdej bodo pa lastniki teh psov spet pametni pa jih zagovarjali... najprej si preberte določene lestvice svetovne kinologije, kam spada ta pasma... zaradi tako visokega praga bolečine, in potrpežljivosti, bo prej ugriznil zlat prinašalec kot ta pasma, je pa res, da ljudje nimajo pojma kako se tazga psa vzgoji pravilno. Ker pa ima nagone, ki so lahko negativni za ljudi in ostale pse, toliko močnejše, in je zelo dominanten pes, ni težko iz njega z nekaj napakami narediti ubijalski stroj! Itak pa škoda govort... Pa še to, sam imam zlato prinašalko. LP
se stinjam sej sm hotla napisat da je največ ugrizov od zlatega prinašalca pa sm bla rajš tih
urizi zlatih prinašalcev so zato pogosti ker jih je največ!!!gospodar je tisti ki je odgovoren za ravnanje svojega psa!!!
aja pa pitbul gor al pa dol vsak pes te lahko ugrizne ! pes je pes tut če je šolan treba vedno pazit!
razlika je pa ugrizne ali pa ubije ! :)
Pes ugrizne vedno nazaj, nikoli naprej....zahvaljujem se za takšen video,,,res ste enkratni!!
pes tudi preventivno napade če ne veš :)
kok si pa ti pameten!!!
zej se bodo pa spet oglasili zagovorniki pitbuov ,češ da so pridni psi. če ne bi prišli policaji ki so jih zbunkal, bi pobili psička na povodcu in lastnico ! zakon bi mogu bit proti posedovanju orožja in krvoločnih psov,pol bi bil mir. tukaj bi jih mogli policaji s šmajserjem razgnat ,ne z nogo.
ajicirtap12 05. 01. 2012 15.26
Ma kaj je s tabo človek imam doma 2pitbulla vzgojena tko da ne bluzi nekaj v prazno če ne veš kaj govoriš.. Pitbull je čisto normalen pes če ga normalno vzgojiš...
bravo patricija!!!človek rad provocira ne se pustit!!!po njegovi logiki bi potem morali pobit vsa živa bitja!!!žalostno!!!zaradi takih smo na slabem glasu samo mi se ne bomo dal in to se mu bo se kako vrnilo!!!za take poskrbi narava:)
moram povedati da večina ljudi ni napadalnih vse je odvisno od vzgoje če je človek v otroštvu fizično zlorabljen, psihično, ga OČE lastnik zanemarja in pretepa..........bo ko bo starejši zaradi travme pretepal ljudi in bil zelo agresiven............. veste večina kriminalcev je bila v otroštvu zlorabljena............ampak noben ne reče bogi posiljevalec on ni kriv zato ampak oče ki je zlorabljav njegovo sestro.
tudi mame zlorabljajo in to na zelo hinavski način,ampak so zaščitene kot medvedje po načelu-bolj slaba mama kot dober oče.Ravno posiljevalci so bili diskriminirani od....mame zato sovraštvo do žensk.
Ma jz bi jih tut zbrcal! Kje so une sluzbe k lovijo tasne zivali?! Na potepuske macke so noben ne ozira pa ni katastrofe ko jih nekdo zbrca ali povozi, tle k so pa psi pa zj kr kao hudo k jih brcajo? Ah dejte no! Psi so al doma vzgojeni al pa nj prezivijo v gozdovih, samo na zalost so danasnji psi prevec "neumni" da bi sami preziveli v divjini.
pomojm majo policisti tud solzilc pa bi ga lahk uporabl,kr bi pse stakoj narazn spravli,ta pes ima zelo visok prag bolecine kr se ze nasplosno ve da brcanje ne pomaga zelo veliko...
no poleg tega ona ima svojega 2psa na povocu seveda da se ustrasis k naletijo pitbulli in seveda da branis svoje pse.JAZ IMAM PITBULKO 11LET vazn je samo vzgoja psov in kaksen lasnik tak pes,se pa strinjam da bi usak mogli met povoscek in da bi jst na takem primeru bil pes se ustrasi k mi takoj jih dvigujemo mogla bi pri meru bit in govorit prdni ste pridni ste psi in nebo do tega prslo zato je prslo k jih je dajal stran logicno
ajicirtap12 05. 01. 2012 15.22
Ne moreš vedet... NAjlažje zdej neki pisat...
TOOO UDRIIIIIIIIIIIII !!!! hahahahah .... MAJKEMI DA TOK MOJE PSE NAPADEJO PA JST JIM GLAVO ODGRIZNEM NE ODTRGAM SRED MESTA !!!!!!!!! ..... ŠE PREMAU SO JIH ..... WI SE KLE PA ZJOKAJTE ME ZANIMA KOK BI BLO ČE BI WAS 10 PITBULLOU NAPADLO ;) .....
no comment!!!
A vedno so krivi ljudje pa nikoli ubogi psi, to so navadni klišeji;
ajicirtap12 05. 01. 2012 15.20
Ja psi so krivi da jih človek vzame in potem zapusti...BRAVO
"Potrrebno je povedati, da noben pes ni po naravi posebno napadalen. To velja tudi za pitbule. So močni psi, zvesti svojemu gospodarju in svojemu tropu. V večini primerov so za napade krivi njihovi lastniki." SEJ MI MAMO TUD BOLANO VLADO,SAM TO SE NE POMEN DA JE CELA DRZAVA BOLANA ZARADI NEKATERIH POSAMEZNIKOV!"!!!
tako se govori:)))
Mah dej se že koj vid da ženska paniko nardi za brez veze. Psi pridejo da bi povohal drug drugega ne pa da bi grizl, in pol ženska nardi celo sceno in psi to zaznajo in se branjo (pač na svoj način). In pol še policija, namest da bi jih ločila in razgnala jih v paniki začnejo brcat.. Podn od podna res..
oldladyffff 05. 01. 2012 13.23
rad bi vidu tebe u njeni vlogi
folk a sploh veste kaj pišete al vam je to zabava:(((
Psi so nevarni kolikor skode lahko naredijo. Vsem pasmam lahko kdaj "poci", ampak je razlika ce se to zgodi pri pitbullu ali pa civavi. Bolj kot katera druga pasma pa bi pitbulli morali imeti lastnike, ki imajo ze izkusnje z treniranjem psov in vzgojo ne pa neke wannabe fighterje, ki se ga navelicajo po enem letu in potem skrbi za njih njihova mama, ce sploh.
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1068