Moskisvet.com
Laserske luči - 2
Visoki obrati

Pozabite na LED tehnologijo!

N.J.
25. 12. 2013 07.27
55

Nemški proizvajalec avtomobilov je izdal promocijski video, v katerem predstavlja novo svetlobno tehnologijo, ki ne temelji več na LED tehnologiji, temveč na laserski osvetlitvi.

Laserske luči - 3
Laserske luči - 3 FOTO: Arhiv proizvajalca

Po halogenskih, ksenonskih in LED žarometih laserski žarometi predstavljajo logičen korak naprej v razvoju žarometov v avtomobilski industriji. Inženirji pri podjetju BMW so tako začeli trdno delati na področju laserskih svetlobnih sklopov, ki bi jih vnesli v serijsko proizvodnjo. Predvidevajo, da bi se prvi tovrstni modeli, neverjetneje bo šlo za hibrid BMW i8, lahko na tržišču pojavili že v nekaj letih.

Laserske luči naj bi imele več prednosti. Bile naj bi veliko bolj varčne, kar se tiče porabe energije oziroma goriva, ker je svetloba pri laserski osvetljavi monokromatska, imajo vsi žarki enako valovno dolžino, poleg tega pa je intenziteta laserske osvetljave zaradi koherentnega svetlobnega vira, ki proizvaja skorajda vzporedne žarke, tisočkrat močnejša od LED osvetljave. Pri podjetju prav tako trdijo, da je svetloba varna, ne ogroža živali in ljudi, predvsem zaradi posebnega sistema, ki bo izvorne laserske žarke pretvoril v obliko, ki je primerna za uporabo. Končni rezultat bo tako izjemno močna in bela svetloba, ki je poleg tega varna in ugodna za oči.

Laserske luči - 1
Laserske luči - 1 FOTO: Arhiv proizvajalca

Laserski žarometi bodo poleg tega odprli nove možnosti tudi za oblikovanje in zasnovo vozil, saj so posamezne diode precej manjše kot pri drugih oblikah razsvetljave. Teoretično bi lahko izdelali miniaturen žaromet, vendar pa zaenkrat na Bavarskem še pojasnjujejo. da bodo še nekaj časa ohranili klasično obliko žarometov, saj ta predstavlja pomemben del identitete njihovih vozil.

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
24pišancov 19. 05. 2014 16.01
Berem komentarje tukaj pod mano in se mi zdi da se je večina od vas rodila 200 let prepozno
Groza kakšne avte bomo morali voziti čez cc 20 let, dobesedno telefon na kolesih -.-
24pišancov 19. 05. 2014 16.03
Zaslepi tvoja H4 žarnica ki ti luč štrli v nebo
fajn,da se bolj zaslepi voznika...............nocna ocala tudi izumljajo?....................smeh.........
ne rabiš se tolk smehljat.. nočna očala proti zaslepitvi so zunaj že najmanj 15 let
laser light? nič novega. to je bil disko bend iz 80'h. neumno? pa že..............
asdfghjklqwertz 30. 12. 2013 14.27
Še ena svetloba, ki bo oslepila nasproti vozečega? Halogenke so namreč zelo moteče, če tudi so lepe ...
si hotu napisat, da so LED luci lepe al so ti res halogenke lepe?
Andrej Keše 13. 02. 2015 19.09
Pomoje je ksenonke mislil.... Dob da ga podnevi ne zaslepi, ko je svetlo...
sam da se vidi-
naprava za nočno gledanje je še vedno boljša. Da ti še sliko projicira na šipo (hud) in so zmagali
in pol ti bo usak na cesti blendu skoooooz..da jih ugasneš
User1125535 29. 12. 2013 15.41
Laser light iz kitajske za 100€ na luč pa bo ne pa od bmwja k bo 2.000€ na luč...
Zato pa propada EU, raje kupujemo od zasužnjenih narodov.
kitajski laserji sigurno niso nareti tako da ne zaslepijo!
Kitajček - BMW izumi luč, ki je ni na tržišču - pa je že na kitajskem 100 eur?? Kupi eno in si presvetli možgane - tam notri nič več ne miga....
Andrej Keše 13. 02. 2015 19.10
BMW nič ne izumi, ampak mu jih izumi in izdela evropski proizvajalec luči Hella....
Frane Šajn 29. 12. 2013 13.19
Jaz sem še vedno na halogen lampah!
moje edine luči so baterijske LED na kolesu, druga si sploh ne morem privoščit
že zdaj majo nekateri avtomobili premočne luči al pa butaste lastnike da jih ne znajo naštelat v tla!!
Kako pa je v primerjavi z xenonskimi žarometi?
Andrej Keše 13. 02. 2015 19.10
Vrhunsko...;)
Ste se že naveličali da po več ur na dan sedite pred računalnikom in nimate nič od tega? Tukaj je rešitev,predstavljam vam spletno strateško igro v kateri se da z nekaj vztrajnosti in par kliki na dan prislužiti pravi denar in kar je najvažnejše,tega resnično izplačujejo. Igra je simulacija pravega sveta in ekonomije preizkusite se iz kakšnega testa ste. Zainteresirani več informacij v sami igri… Link: http://goo.gl/DfpbTc
Preveč si že tečen s tem reklamiranjem!
Zakaj ne morem več kupiti novega avta ki bi ga celo upravljal JAZ? Vsi ti piz****ni avtomobili, kvazi 21. stoletja. Pa ESP, ABS, EBS, FFR, MMD, RRP in tako naprej, ma gonite se v grapo s temi stvarmi. Srečen božič in v spominu na normalne ročne zavore, na otroke, ki so gledali, če vse luči delajo, na priročnike "kako izravnati zvito ojnico s cevjo", na jermene iz najlonk, na lahko dostopne luči, na "popravi svoj avto s šraufencigrom, kladivom, kleščami in 12 ključem", na ročno upravljana okna, na 5000 SIT poceni ležaje za kolesa, na razdelilne kape, na frgazerje in še vse ostale stvari, v katerih se da uživat, ko popravljaš avto.
Konec koncev, kaj sploh rabiš videt pol kilometra pred sabo? Že 200 metrov je zadosti.
In ni večje idile kot na božični večer obstati sredi zametov, ko s kladivom tolčeš po motorju, ko stisneš zavoro in se ustaviš šele čez 200m...če imaš srečo v ne preglobokem jarku da ti ga lahko še žena pomaga ven spravit.. od koder tiščiš svojega wardburga ali yugeca :) Še dobro da ima gretje zadnjih šip! Ali je tudi to zate že preveč moderno? ALi samo uživaš v popravljanju pa te moti da današnji avtomobili ne crkujejo ob vsakem dežju in na vsakem križišču?! Kakorkoli... rešitev je le ena... lastna avtomehanična delavnica - če to ni prehuda znanost za nekoga tako nostalgičnega. Sori za nesramnost - sam ... moram, če se ne moreš sprijaznit s tem da gre čas naprej
Ne sploh ni znanost popraviti avto. Ne, z nekaterimi stvarmi se ne morem sprijazniti. Moti me predvsem kapitalizem in to, da je stvar narejena samo zato, da se od nekoga pobira denar, samo zato, da bi se avto peljal k tistim namenskim ku**** v ljubljano, kjer je edini servis. Pa rajši se je*** 30 ur z avtom zato, da bi zamenjal neko stvar kot pa da dam 300€ za nekoga, ki mi to naredi v 4 urah. In prav zaradi tega sem nostalgik. In ko jaz konstruiram mašino, pa naj bo karkoli, naredim vedno tako, da je pregledno, da zna tudi mati pred abrahamom popravit stvar.
Se pa absolutno strinjam s tvojim spodnjim komentarjem glede svetenja BMW jev v glavo, ko pelješ mimo.
ziher delajo na tem da bo čim več krešov ja! madona ste pametni! če imajo tak pač naj imajo tak! drugac se pa u njega zalet pa povej policaju da ga nis vidu kr te je zaslepil!!! :-)
Naj se malo posvetijo še splošni kvaliteti vozila, in ne kvantiteti! Kaj ti pomagajo luči, če ti crkne dvomasni vstrajnik :)
pedritsegonita 28. 12. 2013 03.22
hja :).. enkrat more pa še drag je ko pes.
"Pri podjetju prav tako trdijo, da je svetloba varna, ne ogroža živali in ljudi, predvsem zaradi posebnega sistema, ki bo izvorne laserske žarke pretvoril v obliko, ki je primerna za uporabo." Dokler se ta sistem ne pokvaril ali bo poškodovan.
Bo še dolga da bo to prišlo v serijsko proizvodnjo...dokler staneta dva žarometa več kot moj hundaj ne bo nič! =)
User1125535 29. 12. 2013 15.06
sej bo šlo v proizvodnjo na avte 100.000€+ šele čez ene 10 let na avte za 10.000-20.000€...
Pri podjetju prav tako trdijo, da je svetloba varna, ne ogroža živali in ljudi.Ja to pravijo tisti,ki jih hočejo prodati.Vsak laser ima sevanje
sigurno,da ima sevanje,lahko pa napišeš katero
Saj ima navadna žarnica tud sevanje !!! Najbolj varna je lehtirna .....
Z žarnico se še nisem opekel pa tudi "štrom me še ni pošlatal. Z Laterno pa sem zažgal moj lepi kozolček.
kaktus,tudi lehtirna seva-toploto,morda še kaj,nisem nek fizik
scuro...ti pa si en kristjanski nepoznavalec tehnologije, katerega je vse strah kar ni sveča. Take tvoje izjave samo potrjujejo tvoj nizki IQ.
petrolejka je dobra samo še za kakšen piknik
Led ja.... ko vozite mislite tudi na druge! Osebno me zelo motijo razni nisan đuk iin podobni z lučmi tam na haubi. Že tako nerad vozim ponoči ker me oči matrajo, če pa srečam katerega od takih s (pre)visokimi lučmi sem pa tako slep za naslednjih nekaj trenutkov. Sam tolk... če ostalim z običajnimi avtomobili luči svetijo previsoko, ne gre čez tehničnega, a če jih ma pa po defaultu na višini da ti naravnost v obraz svetijo.. je pa vse v redu. Da ne govorim o fenomenu meglenk - da avto lepši zgleda?!? Zakaj je že treba z nonstop prižganimi meglenkami strašit nasproti vozeče?
Če te že vse moti na cesti, si daj Sončne očale gor, drugače pa bodi doma. In če te mantrajo oči ponoči, stem smatram da nisi več sposoben za nočno vožnjo, in ogrožaš vse ostale udeležence v prometu kot sebe.
kgb,ti si najpametnejši,se mi zdi,da nisi še vozil avta
Sej tud z navadnim lučmi nekateri svetijo ko z nekimi reflektorji. Razni kombiji itd. Sploh pa tipčki z 15 let starimi avti v katere si naštimajo raznorazne žarnice ki spominjajo na ksenonke. Led sploh ni moteča svetloba, saj je namenjena le dnevni vožnji.
ni nujno da so meglenke, več in več je LED dnevnih luči...
Ata beef kje si ti našel nissana,haha poglej kombije kje imajo luči mene čisto nič ne motijo ,bolje da ležiš doma na kavču z lončkom za protezo
BEEF-TECH. Delno se strinjam s teboj. Ampak kar se meglenk tiče sem že enkrat imel eno debato s policajem. Osebno me ne motijo sprednje meglemke, če so originalne in pravilno nastavljene, to pomeni, da svetijo v širino in pol metra v višino, ker tako nastavljene manj motijo, kot pa zasenčene luči. Kar se pa tiče zadnjih meglenk je pa totalna štala. Zakon pravi: Zadnji v koloni ( ampak res ZADNJI, ne pa vsi) ima prižgane zadnje meglenke v megli, ko pa se približuje vozilo, jih MORA UGASNITI. Ne pa če malo pada dež. ima pa polovico voznikov prižgane zadnje meglenke. Aja sej to so tisti šoferji, ki so vozniško dovoljenje KUPILI, pol jim pa tudi ne morem zamert. Za taka pametnjakoviče 1000€ kazni. pol jih pa še v megli ne bi upali prižgat.
Beef kar koli že. Kar se tiče bleščanja je po vsej verjetnosti previsoko nastavljena svetlo temna meja žarometa ali meglenke.. Led luči (DRL) day runing light itak ni zasnovana zato da osvetljuje cesto ampak da je avto opazen. Full LED žaromet pa redko kdaj srečate na cesti saj jih ima zelo malo avtomobilov. je pa res da se bleščanja ne more izničiti saj na to vpliva več faktorjev in ne sam žaromet po sebi. Ere laserskih žarometov še kar nekaj časa ne bo čeprav so že razviti, pred tem se bo razvijal full led in xenon še naprej tako kot zdaj. PS: to vem ker jih proizvajamo in konstruiramo!
Veliko je takih neodgovornih voznikov,ki sami menjajo žarnice,seveda površno,napačno.samo da je žarnica notri in da gori. Taka luč te oslepi,pa naj voznik vozi z dolgimi,ali pa kratkimi lučmi. No,take voznike bi morali policaji kaznovati na licu mestamsaj definitivno ogrožajo varnost v prometu.
Ka pa policaj ve te zadeve. To je za njih barvna televizija.
Se popolnoma strinjam z BEEF TECH! Tudi jaz kar veliko vozim ponoči in me velikokrat zmotijo LED diode posebej "zaviralne". Ko ugasnejo en čas "gledam flash odsev" v glavi in ne vidim ostalih detajlov na cesti. Največji problem je pa smerna LED dioda, da se podnevi na močnem soncu slabo vidi in potem ne veš a je dal smernik ali ne...
mislim da si samo malo nevoščljiv ker ti nimaš Led smirnikov in žarometov...
stara dobra žarnica , 20 svečna za zadej , pa malo hujša za spredej
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1047