Moskisvet.com
Rašica - naslovna

Potovanja

Top ideja za aktiven izlet v osrednji Sloveniji

A.P.
19. 04. 2019 11.38

Izleti v naravo so pogosto najboljše zdravilo za boljše psihofizično počutje. In ker nam bo vreme v času velikonočnih praznikov naklonjeno, ne boste imeli izgovor, da se zadržujete zgolj za mizo in kavčem. Praznični čas začinite tudi z izletom v naravo. In Rašica, osamelec na severu Ljubljanskega polja, se ponuja kar sama. Ne pretežka, ne prelahka, bo ravno prav za uvod v bolj aktivno pomlad.

Na vrhu Staneta Kosca (641 m), bolj znanem kot Rašica, se 20 metrov v nebo steguje atraktiven razgledni stolp, z vrha katerega se razlega fenomenalen razgled kamorkoli se obrnemo. Občudujemo lahko celotno Ljubljansko kotlino, pa Kamniško-Savinjske Alpe, Posavsko hribovje, Kočevski Rog, Nanos, Snežnik, Škofjeloško hribovje, sosednjo Šmarno goro, greben Karavank, ob lepem vremenu pa se vidijo tudi Julijci s Triglavom na čelu. Skratka, z Rašice se vidi praktično vse, le morja ne. Zato pa se proti vrhu vije malo morje poti skozi sproščujoč gozd.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Le streljaj od vrha stoji planinski dom Rašica, kjer predlagamo, da si privoščite kakšno jed na žlico. Če boste seveda od vsega prenajedanja v času praznikov imeli sploh še kaj prostora v želodčku.

Rašica je od centra Ljubljane oddaljena le nekaj kilometrov, kočo pa lahko peš dosežete že v zgolj pol ure, če se odločite za bolj oddaljeno izhodišče, pa seveda lahko izlet poljubno podaljšate. Primerna je za staro in mlado, saj je težavnost označenih poti lahka.

Moški v tem delu Slovenije največ zaslužijo
Preberi še

Dostop do bližnjega izhodišča Rašice

Odpravite se v smeri proti Črnučam in sledite proti Ježici in Gameljnam. Pred oz. za mostom čez reko Savo (odvisno ali prihajate iz Trzinske obvoznice ali iz smeri Bežigrad) zavijete desno oz. levo v smeri Gameljn. Peljete se skozi Spodnje Gameljne vse do vasi Srednje Gameljne, kjer v križišču nadaljujete desno v smeri Rašice. Na začetku vasi pridete do manjšega križišča, tam pa se levo odcepi makadamska cesta ob kateri so planinske oznake in tudi manjše parkirišče. Tu pustite svojega jeklenega konjička ali kolo in sledite markacijam, ki se začnejo po nekaj minutah hoje ter vas kmalu usmerijo na gozdno pot. Če prihajate iz Gorenjskega konca, zavijte iz avtoceste na izvozu Šmartno/Gameljne.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.