Moskisvet.com
vesolje - 1
Vesolje

NASA razkrila resnico o nezemljanih

N.J.
27. 05. 2016 12.59
70

Čeprav še ni uspelo dokazati, obstaja velika verjetnost, da v vesolju nismo sami in da obstaja življenje (ne nujno v enaki obliki kot pri nas) še na katerem drugem planetu. Precej prahu so nedavno dvignili pri NASI, ko so odkrito spregovorili o tej temi.

vesolje - 2
vesolje - 2 FOTO: YouTube
Vesoljska agencija NASA je nedavno potrdila, da okoli nas nekje v vesolju obstaja življenje, vladne organizacije pa naj bi ta podatek že dolgo prikrivale pred javnostjo. Znanstvenik Ellen Stofan je med konferenco v Washingtonu izjavil: »Mislim, da bomo imeli v roku desetletja trdne dokaze o obstoju življenja tudi na drugih planetih, ne le na Zemlji. Če ne še tako hitro, pa zagotovo v 20 ali 30 letih.«

vesolje - 1
vesolje - 1 FOTO: YouTube

»Smo tik pred razkritjem tega, o čemer se ljudje sprašujejo že tisočletja. Še za časa našega življenja bomo lahko potrdili, da obstaja življenje tudi na drugih telesih v našem sončnem sistemu, ne le na Zemlji. Razumeli bomo, kakšne vplive ima to na naše življenje,« je dejal Stofan. NASA je v odkrila že okoli 5.000 planetov, na katerih bi se lahko brez težav ohranjale in razvijale različne oblike življenja. Zato so prepričani, da obstaja velika možnost, da je življenje že tam. »Astronomi so prepričani, da ima skoraj vsaka zvezda na naši Mlečni poti vsaj en planet, na katerem je življenje.«

V javnost je nedavno prišel tudi posnetek srečanja Nasinega plovila z neznanim letečim objektom. Posnetek naj bi nastal že pred 20 leti, leta 1996, med misijo STS80. V breztežnostnem prostoru naj se predmeti brez lastnega pogona ne bi mogli premikati, ustavljati (predmet na posnetku se celo ustavi za nekaj trenutkov), kar naj bi bil dokaz, da ne gre za vesoljske smeti ali kateri drugi predmet, ki bi ga v vesolju pustil človek.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Neki podobnega kot je nasa uprizorila pristanke na luni v 70 letih!!samo da sedaj to lahko prikažeš z najbolj osnovnim računalnikom takrat so morali pa vse posneti v studiju!!
nikakor ne morem razumeti zakaj bi se druga oblika življenja ki ima glede na razdalje ki jih je potrebno premagati da pride do nas očitno tehnologijo o kateri mi lahko samo sanjamo zakaj bi se oni potem vozili okoli nas v bizanih plovilih če pa bi vse lahko opravili brez možnosti detekcije :) zadnjič mi kolega razlaga o nekih reptilih in da hočejo naše zlato čemu bi čakali tisoče let da ga nakopljemo za njih če ga je okoli eksplodiranih zvezd neomejeno svašta kar se mene tiče je največ kar lahko pričakujemo od drugih oblik življenja da so nas malo pogledali na daljavo ne vem zakaj bi se nekdo tako napreden ukvarjal z nami ali hotel škodovati saj ni človek ki je nagnjen k samouničenju mislim da smo na vesoljski sceni življenja za ostale zanimivi ravno toliko kot za nas ena naključna amebica sredi oceana
Zgornji videoposnetki na temo NLP so med najbolj bednimi kar se jih da najti...Očitno z razlogom, da ovce same "pogruntajo", da je vse skupaj "lari-fari" in da se je bolje držati uradnih poročil, volitev, demokracije in absurda v katerem smo primorani životariti..V NASI je bil že zdavnaj uradno sprejet sklep, da "znanstvenih dognanj, ki bi lahko med ljudstvom povzročile nemir in negotovost" NE BODO DAJALI V JAVNOST......Torej takšni članki nimajo nobene realne vrednosti - kot tudi večina ostalih ;)
Če enkrat začneš odmotavati klopčič, se odmotava naprej, ne gre več nazaj. Zavesa potem hitro pade, ... zadeva z nezemljani je povezana še drugimi temami, denimo resnično zgodovino človeštva, itd., ki se ravno tako prikrivajo človeštvu, ... povprečen osebek ne doume koliko je tega.
Ja, imaš prav...V zaprašenih predalih svetovnih muzejev je tisoče artefaktov, ki zaradi svoje starosti ali drugih "nelogičnosti" ne bi smeli obstajati ...vendar o tem ni dosti govora, čeprav gre za dokazana dejstva..Smo pač ovce ;)
nično pisanje in govorenje o ničemer. Zadnji, ki je s tem mastno zaslužil, je bil Seinfield. Vsi ostali ste AMATERJI!!!
Na internetu je Secure Team označen kot hoax. Torej prevara.
g12345@email.si 30. 05. 2016 11.38
nekaj objektov, ki se giblje enakomerno in v isti liniji. da premikajo kamero pa je čisto preveč za razumevanje ... očitno ...
madonca, zdaj pridejo še vesoljski migrantje...ja kam pam bomo s temi
Uporabnik419925 30. 05. 2016 12.52
Tvoja mama bo radodajka, ki jim bo ustregla v vseh njihovih vesoljskih spolnih fantazijah. Mogoče dobiš bratca ali sestro kaj pa veš?
Jonatan, bi se režal, da bi jo teb nategnil............
Uporabnik419925 30. 05. 2016 21.00
Ironično, ko zabiješ v zemljo primitivca z žaljivim komentarjem ker se sam dela norca iz stvari, ki jih ne razume in dojema dobiš toliko minusov, da se zamisliš ali se splača ukvarjati z debilizmom, idijotizmom oziroma kretenizmom torej osebami katerih IQ je pod določenim nivojem? Hmmm ali se splača poizkušati odpreti oči vse več ljudem ali jih pustiti spati v svojem balonu?
Spet en, ki misli, da je višek intelegence...
Enostavno povedano ,če bi bili sami v vesolju je to ogromna potrata prostora , druga stvar , če ima nekdo tehnologijo da pride do nas , potem smo mi še vedno v kameni dobi in zanje sploh ne vemo
Uporabnik419925 30. 05. 2016 12.51
Če že kot rasa izumiš tehnologijo za medzvezdno oziroma med galaktično potovanje ali je to z večjo hitrostjo od sončne svetlobe ali je to z ukrivljanjem časa in podobno boš ob priložnosti, ko naletiš na planet z nižjimi oblikami življenja torej recimo planet zemlja le opazoval kaj počno te oblike življenja. Dejansko sem sam toliko prebral o NLP-jih ter tudi ostalih zadevah , ki se tega dotikajo ,da sem si iz vseh informacij ustvaril lastno mnenje o vsem. Ampak tega mnenja ne nameravam tukaj na dolgo in široko razlagati ker nima smisla. Rekel bom tole imel sem priložnost klepetati z Slovencem, ki je na Veliki planini posnel kako bi jih imenoval recimo jih "droni" torej NLP-ji okrogle oblike v primeru manj kot 2 metra. Sam posnetek sem si ogledal in dokaj prepričan sem bil, da je resničen ker za kaj takega bi potreboval računalniške sposobnosti velikih filmskih studijev. No človek je rekel,d a je posnetke poslal na POP-TV prav z zanimanjem sem čakal na prispevek in glej ga zlomka. Objavili so nek CGI posnetek nekega idijota in se ob tem norčevali. Dejansko urednik ni dal dovoljenja za objavo kvalitetnega posnetka NLP-jev na Veliki Planini. Ob tem se človek zamisli.
ja, in Jugoslavija je imela vesoljski program, ki ga je odkupila NASA............ beži no.....
berglander: kakšno vezo ima to? Ful vas je pametnih, ki vsako stvar, ki je težje dokazljiva povezujete še z vsemi drugimi teorijami zarote po mili volji kakor vam paše. Čudno, da nisi še napisal pa Independence day in te zadeve....
Nezemeljani, tj. vesoljci se morajo ob stikih s drugimi rasami držati določenih pravil o nevmešavanju, oz. le tisto kar je nujno, da ohrani stabilen sistem. Seveda se vse vrste tega ne držijo. Velja pa to za vse ki združeni v skupnost planetov, ras, federacijo, in 1. zakon, ki ga srečamo v nadaljevanki oz. filmu Star Trek, obstaja tudi v resnici. Sicer pa lahko na Zemlji vidimo, da posegajo v dejavnosti človeka, za katere menijo, da lahko naredijo preveliko škodo, oz. zmanjšajo obseg škode, čeprav bi jo lahko povsem nevtralizirali, a bi to pomenilo kršitev zakonov karme, kot mi to imenujemo, oz. zakonov vzroka in posledice.
Ste pa res hecni. Imamo ze tehniko ko lahko peljemo tako imenovane nezemljane nazaj na svoje planete imamo marsikaj Imamo celo,da lahko radio aktivno sevanje izničimo takoj pa še več tega je . Nič pa ni čudno zakaj ne objavljajo takšnih posnetkov če jih pošlješ neki televizijski hiši .hehe Bo se mogel drugo leto en najditi pa na Planico z NLP-jem priti nad tribune .
Kar se tehnologije tiče smo še veliko zadaj, je pa vprašanje, če je to sploh smiselno za nas - zemljane..mi imamo druge stvari, nismo v smotru tehnološki planet, ampak planet, ki ga s tehnologijo in kemijo samo uničujemo. Imam pa tudi jaz en posnetek čudnih letečih predmetov, ampak ko sem ga dala določenim za pogledat, so rekli da so to sateliti, zdej pa ga vedi..
Nismo zadaj samo ko so take osnove prikrite naprimer da bi imel vsak neomejen vir elektrike brezplačno doma v avtu vsepovsod .
ravnazemlja pika wordpress pika com
upam da štekate
nope..............
JohnSmith000001 30. 05. 2016 10.13
Vsa čast Secureteam10 da mu je uspelo prodreti v možane "novinarjev" pri Popu. Sam spremljam njegov kanal, a vse jemljem z rezervo, ker 50% je povsem brezveznega in samo išče oglede ter $ $ $€€€
Jaz pa predvsem NASO jemljem z rezervo, ker je pravzaprav militantna institucija, ki prikriva vse kar je pomembnega. Prišel je čas, ko se ne bo več dalo prikrivati, zaradi tega informacije ki bi jih lahko razkrila v celoti, razkriva parcialno v obliki vode na Marsu in statističnih možnosti izvenzemeljskega življenja. Astronavti, kot je Gordon Cooper, Edgar Mitchell so to storili že zdavnej in tudi jasno povedali, da Nasa prikriva resnico. Nekateri pač vse verjamejo šele takrat, ko jim to pove svetovni voditelj, zato pač je sistem takšen kakršen je. Potem se takšnim zdi celo nenavadno, da lahko pride do raznih fašizmov, nacizmov in komunizmov, objokujejo pretekle grozote, sledijo pa isto še naprej kot slepe kure, kar jim servira politika.
To me spomni na izjavo ženske na koncu filma Transformerji, ko reče, da če bi nezemljani obstajali, bi to izvedeli od vlade, ... tako vedo da so svobodni. Česa bolj neumnega pa še ne (nevem če so se igralci tega zavedali), ali ljudje res verjamejo v to.
Hehehe secureteam, kaj vse se lahko dons na medijih prodaja. Zdej se grejo "ovčjerejo" z vesoljci. Zanimivi prijemi. Najprej razdeliš folk na dva pola jim prodaš par buč o Nibiru in Reptilih. Tako je poligon za "pokol" pripravljen, a pri tem vsi udeleženi pozabijo, da so bili zmanipulirani in okradeni vseh možnosti, da bi se sploh dotaknil približne resnice. Tako se zamaže in popljuva vsakega, ki razmišlja drugače. Namen "lutkarjev" dosežen. Ne iskat "vesoljcev" v vesolju, ker ni niti slučajno tako neskončno, kot nam prodajajao uradno. Vesoljce je treba iskati pod površjem zemlje. Že Adi Hiter jih je iskal na področju Tibeta. Imenujejo jih VRIL. Čakam sam še, da podtaknejo zob T-rexa na Marsu in potem razstavijo celoten skelet tega čudeža na zemlji. ;)
Kolk si ti pameten. Če želiš ti pomagam in ti dam še kakšen drugi vir z leta 2001, kjer so posneta pričanja pilotov, oficirjev, radarskih kontrolorjev itd.. Seveda, ker je namen prikrivanja dovolj velik tudi s strani medijev, zaradi tega v medijih ne boš našel glavnih virov na to temo. Če prav razumem, bi se ti rad kregal ali so pod zemljo ali na drugih planetih oz. sončnih sistemih? Velika verjetnost je, da oboje. Pa nam ti razloži potem, kolk neskončno je vesolje oz. kje naletiš na "steno"? Sicer pa, zgodb je mnogo in še zdaleč ne samo reptili in planet Nibiru.
DRFAK, Najlažje je prikriti nekaj, kar sploh ne obstaja, štekaš?
Ti že veš, ko samo 24ur bereš. Kanadski obrambni minister, piloti, radarski operaterji, oficirji, astronavti (Gordon Cooper, Edgar Mitchell) vsi lažejo po tvojem in služijo milijone na stara leta, zato da se lahko zlažejo, ane? Rabiš vire, samo povej, boš dobil.
@DrFake si kdaj slišal za manipulacijo? Si kdaj podpisal NDA? Je čisto verjetno, da letajo "NLP-ji", ampak so vsi proizvedeni na zemlji z denarjem, ki se ga pobira pod pretvezo kvazi vesoljskega programa. NASA je dejansko industrijsko vojaški kompleks, tako raja dobi in z veseljem konzumira CGI risanke, oni pa nepredstavljive količine denarja za uresničitev bolnih idej in zatiranja dobrih. Pozabi na TV pajace kalibra Stivn M. Grir (poslovenjeno, ker brišejo drugače) in njegovih projektov Sirius Discložure z vsemi Astronotsi ;) Veselo pobirajo denar od "znaznja lačnih" Zapomni si, da tisti, ki širi resnico v dobrem duhu (Nikola TESLA in niti slučajno ne Elon Musk) nikoli ne zahteva plačila v zameno. Srečno.
Marsikaj je proizvedeno na zemlji, česar uradno ne obstaja, tudi NLP-ji, kar je še toliko večji dokaz, da niso vsi proizvedeni na zemlji. Torej po tvoje smo zemljani edinstvena rasa v kozmosu ali galaksiji in vse NLP-je smo proizvedli mi? Od kje potem razne zgodovinske slikarije, celo Madona in zadaj NLP (znana slika) in mnogo drugih. Od kje v Vedskih spisih pripovedi o Vimanah in od kje prav posebno ime za leteče mašine? Preveč sem si prebral o teh zadevah, da bi lahko tule v 10 stavkih zagovarjal svoja stališča. Morda kdaj na kakšni spletni strani, ko bo dovolj časa za takšne reči. Sicer pa jih itak že mnogo obstaja. Ene so bolj kredibilne, druge manj. POP-tv sigurno ni izbral najbolj kredibilne. Manipulacija se dogaja vsepovsod, stvar posameznika je, kaj vzame za resnično in kaj za manipulacijo. Kar se tiče Greera je bilo po moji presoji največje delo, da je zbral okoli 400 različnih prič (pilotov, oficirjev, radarskih operaterjev in drugih vojaških in obveščevalnih uslužbencev). Razloži mi zakaj bi upokojeni vojaški uslužbenci zaradi gole manipulacije množično pričali o videnjih in dejstvih o prikrivanju ameriške vojske da obstajajo izvenzemeljska bitja? Boš rekel, da je za to dobil vsak na račun kakšen Mio. dolarjev, da bi na koncu svoje kariere pričali o NLP-jih? Zakaj bi astronavt, kot npr. Gordon Cooper kar nekaj lagal v kamero ali pa Edgar Mitchell? Zakaj bi uslužbenka nase Donna Hare javno izpostavila dejstvo, da se s fotografij brišejo neznani leteči predmeti? Morda za to, da si zrihta krsto po hitrem postopku in še kakšnemu sorodniku zraven po možnosti?
Fora manipulacije ni v tem ali obstajajo ET-ji ali ne. Fora manipulacije je v tem, da ZDA hoče prikazati razlog za oboroževanje vesolja in prikazuje izvenzemeljska bitja v stilu filmov Independence day, da so grožnja človeštvu. Če bi bili takšna grožnja bi nas pospravili že tisočletja nazaj s tehnologijo, ki nas prehiteva za stoletja, tisočletja in več.
@DrFake Sem si tudi sam prebral vse to (s tem se ukvarjam že kar nekaj let), ne mislit, da imaš opravka z 19letnim mulcem ;) Po toliko prebranem in pregledanem materialu čez leta vidiš, da si velikokrat zašel v manipulacijo. Z leti in po velikih količinah prebranega dobiš nek čut za "laž" in jo hitro zaznaš. Si je treba tudi priznat, da se kdaj lahko zavedeš. Manipulacija se ne dogaja od učeraj ampak že stoletja. Malo se pozanimaj o Jezuitih (trenutni PR papež), s kom vse se Papež srečuje in tega mediji ne pokažejo. Zakaj se toliko poveličuje Angleški dvor, pedofilija, satanizem, kloniranje ljudi, Hollywood in zvezdništvo... Je treba bit odprte glave, ne pa zabetonirane v škatlo, ker nič ni tako kot se zdi. Grožnja iz vesolja je nateg! Tako se straši folk že od prvega ZF FILMA Vojna svetov iz leta 1953. Priporočam, da poiščeš DONALD MARSHALL pikaPROBOARDS ali na jutubu. In nekdo je na vrhu lepo napisal v komentarju: ravnazemlja pika wordpress pika com. Nočem ti pametovat in govorit kaj in kako moraš misliti. Človek se odloči SAM, ker imamo SVOBODNO VOLJO, kar pa večina ljudi danes pozablja in naseda manipulatorjem. Kar se pa tiče podkupnin o MIO dolarjih in podobno pa menim, da je grožnja najvišja podkupnina in razlog za uboganje. Hvala za kulturno debato. ;)
S tem se vse strinjam, samo ne vem kaj ima Steven Greer opravka z zgoraj našteto manipulacijo in kaj ima ta manipulacija opravka z vprašanjem ali smo sami v kozmosu? Sicer pedofilijo ne vem če se ravno uradno poveličuje, da pa se jo prikriva pa je jasno in da so si kljub zločinom že mnogi oprali roke. Pedofilija, srečevanje papeža z ljudmi za katere ne vemo,..... in nešteto prič glede NLP-jev...ne vem če bi jaz to kar stlačil v en koš. Pišeš na splošno o svetovih manipulacijah in to povezuješ z dokazi o zunajzemeljskih civilizacijah. Grožnja iz vesolja je nateg, kar pa še ne pomeni, da so vse informacije o ET-jih nateg. Preveč jih je, da bi to vse lahko bilo nateg in preveč je kredibilnih prič, da bi lahko bilo vse nateg. Tisti del o ET-jih, ki naj bi bil grožnja, je sproduciran s strani ZDA in njihove skrite tehnologije, kar pa še ne pomeni, da vsi NLP-ji izvirajo iz našega planeta.
To vas Kitajci fopajo tko da ste vsi čisto bledi ...
Posnetki od secureteam-a so pa res zanesljiv in kredibilen vir. Vsaka vam čast 24ur kaj objavljate.
nasa s tem ni razkrila neresnice o nezemljanih ampak je razkrila svoje domneve o možnosti življenja na ekstrasolarnih planetih, npr. s svetlobno spektroskopijo temnega dela luninega polmeseca je možno potrditi prisotnost organskih spojin na zemlji, pa noben resen medij ne bo objavljal videov od secureteama
Kje lahko kupim robo ki jo nekateri kadite ? resno..ker bi se rad z mislimi prestavil v vašo dimenzijo... pa ne narobe razumet..verjamem da življenje tam zunaj obstaja..a da imate nekateri že v nulo dodelan izgled in poimenovano novo raso in ne vem kaj še vse je....ja, za to pa moreš bit na nečim fajnim ...
Nič novega, običajno nakladanje, ... sami od sebe ne bodo razkrili kar vedo, in vedo veliko o tem kaj je v našem sistemu in kaj se dogaja .
V vesolju mrgoli planetov z življenjem. Vprašanje je samo, koliko je naseljenih z inteligentnimi bitjo oz. koliko je civilizacij. Kdor tega ne dojema, ima zelo omejen pogled. Vseeno je možno, da obstaja tudi neke vrste Bog, zagotovo pa ne takšen, kot učijo religije.
Se strinjam religije delujejo na nekem primitivizmu iz preteklosti in nimajo veze z vesoljem in obstojem živih bitij!V bistvu se kao vere ukvarjajo z nečim kar ni bilo nikoli dokazano neke hude izmišljotine ki delajo gorje po svetu že tisočletja!Katere so na stopnji razvoja še sedaj kot pred 2000leti ko so mislili da je zemlja ploščata!!!
Življenja je veliko in obstaja v različnih denzitetih (gostote oz. frekvence materije) oz. dimenzijah. Gledati nek planet na rani našega denzoteta ali dimenzije in potem presojati ali je njem življenje ali ne, je premalo in napačno, ... nezemljani morajo še do nas skozi portale, da dosežejo Realnost iz njihovega nivoja je nekaj čisto drugega. Človeštvo ima to težavo, da se mu ogromno stvari in znanja skriva. Šolski sistem pa podaja ponarejeno znanje, okleščeno, napačno, itd.
zanimivo je ,ali smo iz razgleda zunajzemeljskih bitij "injteligentni" kot kludje oziroma rod homo sapiens! ? kar počnemo odkrito kažemo da smo popolnoma brez trohnice razuma! pa tako kratko življenje imamo! za zjokat kar počnemo sami s sabo oziroma naša vrsta s svojo vrsto!
Res je. Se imamo za inteligentna bitja, proizvajamo pa kupe železja za pobijanje, potem se pa vprašaš?!
Je tak Lojs
Zakaj bi se religija ukvarjala z nečim, s čimer se ukvarja znanost? Mesto za dokazovanje je že zasedeno.
JezusJahvarjunski 28. 05. 2016 16.45
NASA laže, ker ji reptili ukazujejo, kaj sme in česa ne sme razkriti. Zanima me, koliko časa boste še nasedali tem lažem? Lahko bi vam točno napisal, koliko reptilskih ras je na tem planetu in koliko jih občasno prehaja in nas obiskuje. Lahko bi vam napisal, koliko od teh sodeluje s Svetlobo in koliko jih je sovražnih. Pa mi boste verjeli? Ne boste, to pa zato, ker ne želite verjeti in si raje zatiskate oči. Zato še naprej uživajte v vlogah ovčic. Pa lep pozdrav vsem.
Kaj sedaj obsojas ljudi ce ne vejo, dej obrazlozi, ljudje bi radi slisali, kaj imas za povedati, drugace pa bodi raje tiiho...cakamo...
Adam povej,napisi.
Reptilom se čas v našem sistemu izteka, naš sistem se pomika v višje frekvence, ... po nekih virih so celo ti Reptili (sicer iz sistema Orion) žrtve neke višje razvite in zelo visoke rase eteričnih bitij iz druge galaksije (ki se predstavljajo celo kot bogovi), prisiljeni početi kar počnejo. Človeštvo ujeto v nek holografski svet, kreiran zanj in zmanipuliran, se tega samo ne rešilo, ... v kratkem času se obeta javna odkrita intervencija za ustavitev načrtov temnih sil. Andromedanci in druge rase, ki delajo za dobro človeštva in našega sistema, ki ga prilagajajo za novo frekvenco, to počno že nekaj časa, sfere okoli Sonca, za katere NASA tudi, kot še marsikaj drugega v našem sistemu, so delo rase iz Andromede. Sfere so del procesa zamenjave Sonca, prejšnjega niso mogli popraviti. Čudno se sliši za naš omejen pogled na vesolje, a tako je.
extradeluxe 28. 05. 2016 21.12
Adam, jaz bi ti lahko povedal pravilne številke za loto žrebanje jutri, ampak mi itak nebi verjel. :-))
Ljudje smo nagnjeni k neki ekskluzivni pravici do obveščenosti, pa naj si gre za posameznike ali za združbe. Lep primer je, kako policija nikoli ob kaki aferi noče izdati nobene informacije, niti tega, da je voda mokra, dokler se jim ne zazdi, da prikrivanje ni več zanimivo. Vse to počno z nekim vedno opevanim interesom preiskave, pa vsi vemo, da to ni res, pa jim tako raboto vseeno toleriramo. Če bi jaz imel kako besedo pri tem jim je ne bi toleriral. No, podobno bolestno nagnjenje do prikrivanja informacij imajo tudi vse organizacije, ki se ubadajo z NLP-ji. Ne daj bog, da bi javnosti razkrili bilo kaj oprijemljivega. Ta neverjetna skopost s podatki pa je skozi čas zajela že cele narode in države. Katere? Poglejte si Rusijo, Severno Korejo, pa Sudan in ubogega Križnarja, ki so ga spet zaprli zaradi banalnosti, vsi pa vemo, da je glavni razlog v skrivanju na kameri posnetih dejstev o svinjarijah, ki ji vladne strukture počno v tej zagamani državi. Križnar ima v življenju pač to nesrečo, da je neverjetno občutljiv na zločine in krivice, ki se celo dandanes godijo v tem delu svet. Respect Tomo!!!
Za tem prikrivanjem je cel sistem, ... ne gre samo nezemljane, temveč tudi za resnično zgodovino človeštva. Pod našimi nogami se skriva marsikaj, a javnost tega seveda ne ve.
zanimivo je res dejstvo, da se ob posnetku tiste amaterske rakete, ki poleti do "roba atmosfere" in se nenadno ustavi, sliši zvok podoben tistemu, ko pade mikrofon v vodo.
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1078