Moskisvet.com
Natančen zemljevid Antarktike je turški admiral narisal na kozjo kožo že leta 1513.
Zanimivo

So pradavni zemljevid Antarktike brez ledu res izdelali nezemljani?

A.M.
11. 06. 2013 09.07
28

Visoki gorski grebeni, globoki kanjoni, puščave in skrivnostna jezera. Takšna je Antarktika brez ledu.

Antarktika - 2
Antarktika - 2 FOTO: Wikipedia
Antarktika je v objemu večnega ledu že milijon let. Sprva kontinent s tropskim podnebjem, rastjem in življem so tektonski premiki zanesli na južni pol. Debelina ledene in snežne odeje znaša tudi do 3 kilometre in skriva razgibano pokrajino, gorovja, jezera in puščave.

S pomočjo posebnih letal, ki so jih opremili z lasersko merilno opremo in posebnimi radarji, zmožnimi ’kukanja’ pod ledeno odejo, so sedaj izdelali natančen zemljevid Antarktike brez ledu.

Zanimivo je, da je nekaj podobnega uspelo že turškemu admiralu Piriju Reisu. Ne le, da je Antarktiko, dele južne Amerike in zahodne Afrike kartografiral leta 1513, 300 let pred njenim odkritjem, pač zemljevid prikazuje kontinentalne podrobnosti brez ledu! Znanstveniki ocenjujejo, da je bila edina možnost za kartografiranje razkritih predelov med otoplitvijo pred več kot 6.000 leti. Reis je za izris obale Antarktike sicer uporabljal stare zemljevide, vendar strokovnjaki le stežka verjamejo, da so bile takratne civilizacije zmožne takšnih naprednih kartiranj. Najbolj drzne razlage v izdelavo zemljevida vpletajo celo nezemeljske civilizacije.

Antarktika z ledom ...
Antarktika z ledom ... FOTO: Wikipedia

Natančno izdelan zemljevid južnega pola bo pripomogel k večjemu razumevanju geoloških in vremenskih pojavov. Obenem bo znanstvenikom olajšal preučevanje dolgoletnih sprememb. V ledu na Antarktiki je shranjenih 70 % svetovne zaloge sladke vode, taljenje večnega ledu pa letno dvigne raven svetovnih morij za 0,14 mm, kontinent pa se vsakih 10 let ogreje za 0,1 °C.
... in brez.
... in brez. FOTO: Wikipedia


Svoje mnenje pa lahko izrazite tudi na naši Facebook strani!

KOMENTARJI (28)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
po vsej verjetnosti je bil ob koncu srednjeveškega maksimuma velik del antarktike kopen.
Konrad Ajster 15. 06. 2013 22.53
So pradavni zemljevid Antarktike brez ledu res izdelali nezemljani? Slika zemljevida je vsekakor zanimiva, toda dajati poučne izjave z nekimi matematičnimi izračuni o dejstvih katerih ne razumeš je zelo neodgovorno! Menim, kot zasebni energijski raziskovalec, da so verjetno takšen zemljevid izdelali le pradavni ljudje na višji stopnji razvoja, za kar imamo kar nekaj še obstoječih gradenj in mest, ki so tako grajeni, da ne oddajajo škodljivih energij, kot to oddajajo sodobne gradnje, kar pomeni da so poznali neke naravne zakonitosti katere še sodobna znanost ne pozna! Vprašanje nastaja, zakaj je potem narava vsa ta napredna ljudstva uničila, ko so se le redki rešili in kasneje svojim rodovom govorili o velikih znanosti (Astrologija, magija, hidromantija tarok i.t.d.), ko se je kasneje to znanje deloma pozabljalo in je bilo zato vse manj uporabno! Veliko jedejstev od katerih je znanost še vedno nema!
kok nabijaš, neznanstveno nabijanje
Konrad Ajster 15. 06. 2013 22.27
Slika zemljevida je vsekakor zanimiva, toda dajati poučne izjave z nekimi matematičnimi izračuni o dejstvih katerih ne razumeš je zelo neodgovorno!
čist možno je..pa ne samo to..mislm da so bli klučni pri oblikovanju naše zgodovine prau nezemljani..preveč lukenj je da bi lahko trdil drugače
Zakaj je ljudem tako težko rečt NE VEM??
Primož Jelin?i? 13. 06. 2013 02.23
tole si poglejte -skrita-zgodovina-cloveske-vrste-klaus-dona
Lepo vas prosim, da pred leta 1513 tega niso morali storiti? Takrat je živel Veliki vezir Vzvišenega Osmanskega cesarstva, Pargali Ibrahim-paša, najinteligentnejši mož, ki je kdaj koli živel v Osmanskem cesarstvu.
Saj tudi ni. Od Pirij Reis sta bila najdena dva fragmenta njegovih kart. Prvi podrobna kartografija mediterana, drugi pa nosi na sebi drugo najstarejšo upodobitev Amerike. Ampak ker je tu govora o letu 1513, se pravi skoraj dobri dve desetletji po Kolumbu mu ni za pripisat nekakšne čudodelnosti. Zgodba o kartografiji Antarktike pa mi ni znana in bi se spodobilo, da bi to ta "revolucionarna odkritja" podprli s kakšno fotografijo tega čuda in tretjega do sedaj nepoznanega fragmenta.
Kdo ve kaj bi lahko našli, a zanimivo da je da je Piri Reis
Von Molche Sam Piri Reis je povedal, da je dotično karto izdelal na podlagi mnogo starejših kart (iz časa Aleksandra makedonskega in še od prej). Da ti zgodba o kartografiji Antarktike ni znana, je pa malo čudno, saj je narisana na istem komadu gazeline kože skupaj z obalo južne in severne Amerike..:)
kakunnaki moj kamerad,kdaj nas prideš obiskat???
Ortodoksna zgodovina je na nek način omejena in ne pušča veliko možnosti novim odkritjem in idejam. Zgodovina je pisana s strani zmagovalcev, je omejena z razumevanjem jezikov in je omejena z vero, kar na nek način je. Takšnih in drugačnih arheoloških anomalij, je po sveto ogromno, to je le ena izmed njih. Zakaj anomalij, zato ker se časovno nikakor ne ujema z ortodoksno zgodovino. Da bi govorili o nezemeljskem izvoru, bi bilo prourano in mogoče malo religiozno usmerjeno. Lahko pa brez dvoma rečem, da je to delo ene izmed prejšnjih civilizacij, neznanih oz. nepriznanih moderni ortodoksni zgodovini. civilizacije se dvigajo in propadajo, če mislite, da je naša zgodovin tako kratka, kot razlaga naša zgodovina, se mi celo malce smilite. Nekdo je napisal, zakaj ni nič ostalo, nobenih "umetnih" dokazov.....seveda so, samo kaj je zate umetno? in imej vedno v mislih, ko civilizacija pade, se vsi materiali,dokazi, ki so koristni porabijo oz. reciklirajo, če lahko tako rečem. Ps. Izgovor naše napredne družbe je le tehnologija! družba sama ni nikoli napredovala..
Kapo dol za ta komentar.
Na jutub vtipkajte sledece: Spirit Sience: Human Story, traje 59 min. Priporocam.
čist možno tole
vsemogočni Janša je bil zapomnte si te moje besede.. JJ je bil
daj vstreli se. Mi dol visi za tvojo politiko, politične stranke in politične zombije.
Se strinjam z Miki777_. Vedno in povsod pa ni treba domacega in svetovnega politicnega sra.n.ja vpletat.
mislim admin briši take komentarje..............
Zanimivo, čisto zemeljski avtorji, a z drugačnim znanjem in tehnologijo kot današnji. Kvantnega prehoda umetne tvorevine, kar je iz umetnih materialov,od zgradb do tehnologije, ne prestanejo, le naravne, oz. naravne, zato so ostale samo piramide, namensko grajene za to, med drugim, ipd. zgradbe, zato od prejšnjih civilizacij ni ostalo nič umetnega, le naravno, oz. nič kar je bilo narejeno iz umetnih materialov, le kar je bilo iz naravnih. Predstavljajte si kaj bi potem takem ostalo od današnje civilizacije, oz. bo, saj se tudi ta približuje taki točki cikla, velikega cikla.
ostale bi ruševine, ker bi čas naredil svoje, zgradbe se bi sesedle, material pa nebi mogo zginti... mene bolj zanimajo te stare civilizacije, ki so živele na 1000km narazen, brez stikov a vse so gradile priramide... od kod njim ideje o piramidah in zakaj so vse tako podobne. edina razlaga je da jih je nekaj povezovalo vendar je znano, da do prihoda kolumba srednje ameriška civilizacija ni mela stika z evropo
User1070723 11. 06. 2013 12.22
O kakšnem "kvantnem" prehodu ti to govoriš? A veš kaj je kvant? Kvant je stvar kvantne fizike, kjer se majhni delci obnašajo povsem iracionalno; izginjajo in se znova pojavljajo (brez tega, da bi "prehodili" čas in prostor) na nekem drugem mestu (elektroni v orbitalah npr). Pri tem jih vzbudi samo dol. količina energije; pri tem ko oddajo del energije, sevajo v obliki svetlobe (fotonov). Zaradi tega vidiš goreči ogenj npr ali sevanje dol. plinov v interakciji z električno napetostjo (neonske svetilke).
User1070723 11. 06. 2013 12.29
glede starih civilizacij pa ni nič "kvantno" izginilo. Teotihuacan, Dwarka, Puma Punku, Giza, Baalbek, Arkaim, podvodne zgradbe v Antlantskem oceanu blizu Kube, podvodne zgradbe v Japonski so ostanek teh civilizacij, kar ni nobena skrivnost več. Vsaj v Dwarki Hindujci zahodnjakom niso dopustili masakriranja "njihove" (Vedsko-Arijske) zgodovine, zato so stvar hitro utišali / zamolčali v Evropi, ZDA. (iz Wikipedije pa umaknili npr. Dwarko kot podvodno mesto).
Vedno več inidcev je da je človek dobil znanje od veliko bolj razvite rase! Prav tako je vedno več indicev da smo mi mešanic te rase ki se je želela ohraniti in prilagoditi pogojem na zemlji!
Prav imaš, razvite civilizacije so premagale prostorske ovire in prepotovale razdalje, ki si jih niti ne znamo predstavljati, zato, da so natepavali opice, gradili piramide iz kamna in usvarjala prve baterije iz kisa z celih 2volta voltaže. Da o risanju po jamah sploh ne govorimo, to je pa ja znak napredne rase. Vi pa vaši indici. Edini indici, ki potrjeno obstajajo so, da skozi leta človek premaguje evolucijo in namesto razvoja, postaja vse bolj neumen.
User1016798 11. 06. 2013 17.56
ja.. gre sklepat da je v ravni liniji v kateri piramide in ostali ''preživeli'' spomeniki starih časov so, v bistvu tam bil ekvator prej.. preden se je pol premaknil na današnjo pozicijo.. zgodovina se ponavlja in poli se premikajo dnevno za toooolk kilometrov.. kmalu bo severni na sibirskem... južni pa mal bolj v levo.. pol se bodo pa skupaj z zahodnim in vzhodnim srečali na japonskem in tam feštali celo poletje... nakar pa se bodo vsega žuranja siti in zadovoljni, pobrali zopet vsak na svojo stran...
Na jutub vtipkajte sledece: Spirit Sience: Human Story, traje 59 min. Priporocam.
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1157