Moskisvet.com
Zmaga v e-športu

Naprave in aplikacije

E-šport dobil svojo panožno športno zvezo

A.P.
19. 05. 2020 08.05
0

Igračarstvo se je v zadnjih letih iz prostočasne dejavnosti razvilo v posel, kjer se obračajo milijoni. In kdor misli, da gre za modno muho, se hudo moti. Če se je še 10 let nazaj zdelo igranje računalniških iger zabijanje časa, slepa ulica, je z razvojem e-športa to danes resna športna disciplina, ki rojeva novodobne zvezdnike in prinaša milijarde. Tekmovanje v videoigrah je postalo sila priljubljeno in polni športne dvorane, ki postajajo premajhne za vse navijače.

E-šport oz. tekmovalno igračarstvo se vse bolj uveljavlja tudi v Sloveniji, čeprav je igranje računalniških iger pri nas še vedno povezano stigmo, kar pa se zna že kmalu spremeniti, saj je profesionalnemu igračarstvu zdaj v podporo nacionalna panožna športna zveza E-športna zveza Slovenije (EŠZS), ki si bo prizadevala e-šport uveljaviti kot legitimen šport.

Sim dirkač Kevin Siggy: ''Sama sta opazila, da se da s tem služiti''
Preberi še
Sim dirkač Kevin Siggy: ''Sama sta opazila, da se da s tem služiti''
E-šport je prehodil dolgo pot.
E-šport je prehodil dolgo pot. FOTO: Profimedia

''Med poslanstvo EŠZS sodijo skrb in prizadevanje za razvoj e-športa v Sloveniji, povečanje števila e-športnikov in e-športnih ekip, poenotenje pravil na tekmovanjih, usposabljanje in spodbujanje delovanja sodnikov ter vseh strokovnih delavcev na tem področju in prizadevanje za priznanje e-športa kot športa. Ena izmed pomembnih aktivnosti EŠZS je borba proti stereotipu e-športnika,'' so zapisali pri novoustanovljeni krovni zvezi, ki želi postati tudi del olimpijske družine (Olimpijskega komiteja Slovenije) in biti priznana od Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.

Z okusom nostalgije: Tony Hawk's Pro Skater se vrača h koreninam – imel bo vse, zaradi česar smo to igro vzljubili
Preberi še
Z okusom nostalgije: Tony Hawk's Pro Skater se vrača h koreninam – imel bo vse, zaradi česar smo to igro vzljubili

Po navedbah EŠZS-ja je e-šport preteklo leto spremljalo pol milijarde ljudi, tekmovanja, kot je bilo finale League of Legends, po gledanosti niso samo ujela prenosov tekem v ligah NBA, NHL in MBL, pač pa tudi presegla. Poleg tega priljubljenost e-športa še naprej raste in to strmo.

Unreal Engine 5 ali ko je meja med resničnostjo in grafiko dokončno zabrisana
Preberi še
Unreal Engine 5 ali ko je meja med resničnostjo in grafiko dokončno zabrisana

Vsi, ki vas mika e-šport oz. bi radi, da igranje računalniških iger preraste okvire hobija, se lahko vpišete v register EŠZS-ja, kar vam daje možnost, da postavite svoje znanje na ogled na tekmovanjih pod okriljem panožne zveze.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 660