Moskisvet.com
42159a9def_60419807

Naprave in aplikacije

Prince of Persia se vrača na računalniške zaslone

A.P.
23. 09. 2020 06.00
0

Akcijsko-pustolovska računalniška igra Prince of Persia sega še v čase, ko so računalnikom vladale ploščadne igre z dvodimenzionalno perspektivo. Tako kot večina je tudi ta prerasla v tridimenzionalno avanturo, po njej pa so posneli celo film. Igra, ki je svoje korenine pognala v osemdesetih – za Apple II jo je tedaj ustvaril ameriški programer Jordan Mecher, kmalu pa je dobila predelavo tudi za druge platforme – in deset let po izvirniku prešla v 3D-okolje, kmalu dobiva ''novo'' poglavje.

Rotoskopska animacija iz leta 1989 izpod prstov Jordana Mecherja je prerasla v eno najbolj poznanih računalniških iger. Ko se je zdelo, da so njeni časi mimo, je iz rok razvijalskega podjetja Brøderbund prešla v naročje založbe Ubisoft, ki ji je vdahnilo novo življenje.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Princa, postavljenega v antično Perzijo, prihodnje leto čaka novi oz. stari izziv, saj leta 2021 na prodajne police prihaja ''remake'' iz leta 2003 The Sands of Time. Ta je pozneje dobil nekaj nadaljevanj, ki pa niso presegla prvenca.. Ta je s svojo mehaniko in manipulacijo časa naravnost navduševal in na valovih katerih so blestela tudi nadaljevanja, čeprav niso požela toliko simpatij kot original.
Vračajo se wormsi, ki pa se odmikajo od korenin
Preberi še
Vračajo se wormsi, ki pa se odmikajo od korenin

Igra je po prehodu iz 2D- v 3D-okolje (Prince of Persia 3D) naletela na mešane odzive, drugo življenje pa ji je, kot rečeno, vdahnil Ubisoft, ki je leta 2003 izdal omenjeno igro Prince of Persia: The Sands of Time, ki so ji sledila nadaljevanja. Leta 2010 je izginila iz igračarskega zemljevida (izjema so bile mobilne igre), kamor pa se zdaj vrača. V predelavi nas čakajo nadgrajene teksture, sodobnejše kontrole, izboljšan uporabniški vmesnik, bolj napredno bojevanje in izpiljene animacije. Vrača se glasovni igralec Yuri Lowenthal, ki je princu posojal glas že v preteklosti, medtem ko bo Farah glas posodila kanadska igralka Supinder Wraich.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Igra, ki je otrok Ubisoftovih indijskih podružnic Ubisoft Pune in Ubisoft Mumbai (gre za njun prvi samostojni projekt, pred tem pa sta Ubisoftu pomagali pri razvoju igre Steep in Just Dance), bo rezervirana za PC, PlayStation 4 in 5 ter Xbox One in Series X. Najnovejša različica, pri kateri je v postprodukciji sodeloval tudi Mecher, uporablja pogon Anvil, ki med drugim poganja igri Assassin’s Creed in Tom Clancy's Ghost Recon.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 382