Moskisvet.com
image (28)
Erotika

Razvrat v knjižnici!

S.C.
28. 11. 2014 10.59
95

Mnogo deklet v želji po novih izzivih, predvsem pa v želji po hitrem zaslužku, poprime za kakšno 'delo' vprašljive morale. Morda pri nas ne toliko, v tujini pa je razgaljanje prek spleta zelo razširjeno. Vse lepo in prav, če dekleta to počnejo za štirimi stenami lastnega doma, neka Avstralka pa je šla pred dnevi še korak dlje; zalotili so jo namreč med masturbiranjem v knjižnici na faksu.

Pred dnevi so na Univerzi Newcastle, ki se nahaja v bližini Sydneyja, v knjižnici zalotili neko študentko, ki se je, skrita med knjižne police, snemala med masturbacijo za neko 'vročo' internetno stran. Na ta način je skušala zaslužiti nekaj dodatnega denarja. Novica o njenem početju se je razširila po univerzi po tem, ko so v knjižnici anonimno prejeli fotografijo, na kateri je jasno videti, kaj počne v tamkajšnjih prostorih. Zaradi njenega 'honorarnega' dela so tisti del knjižnice izpraznili in dezinficirali, z univerze pa so sporočili, da so nad dekletom zelo razočarani, kakšna kazen sledi, pa bo znano po podrobnejši preiskavi.
 

KOMENTARJI (95)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
hehe to pa da imajo v mnjižnici separatorje na rejene v obliki svastike pa noben ne pogleda :) al je pa to material za nov ''prispevek'' hehehehe
Montekristo 14. 08. 2015 15.35
Ta vaš novinar S.C. se je pa izgleda specializiral za masturbacijo; najdite mu no eno radodarno kolegico, da ne bo razmišljal o negativnih posledicah samozadovoljevanja!
KOLIKO KLIKOV STE DOBILI Z RAVNATELJEM?? TRIKRAT STE OBJAVILI RAZLIČEN VIDEOPOSNETEK. RAVNATELJ NI BIL NEDOLŽEN VENDAR VI KI TO OBJAVLJATE STE MU PRISLONILI PUŠKO OB GLAVO
se popolnoma strinjam.
upam, da ste novinarji končno le dosegli svoje s svojim lovom na čarovnice, ki ste ga izvajali dva tedna vedno in povsod. ravnatelj je storil samomor, dvema otrokoma ste vzeli očeta, prijatelja in - ne glede na vse - vzornika. ne glede na to, kaj se je zgodilo za stenami kabineta, kljub temu, kar je bilo na spletu objavljeno, niste imeli pravice te posnetke v živo prikazovati kar naprej po vseh medijih, ki jih imate na razpolago. sožalje družini, otrokoma in ženi. hudo je, ko ostaneš sam, ne glede na vse.
še en ko vara pa se boji zase :)
ciga.. nisi razumel, ne zagovarjam tega. k....... se je dogajala, se dogaja in se še bo. mogoče tudi v tvoji bližini, kdo ve. ampak posnetke vlačit po tv kar naprej, kot prvo novico v vseh poročilih - glej, roko na srce, je bilo pretirano. varanje je stvar dveh družin, v tem primeru še delodajalca, ne pa vesoljne Slovenije in še preko meja. jaz ne varam, pa se ne bojim zase. toliko v obrazložitev. ti beri, kot ti odgovarja, jaz povem svoje mnenje.
In otem nam poročate tako izčrpno, ker je "zanimanje javnosti" tako veliko???? Po tem ko je ravnatelj storil samomor, ste v večerniih poročilih poročali" da je zaradi velikega zanimanja javnosti" bilo poročanje tako izčrpno in konstantno ažurerano!!!!! Upam, da se vam kaj takega zgodi, ker bom z veseljem spremljal vaše trpljenje in vaš propad! Le kdo vam bo potem kredite odplačeval?!
User1089072 01. 12. 2014 11.11
sej na da vas nebi nič izučilo....vas izuči....samo vi just dont give a fu-k
spoštovanje 01. 12. 2014 10.25
toliko o novinarski etiki in karierizmu na račun nič hudega slutečih ljudi...NOVINARJI, VI STE MRHOVINARJI IN ZA VAŠ CILJ NE IZBIRATE SREDSTEV ZA DOSEGO TEGA.
Svastika
spraznili in dezinficirali ... pa sej ne morš verjet
to folk, dejmo usi obtožt dijake, pa medije, pa nevem koga še use. Sam da ravnatelj ni nč kriv. Mal nižje mi je en napisu, da želi da me primejo. No in to je sedaj zelo velik pritisk zame zato če bom storil samomor ste krivi usi k ste mi dajal minuse pod moje komentarje, največjo krivdo pa bo prevzel AlpesEnMiCorazon k je to napisu.
pa kaj tebi ni jasno? vsak udeležen nosi del krivde. osebne zadeve pa bi morale ostati osebne, ne glede če je zadeva moralno sporna ali ne. tak da, v tem primeru večinski delež krivde nosijo dijak in mediji (24ur). saj ne upravičujem samomora, ampak v večini primerov te do tega dejanja spravi izprijenost družbe.
0100011110111 29. 11. 2014 22.59
mayjya super si povedala. +++++
pač niso bile osebne, ker je to delu v javni ustanovi. Nej ti še enkrat povem JAVNI!!!! no zdej pa pejt pa še enkrat preber prejšno poved. piše JAVNI!
tko da mayjya nisi lihk super povedala. - - - - -
bolnica je javna ustanova, pa se sme v javnost nositi npr pacientovo življenje, zdravstveno stanje itd.? a veš ne moreš enačiti javne ustanove z javnimi zadevami. če ti je tolk težko razumet še en primer. greš opravit potrebo na JAVEN wc pa te ma kdo pravico poslikat pa sliko dat v javnost? eh omg al je tvoja biološka starost nizka al pa ker drugi parameter
uuuu kaj si pa zdej povedala? A si ti ravno kar WC enačila z šolo oz. kabinetom? da nimaš ti nizek ker parameter. In ne nisem s tem hotu povedat da ker je javno te lahko snemajo. Je pač ustanova, ki je namenjenja javni uporabi in je ravno nasprotno od zasebne. Upam da razumeš in da nisi še ena takšna, ki ji je normalo da v šoli kjer so otroci ki so komaj prišli iz OŠ, seksajo po pisarnah. No ja po drugi strani si pa mogoče ena izmed njih. :)
0100011110111 29. 11. 2014 23.53
dedi009 neumen si kot strela :D
eh kaj naj rečem, blagor ubogim v duhu... brezveze je debatirat z nekom, ki ni na isti valovni dolžini kot ti, ampak ok. ampak res kolk si star? kr vse povprek nakladaš. "javna uporaba je ravno nasprotno od zasebne" ?? ma ne me basat. ključno pri vsej zadevi pa je, da ti skušaš oz. ne skušaš racionalizirati spolni odnos v šoli, seveda to ni moralno, normalno, etično, kar hočeš, ampak človek to ni point mojega komentara al pa cele zadeve nasploh tukaj. Gre se za "novo poglavje", človek se je ubil, ti pa strastno zagovarjaš nekaj kar je itak samoumnevno (vsakemu racionalnemu človeku). kaj bomo zdaj javno prali umazano perilo vsakega posameznika? pa ga linčali? ni ti jasno da je posameznikovo seksualno življenje stvar posameznika, ne pa celega sveta. mogoče pa boš razumel, ko boš spolno aktiven.
ufff pametna preveč. Človek se je ubil ja. Zakaj se je ubil? ker je naredil napako in ni prenesel posledic ki so sledile. In ne nebomo vsakega linčali, temveč le tiste, ki počnejo neumnosti. In pa še to posameznikovo sekualno življenje JE stvar posameznika zato se to ne počne v ustanovah ki so namenjene javnosti(prejšnji kometar). Me prav zanima če si zdaj razumela. A to si se hotla pohvalt da si spolno aktivna.
"le tiste ki počnejo neumnosti?" lol kdo pa jih ne, vsi smo krvavi pod kožo. in spet mešaš javno- zasebno. zasebne stvari SE opravljajo na javnih mestih, primer: opravljanje ZASEBNE potrebe na JAVNEM wc-ju. ma glej razumem jaz vse, še to, da ti ne razumeš.
User1122920 30. 11. 2014 01.32
no prou pol pa tkole. k sva ravno pri članku ki se navezuje na knjižnico. Knjižnica je javni prostor, ki je namenjenja branju ter drugi uporabi knjig. Javni wc(ker že že tako omenjaš) je namenjen opravljanju različnih potreb. IN javna ustanova kot je šola je namenjena izobraževanju, v njej so zaposleni ljudje, ki jih plačujemo mi oz. država. In to vsekakor niso ustanove kjer bi se opravljale spolne potrebe. Ne zanima me če ti ali kdo drug to počne tam, to se ne dela v teh ustanovah(knjižnica, šola). Poleg svoje hiše imaš še veliko swinger klubov, hotelov, motelov, ..... kjer lahko to počneš. In ja tiste ki počnejo neumnost, ki so lahko velike in majne in glede na to so posledice velike in majne in morš za njih prevzeti odgovornost. Ne rečem, da prevzeti tako odgornost in živeti z njo ni hudo in da so novinarji res veliko govorili o tem, vendar si je čisto sam kriv in noben drug.
rahlo_nepristranski 30. 11. 2014 02.14
dedi009 in torej praviš da je prav da so ga zato po medijih tolko časa preganjal dokler se ni čist zlo,il in naredil samomora ??? Ja se strinjam, da to ni prav kar je počel v šoli in za to bi moral biti kaznovan tako da ga šola odpusti in ne pa da se človeka toliko časa uničuje dokler se ne zlomi in naredi samomora... Če ga nebi mediji že 2 tedna po večkrat na dan omenjal vsepovsod bi bil odpuščen, plačal kako kazen, bi se pozabilo in človek bi še danes živel, če pa praviš da si je zato kar je naredil zaslužil smrt si pa bolan!!!
User1122920 30. 11. 2014 02.22
kot sem rekel res so mediji preveč omenjali. Ampak to se je prvič zgodilo v sloveniji da je prišel posnetek ravatelja v javnost in mediji so seveda to objavljali. Poleg tega pa tudi sam ni hotel priznati in seveda so novinarji brskali naprej in objavljali nove članke, ter hoteli stvari priti do dna, saj je on trdil da je montaža. tu so pa tudi ljudje, ki so komentirali in komentirali in mislim da še nisem videl novice kot je bila tista, da bi imela toliko komentarjev. O tem je govorila praktično cela Slovenija. Kriv si je pa sam.
rahlo_nepristranski 30. 11. 2014 02.46
mediji niso hotel ničemur prit do dna, saj je blo objavleno na 24ur.com, moskisvet.com pa vemo kaki članki so tukaj, samo o sexu in tabujih in oh in sploh kaj se kej dogaja, jaz temu ne pravim, da poskušajo stvari prit do dna ampak napihovanju za klike ob aktualni temi za vsako ceno, tut če je ta cena človeško življenje
mayjya,a si ti učiteljica?,po načinu pisanja se mi zdiš zelo znana,pa to!!!
haha za zdaj še sedim v šolskih klopeh, učiteljica pa tudi nimam namena postati
Še kar nadaljujete. Za smrt ravnatelja ste odgovorni, saj niste odnehali!
točn to,sam za svoje klike gledajo
higgsov bozon 29. 11. 2014 21.36
tako je !!+++
Velik del odgovornosti nosijo dijaki, ki ga bodo imeli na vesti celo življenje. Prav tako so k temu veliko pripomogli mediji, ki kim je par centov več vrednih kot človeško življenje.
Dijaki niso čist nč krivi. poleg tega sploh nikjer ne piše da je to storu dijak, kaj če je bil kdo od profesorjev. Kot drugo mediji so poročar o tistem kar je blo sporno in so ljudje lahko vidl da se to ne počne v javnih ustanovah.
Pa še to tolk maš povedat o medijih, ubistvu jih pa podperaš s tem ko bereš njihove novice in pišeš komentarje. haha prosim da se ne smešiš s takimi komentarji.
Glede na tvoje komentarje, kjer že tvoj "rezultat" vse pove, bi ti predlagal knjigo Čustvena inteligenca, da boš spoznal termin empatija in svojo neempatičnost ...
User1122920 30. 11. 2014 10.23
Dragi M.M. prosim če mi razložiš glede česa sem neempatičen?
Maja Mozgan 29. 11. 2014 20.57
razocarani... stipendije ji pa niso dali ane???
hinavci ! Vi ste ga ubili zaradi pohlepa po denarju..Petra Krčmar se je zlobno naslajala nad novico katero je brala, sama se pa žge z hišnikom pop tv-ja
ja ja. ti si pa vseved. Naslajala se je zato ker se je lahko. Kriv je pa ta ravnatelj in ne POP TV. Če ne bi tega delu, do tega nebi prišlo.
seks na delovnem mestu je dovoljen, sem že sam velikokrat to počeu, snemanje pa deljenje z drugimi though pa ni!!
prou . če je teb kul da se v šoli kjer so 15 letniki dajeta dol ravnatel pa profesorca, pol si pa zreu za kkšno ustanovo. Kar se pa tiče tega da si ti počel, ti pa želim še veliko takih sanj, da si boš pumpal ego. haha
jaz pa tebi miligrame, pa da ti cim prej primejo
Dej mi razlož to "miligrame", ker sem očitno preveč neumen.
No, končno si napisal nekaj s čem se strinjam. Ja, neumen si.
to vidš še en k se strinja z mano. Zdej sva že dva al kako že pravjo . :)
User1122920 29. 11. 2014 22.05
pa mi ti razlož kaj pomeni miligrame? concord
User1122920 29. 11. 2014 22.31
concord a zdej si pa tiho? haha prej pametn zdej pa ne odgovarja. pol bo pa napisu da ga ni blo gor, pa da ni vidu.
jasno da so krivi, zato pa pod novico o njegovi smrti niso spustili komentarjev....mrhovinarji
Zakaj ste pa posnetek ravnatelja umaknili,če je bil že 14 dni na naslovnici?Kar pripišite si del odgovornosti za njegovo smrt!
drugač niso nč krivi. kriv si je cist sam, kaj pa je šou to delat+kje je šou to delat. Za napake je treba plačat in on je plaču. Pa ne mi zdej nabijat, da to ni nč narobe k je šou to delat, pa da so krivi mediji k so tolk o tem govoril.
on ni plačal za napako...on se je lepo umaknil easy way out...plčauje pa njegova družina ... zdaj dvojno
User1122920 29. 11. 2014 23.22
se popolnoma strinjam. Bi pa še dodal,da je klub vsemu plačal tudi on saj nebo doživel viliko stvari,ki bi jih sicer lahko
BOJKOTIRAJTE POP TV in Kanal A! Preklopite na kakšen drug kanal. V največji meri so sokrivi za smrt ravnatelja!
Svet na kanalu a, ter 24 ur.... Vi ste ubili tega človeka.
Pol pa čistunsko predvajate une oddaje o umorih... Evo vam mušter, psihopati.
drugač ga niso ubili oni. Piše, da je storil samomor! Upam da veš kaj pomeni samomor.
Ti pa ne razumeš napeljevanja k samomoru.
User1122920 29. 11. 2014 21.17
No ker jo ti tolk dobr razumeš , pa pejt pa prijav Pop tv za napeljevanja umora, pa reš to na sodišču. Maš to v KZ 131. člen. Pa da vidm kolk boš uspešen.
SaintTrinity 01. 12. 2014 09.22
131. člen je kršitev enakopravnosti pametnjakovič. Ne pametuj. Drugač je 120. člen
evo mejte si ga zdaj na vesti ravnatelja čistuni. Človek je pač imel intimen prostovoljen odnos s sodelavko v sicer službenem kabinetu, v prostem času. Kdo med vami, še ni imel intemnega odnosa nekje vsaj delno v javnosti? Zavrteži brez življenja morda? Tisti ki imajo intimo strogo po 22. uri (med 22:00 do 22:10), v črni temi, na zakonski postelji, misionarski položaj, zaprta okna in zaklenjena vrata sobe četudi sama doma, brez besed, z zaprtimi očmi.
čist sam si je kriv, kaj se pa žge v kabinetu pri ''odprtem'' oknu, tisti k ga pa zagovarjate, ste pa friki, kako bi se počutili, če bi bil vaš otrok priča temu dogodku
stalno nekaj brskate po zasebnostih.ko bo glavnega urednika 24 ur nekdo posnel v kakem kočljivem položaju in objavil na spletu -stavim da se o tem ne bo pisalo vsaj ne na tem portalu ne.Vsekakor ste novinarju sokrivi za smrt človeka ,ki si je privošil malo človeškega užitka.in vi ga umorite
A vas že ni dosti sram, da nosite največji del krivde za hude travme ravnatelja, ki si je vzel življenje in sploh ni naredil nič kaznivega. In zdaj še tukaj prikrito dovolite komentarje, da se zopet razvije debata in še nekaj dodatne obiskanosti. Sram vas bilo pokvarjenci, sramota za slovenijo...fuj!!!
Za smrt ravnatelja bi jaz prvo obtožil medije, ki so se prav naslajali kateri bo več objavil. Potem so seveda veliki krivci tudi čistuni in čistunke, ki so ga ogovarjali kot ne bi niti kakšnega zločinca. Največ pa je kriv tisti, ki je to posnel in dal na splet. Naj jih ta smrt spremlja do smrti!!!!
Se strinjam s tabo, čeprav bi jaz bolj obtožil medije in to predvsem POP TV in 24ur.com - če se ne bi toliko naslajali nad to zgodbo, bi ta zadeva potihnila v nekaj dneh. Tako pa so vedno znova, več krat dnevno, v različnih oddajah objavljali to "strahotno novico" in malo po malo ubijali ravnatelja. Kako se zdaj počutite novinarji, ko se (upam) zavedate, da ste ubili človeka!? Razmislite, in upam, da se vam tako ali drugače to vrne!
Vsekakor so za naslajanje ljudi krivi mediji, saj so konec koncev oni ustvarjalci tega, kar je sprejemljivo in kar ne! Te vloge pa se na žalost še ne zavedajo pretirano.
ahahahahahahaha ste me pa nasmejal do solz. Usi so krivi sam ravnatelj ne.
No, dedi009 ... povej nam, kaj si ti takšen od rojstva, ali pa se ti je to pozneje nekako zgodilo? Tablete si danes že vzel? Ne vem, če se sploh zavedaš - en človek je danes naredil samomor. In tebi je to smešno...
User1122920 29. 11. 2014 22.00
nimam jst tablet za razliko od tebe. Pa brat tud očitno ne znaš. smešen mi je to da za smrt usi krivijo medije in dijake. nobeden pa ravnatelja samega.
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1157