Moskisvet.com
image (28)
Novice

Ta fotografija je postala hit na Facebooku

M.J.
28. 02. 2012 09.35
281

Potem ko je bila fotografija strastnega poljuba objavljena na Facebooku, si ameriški marinec in njegov istospolni partner nista mogla niti zamišljati, kako bo ta postala trenutno eden izmed največjih hitov na internetu.

Fotografiji, na kateri se ameriški vojak strastno poljublja s svojim partnerjem, so ljudje namenili že več kot 14.000 'všečkanj' in več kot tri tisoč komentarjev. Objavljena pa je bila na strani Facebook skupine Gay marines.
In kaj je ob tem dejal marinec s fotografije? ''Vsem, ki ste se odzvali pozitivno, se želiva z mojim partnerjem zahvaliti. Ne moreva verjeti, koliko 'všečkanj' in 'delitev' sva dobila." Ob tem je še dodal, da sta bila s partnerjem v tako strastnem poljubljanju, saj sta si po štirih letih zveze končno lahko priznala, kakšne občutke gojita drug do drugega. ''Tisti, ki naju sovražijo, naj naju,'' je dodal Morgan in dodal, kako je prav zaradi fotografije dobil veliko novih prijateljev na Facebooku.

Svoje mnenje pa lahko izrazite tudi na naši Facebook strani!

 

 

KOMENTARJI (281)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Podpiram ohranjanje izročila, ki nam ga je poslal bog! Ne delujmo proti naravi, kontracepcija, kondomi, diafragma, so umetni produkt za preprečevanje poglavitnega namena spolnih odnosov torej stvarjenja novega življenja, seksati brez tega namena je popolnoma nesmiselno ter nenaravno! Bog odpusti, starim, homoseksualcem, neplodnim saj ne vedo zakaj to delajo!
So si ljudje, ki so neplodni sami krivi da so neplodni? So ljudje sami krivi da so homoseksualci? So ljudje sami krivi da so drugi ljudje konzervativni? So si ljudje sami krivi, da drugi ljudje vidijo samo meter stran od sebe? So si ljudje sami krivi, da niso, kot vsi ostali ljudje? Kaj bi bilo, če bi bili vsi enaki na tem svetu .-> ŽIVI DOLGČAS. So ljudje sami krivi, da jih NEKATERI drugi ljudje ne sprejemajo, takih kot so se rodili in kot so? SO sami krivi? Verski oz CERKVENI navdušenec?
Bog nam ni nič poslal, ker boga ni! Ker če bi bil bog in bi bil pravičen (kot verniki to povdarjajo) nebi dovolil da trenutno na svetu 800.000.000 ljudi nima kaj za jest. Da dnevno umirajo ljudje v vojnah, prometnih nesrečah in še kje drugje, čeprav sami niso popolnoma nič krivi. Bi, ta tvoj bog dovolil, da bi naprime leta 2008 umrl popolnoma nedolžni in ničesar krivi, 8 letni otrok Nekrep? Ampak to je pač mnenje vsakega pozameznika. In moje je definitivno samo eno: BOGA NI! NI NITI ALAHA in nobenega drugega nadnaravnega in vsemogočega "bitja". Smo samo živa bitja in neživa narava na tem ljubem svetu.
xxdrgregoryhouse 29. 02. 2012 08.39
mene ne motijo...
Homosexualnost je med sesalci prisotna že od nekdaj, kot recimo poligamija. Monogamija pri višjih sesalcih ni aktualna, saj nismo ptiči! Kaj šele poroke, popolnoma umetno ter nenaravno!
PolnKontejner 29. 02. 2012 07.47
pa naj še kdo reče, da pesticidi na zelenjavi in sadju ne škodujejo.......
Ne vem zakaj pravite, da je ta stvar nagnusna. Okrog 70% brezglavih Slovencev podpirate takšne zveze v smislu, da je seda 21 stoletje, obdobje tolerance, da RKC nima prav, ko je proti temu. Pa, saj to je sedaj in. Kje je sedaj vaša toleranca. Od začetka sem bil tudi jaz proti, sedaj, ko že leto in pol poslušam, da je istosopolna zveza isto, če ne še boljše od klasične, sem pa celo začel razmišljat o tem, ali je z mano nekaj narobe, ker sem moški in sem oženjen z žensko. Prosim vas, dvoločneži, da ne menjate mnenj.
Js enostavno ne morm razumet, kko lahko nekdo reče, da je homoseksualnost nekaj normalnega?
xxdrgregoryhouse 29. 02. 2012 08.56
to je nekaj naravnega
Če sta dve ženski skupaj je ok, če dva moška ni ok, skratka vsak si naj sam izbere svojega partnerja in jaz osebno prosti istospolno usmerjenim nimam nič. Kdo si ti da bi obsojal? Si ti popolen in brez napak?
Hahaha ti pa si portret ja...
Torej praviš, da je istospolna usmerjenost napaka?
Gre za to, da otrok ne potrebuje očeta in mame, temveč potrebuje odgovorne odrasle, ki zanj kontinuirano skrbijo, mu zagotavljajo osnovno varnost in mu dajejo vse človekovo dostojanstvo. Namenoma nisem rekla ljubezen, ker so nekatere raziskave pokazale, da starši, ki se jim zdi ljubezen na prvem mestu, pogosto ne spoštujejo otroka kot samostojnega bitja in njegovega dostojanstva. Da so istospolnousmerjeni ljudje bolani in pa da bi jih bilo treba izgnat,fentan,mučt,zažgat,pokopat...Ideologija sega verjetno že 150 let nazaj in glede na to, da na ta račun obstaja že nešteto študij (znanstvenih se razume) bi bilo najbolje, da opustili neutemeljene, nedokazane, predvsem pa konzervativne vaške čenče, da pa je to nenaravno, nemoralno, nedopustno,bolano in smrtni greh.Mislim, naj se raje tisti ljudje, ki to kdaj izrečejo zamislijo nad samim seboj in nad težnjo svojih besed. Ker v tem primeru prav sami izpadejo kot neracionalni nestrpneži... Če bi se homoseksualnosti predvsem pa DRUGAČNOSTI 'lotili' z drugačne plati, torej namesto nepremišljenega in neargumentiranega k racionalnemu diskursu in znanstvenim raziskavam in dokazom, mislim da bi se ideologija ljudi postopoma začela spreminjati...DRUGAČNOST ne bi bila več TABU...V tem konkretnem primeru, pa drugačnosti ne odobravamo, ker je sami ne zmoremo dognati, hkrati pa obstaja strah pred neznanim, kar mi zdi pa še nekoliko hujša problematika... Dejstvo je, da sta usaj iz teorije za vzgojo potrebna dva...Prvi osebek je Naj tisti, ki napiše kakšen komentar v stilu, da bo bolani, nenaravni, sramota drugim, zamisli preden izusti ali napiše kaj podobnega...Še posebej potem, ko ga nekdo povpraša zakaj tako misli in naj to utemelji, on pa suvereno reče ZATO, tako pač je... Najhuje pri vsem že omenjenem pa je MOČ množice...V tem primeru nažalost nevedne in konzervativne,neželjne utemeljitev in sprememb ideologije... In za na konec še to...tisti, ki je oddal podpis proti družinskemu zakoniku, naj nosi breme na svojih plečih, saj je v tem primeru razvrednotiv celoten pojem družine, ki je definiran kot : »Družina je življenjska skupnost otroka z enim ali obema od staršev ali z drugo odraslo osebo, če ta skrbi za otroka in ima po tem zakoniku do otroka določene obveznosti in pravice. Zaradi koristi otrok uživa družina posebno varstvo države.« Torej na kratko, podpisnik ne odobrava ne samohranilnih družin, ne otrok, ki so jim umrli starši in jih vzgaja eden od bližnjih sorodnikov itd... In to zgolj zaradi vročekrvnosti in neinforminaranosti, da ne rečem raje hitrega tempa življenja, ki ljudem onemogoča samostojno, manj in bolj strokovno informiranje oz. izobraževanje. Pri tem je absolutno potrebno omeniti tudi vlogo medijev, ki nemalokrat napačno ( dostikrat enolično/pomanjlkjivo) oz. tarčno in NEJASNO informirajo ljudi, ki si po videnem oz. slišanem lahko ustvarijo povsem napačno podobo in mišljenje kot bi si, ga v primeru, če bi bolj OBJEKTIVNO doživljali vse konzumirano... Toliko v razmislek...
"Gre za to, da otrok ne potrebuje očeta in mame, temveč potrebuje odgovorne odrasle, ki zanj kontinuirano skrbijo, mu zagotavljajo osnovno varnost in mu dajejo vse človekovo dostojanstvo. Namenoma nisem rekla ljubezen, ker so nekatere raziskave pokazale, da starši, ki se jim zdi ljubezen na prvem mestu, pogosto ne spoštujejo otroka kot samostojnega bitja in njegovega dostojanstva.
Res? Ker si se ti tako odločila? Ne spoštujejo otroka kot samostojnega bitja in njegovega dostojanstva? Ti sploh veš, kaj flancaš? :):):)Prosim, to bo res spektakularno: definiraj nam pojem dostojanstva. Potem pa dalje....
"»Družina je življenjska skupnost otroka z enim ali obema od staršev ali z drugo odraslo osebo, če ta skrbi za otroka in ima po tem zakoniku do otroka določene obveznosti in pravice. Zaradi koristi otrok uživa družina posebno varstvo države.«" - Malo si dodala in si izmislila? Moram prilepit kaj v resnici piše?
"Da so istospolnousmerjeni ljudje bolani in pa da bi jih bilo treba izgnat,fentan,mučt,zažgat,pokopat...Ideologija sega verjetno že 150 let nazaj in glede na to, da na ta račun obstaja že nešteto študij (znanstvenih se razume) bi bilo najbolje, da opustili neutemeljene, nedokazane, predvsem pa konzervativne vaške čenče, da pa je to nenaravno, nemoralno, nedopustno,bolano in smrtni greh." - Tako pač je, ko bi vsak nedeljski izobnraženec želel uporabljati pojem znanosti. Katere znanstvene raziskave o seksualnosti nasploh, ne samo homoseksualnosti, pa so nam do danes prinesle kakšno novo znanje? V smislu - kako se razvije, itd...?
"če bi bolj OBJEKTIVNO doživljali vse konzumirano..." - Objektivno doživljanje? Kumrovški faksi delajo čudeže:):)
senzacionalno 29. 02. 2012 07.27
otrok mora imeti moški in ženski pol vzgoje.
Breasn. Mogoče ne razumeš kaj ljudstvo govori. Nihče ne pravi, da jih je treba izgnat itd..., da ne uporabim še drugih besed. Ne moti me (nas), če je dekle z dekletom, fant s fantom. To naj delajo intimno, tako, da ne bo nihče drug videl in vedel, pa bo vse ok. Me (nas) pa zelo boli to, da se daje istospolni skupnosti popolnoma enake pravice kot klasični skupnosti. Kako naj svojim otrokom razložim, ko bo na cesti videl dva fanta, ki se zalizujeta, zakaj je to dobro. Presneto, ne najdem razlage kaj bi jim rekel. Kakšen vzorec si bo ustvaril v glavi, ko bo videval takšne primere. Verjetnost, da bo še on postal takšen je zelo verjetna. Veš kaj ima to za posledico. Manj rojstev na dolgi rok. Pa še priporočilo. Sem predstavnik pristne klasične krščanske družine, ki temelji na ljubezni. In prizadelo me je, ko si rekla, da zaničujemo svoje otroke. Očitno ti nimaš otrok, da lahko izvajiš kaj takšnega. Ali pa si nagnjena na zrelejšo stran 21 stoletja (kar nimam nič proti). Samo prosim te, ne komentiraj, če ne veš kaj govoriš. Sveto pismo pravi: ne stori nekaj, kar nočem, da drugi stori Vam. Ne obsojaj, kajti sojeno ti bo. Ostalim pa, ki ste proti istospolni zvezi pa ponovim Jezusove zadnje besede: ODPUSTITE JIM, SAJ NE VEDO KAJ DELAJO. LP
' to ni naravno' in pa ' homoseksualci' so bolani sta najslabša oz. konkretno drugi razlog (da so homoseksualci bolani) najbolj neumen kar sm jih slišal v zvezi s to temo... In najbolj žalostno je ravno to, da ko je šla civilna iniciativa oz. kar sam 'veliki vodja' Aleš Primc z zbranimi podpisi 'pospremit' družinski zakonik na referendum, je bil prav njegov najbolj 'tehten' in najpogosteje uporabljen razlog, zakaj je proti zakoniku ravno ta, da je homoseksualnost oz. pravica imetja ter vzgoje otrok homoseksualcev NENARAVNA. In da sta za vzgojo otrok potrebna dva torej OČE in MATI, ker mu le-ta lahko ponudita oz. data nek potreben socialni in kulturni kapital...in še več, da bo z odobritvijo družinskega zakona izkoreninjena tradicionalna družina (sam pa ob tem mislim da se problem med drugim nahaja prav v vzgoji 'tradicionalne' družine, saj mnogi starši otrokom že od malih nog vcepljajo v glavo da homoseksualnost preprosto ni tolerirana in naravna...ker so pač tako bili vzgojeni oni, ter njihovi starši, celo prejšnje koleno in ker TAKO pač je! torej se dotična problematika začne že z vzgojo in ker je primarna socializaija definitivno še kako bistvenega pomena imamo rezultat le-te viden v negativnih in nestrpnih komentarjih na odprto tematiko)...mislm IDIOTIZEM brez primere...Kdor pozna usaj malo sociologije in psihologije, ve da to ni niti približno res... Da podkrepim slednje, preidimo iz čenč k znanosti...Citiram dr. Darjo Zaviršek (sociologinjo), ki se po svojem znanju in izkušnjah ter delovanju uvršča v sam vrh v svetu, v njeni domovini, pa verjamem da je kot večino podobnih velik delež ljudi ne pozna...'NEODVISNI raziskovalci, ki so preučevali istospolne družine na Zahodu, ugotavljajo, da se otroci, ki v njih odraščajo, v ničemer bistveno ne razlikujejo od svojih vrstnikov iz raznospolnih družin. Še več, dokazano je bilo, da so bolj strpni od vrstnikov vzgojenih v 'tradicionalnih' družinah. Toda naši zagovorniki tradicionalne družine želijo dokazati ravno nasprotno. V svoji želji, da bi zaščitili otrokovo dobrobit, ki naj bi bila v istospolnih družinah vsevprek ogrožena, so pripravljeni celo prirejati rezultate raziskav.' In da lahko en tak fundamentalist brez dobrih argumentov oporeka znanosti in jo zavrača ter ob tem nahujska množico ljudi, ki se absolutno in v vsem strinja z velikim vodjo (v resnici, pa usaj polovica, če ne že skoraj vsi sploh, ni prebrala niti 1 člen družinskega zakonika) in da na koncu ta množica pride v DZ in si 'izbori' referendum, se meni si nedopustno in totalna SRAMOTA...Ob tem pa večina ljudi sploh ne ve, da je zakonik 'padel' ne zaradi same vsebine ampak zgolj zaradi forme...in so ga izpodbili, ker so bile pač 3 vejice narobe postavljene. Potem grem pa še Primc nekoliko globje, ko vprašanje nanese na to, kaj ga je zmotilo v zakoniku...in našteje enih pet členov in ob tem trdi da bi samo to spremeniu...Zakonik se sprejme ali ovrže...ni tukaj neke vmesne poti. In za na konec je najbolj boleče dejstvo to, da bo o manjšini odločala večina...Kam smo mi prišli? V čase iztrebljanja judov? Demokracija pa taka... In kateri izmed številnih predsodkov, ko gre za istospolne družine je najbolj trdovraten? Eden najmočnejših predsodkov je, da sta za zdravje otrok potrebna oče in mati, še več, oče, ki vzgaja s trdo roko, in mati, ki je bolj popustljiva. Zanimivo je, da ljudje zagovarjajo to predstavo, čeprav iz prakse vedo, da ni tako. Kolikokrat rečemo, da je neki oče prava mama, takšnim očetom se je reklo včasih “copata”, in obratno, da je tista mama šefica družine!? Ostra delitev na očeta in mamo temelji na družbeno kreiranih stereotipih o tem, kaj naj bi otroku dala mama in kaj naj bi mu dal oče. Da je to iluzija, so pokazale vse študije spolov.
a moraš težiti s družinskim zakonikom? članek govori o nečem drugem....
Prosim naj nekdo pove ihlillpilb da je tečen in nerazgledani konzervist in komentira na nivoju 5 letnika. Taki ljudje kot so ti, so krivi da je homoseksualnost še vedno tabu. Ker to očitno ni izražanje svojega mnenja ampak nekoristno in nepotrebno komentiranje, da bi izpadel džek... patetičen in nerazgledan si.
polikarbonatka 28. 02. 2012 23.18
lepo da se imata rada! Za nekatere :samo svinja svinjsko misli!
Veliko vas piše, da je istospolna usmerjenost normalna in naravna. Vendar bi jaz sama rekla da to NI naravno in normalno. Namreč ljudje smo bili "ustvarjeni" kot heteroseksualci in tudi prvotni namen spolnosti je razmnoževanje.... ne užitek in ne kaj drugega ampak golo razmnoževanje. Istospolna usmerjenost pa ni naravna saj se dva istospolna partnerja ne morata razmnoževati in je k temu, da sta tako usmerjena vplivalo kar nekaj drugih dejavnikov. Če bi bilo veliko ljudi istospolno usmerjenih bi število prebivalcev padalo in počasi bi se bližali propadu človeške rase. Ne pravim, da je narobe a vendar pretirano izstopanje v družbi ter posvojitev otroka ne odobravam. Če se ozrete po današnjih najstnikih.... a si predstavljate koliko fizičnega in psihičnega nasilja bo od sovrstnikov deležen otrok istospolnih partnerjev? Koga bo otrok klical mama in koga bo klical oče? Čustva pa seveda velikokrat zmagajo in zato ne pravim, da ljudje ne bi smeli imeti istospolnih partnerjev, vendar naj se zavedajo, da to ni naravno, da bodo s tem deležni tudi nekoliko več kritike in da bodo imeli bistveno manj pravic. Za tako življenje so se odločili sami (pretežno zaradi ljubezni in čustev) in zato se naj sprijaznijo s posledicami, kot je recimo to, da jih družba mogoče ne bo sprejemala. Naj se imajo radi, naj si izkazujejo ljubezen, vendar naj to počnejo doma, za štirimi zidovi in ne v javnosti. Naj to ohranijo za sebe in naj svoje zasebno, intimno življenje ne kažejo vsem prisotnim okrog njih saj v bistvu nikogar to ne briga in niti ni prijetno za pogledati. A to je le moje mnenje, sprejela pa bom vse, tako pozitivne kot negativne kritike saj ima vsak drugačno mnenje in mišljenje o tem.
Kot večina Slovencev si nikoli ne prebere članka za kaj se sploh gre! Kot prvo tu se ne gre za noben zakon kdo lahko posvoji otroka in kdo ne ! Slika samo prikazuje objem ter poljub! Prav da imaš svoje mnenje ! Veliko je hetero.staršev ki pojma nimajo kako morajo vzgajati otroka ! Vem da pa če tak par dobi možnost posvojitve ga bosta imela veliko lepše kot večina družin ! Žalostno je edino to ker sodite takšne ljudi da to ni normalno in človeško! Ja kaj je potem BAKTERIJSKO ? Sram nas je lahko da sodimo ljudi ! Zase se bi brigali in svet bi bil LEPŠI !!!!! l.p
Evo, čestitam za vsaj en komentar, ki tega ne odobrava, ampak je vseeno na nivoju neke kulture in dojemanja. Razumem od kod prihaja tvoje mišljenje, ampak bom vseeno pokomentirala... ne mislim nič slabega, so le stvari, ki mi jih je porodil ta komentar! S tem, da smo ljudje bili ustvarjeni tako se strinjam (če gledamo s strani Svetega pisma ipd.). Po drugi strani pa dokazov o nastanku človeka še zdaj ni, tako da bi lahko rekli, da je to le izmišljeno s strani vernikov. Saj vemo, ljudje nekoč so si razlagali nekatere stvari kot božanstva in nekaj nadnaravnega, ker jih enostavno na svoji razvojni stopnji niso znali razložit. Glede padanja števila prebivalcev se spet po eni strani lahko strinjam, po drugi pa so spet tukaj vojne, ki naj bi se odvijale ponekod ravno iz teh razlogov, da se zmanjša število prebivalcev. Glede tega, da bi pa to morali počet za štirimi zidovi,... potem bi to morali tudi hetero ljudje. .... IN POTEM SMO SPET V STARIH ČASIH, kjer javno izkazovanje ljubezni ni bilo dovoljen oz. sprejemljivo. Pa smo spet nazadovali!
Cenim tvoje mnenje, čeprav se z njem ne strinjam. Kar se naravnosti tiče :S Poznamo veliko bolezni, stanj, napak, ...katerih posledica je recimo neplodnost, pa zato ne rečemo, da ti ljudje oziroma njihova napaka ni naravna. pač narava je bogata v svoji raznolikosti, nas preseneča, ... Homoseksualnost se pojavlja tudi pri drugih živalskih vrstah, kar nekako ovrže možnost, da je za homoseksualnost kriva družba. Kar se tiče posvojitev- vsi vemo kaj družinski zakonik prinaša, tako da posvojitve so v tem primeru dobrodošle. Kljub temu da sem gej, pa vsesplošne posvojitve otrok s strani homoseksualcev zaenkrat še ne bi legaliziral. Kljub temu pa bi se bilo fino vprašati s strani koga bi ti otroci bili diskriminirani?Vidmo, da problem ni v homoseksualcih. Verjemi, pri 14ih letih ko sem se zavedal da sem gay ni bilo noči, ko ne bi jokal. Nisem razumel kaj se z mano dogaja in če bi imel kakršno koli možnost postati heteroseksualec, bi se za to odločil. tudi invalidi so drugačni, pa jim zato ne rečemo da naj se navadijo imeti manj pravic. Kar se tiče izkazovanja čustev v javnosti. velikokrat se zgodi, da sem kje zunaj s svojim partnerjem, pa mi recimo pove kaj lepega, al pa se česa spomneva kar sva skupi preživela, pa se drug drugmu nasmehneva, pa se mogoče objameva. Prosim, razlož mi kaj je tukej motečega? drugače pa mislim, da bi s tabo blo fino imet kšno debato ob kavici. bi bla prijetna sogovornica ;)
Cenim vaše kritike in komentarje pa vendar... glede izkazovanja čustev v javnosti nisem mislila, da pa se zdaj ne bi objeli ali držali za roke. S tem sem mislila (tako za heteroseksualce kot za homoseksualce), da ni lepo, da se preveč razdajamo v javnosti in z tem nisem mislila da lep pogled, držanje za roke, objem in poljub niso primerni. Ljubezen lahko partnerju v javnosti pokažemo tudi na malo "lepše" in "milejše" načine. Vsa strast pa je naj prihranjena samo za partnerja, ko sta sama. Sama sem s fantom že več let in je kakšen lep pogled in majhen poljub vedno dobrodošel. Vendar pa ko čakaš na kino predstavo in na vsakih 5 metrov vidiš nek par (heteroseksualce in homoseksualce - govorim za vse) kako se razdajata eden drugemu in "šlatata" vse povprek pa ni najbolj prijetno... in to sem doživela ravno prejšnji vikend.
In še enkrat za vse tiste, ki ste mogoče spregledali naslednje... nikjer nisem zapisala, da istospolnih partnerjev ne odobravam, nasprotno, napisala sem da včasih čustva zmagajo in da je takrat to njihova odločitev.
ne ni naravno....****...kje pa jih delajo? na tekočem traku v eni tovarni? oš najprej naredi potem pa gremo naprej
koga bo pa klical otrok "ati" če atija nebo in bo samo mami??????????????
pa še to....prosim da se tudi ti s svojim partnerjem zadržuješ za 4 zidovi ker meni si pa ti nevšečna in te ne želim gledat....me boš ubogala? če nekaj zahtevaš od drugih sama delaj isto
itiswhatitis 29. 02. 2012 09.18
moneytalks ti si... hmm, kako naj rečem da me ne bo moderator izbrisal? nerazgledan starokopiten *. a bo v redu?
driska... Nisem rekla da oni niso naravni, mislila sem na to, da je narava človeku dala možnost razmnoževanja, kar se smatra za naravno.... vsekakor pa tega ni mogoče početi z istospolnim partnerjem. Glede starševstva pa... otrok bo trpel nasilje in mu bo težko. Še to... kako lahko poveš da sem ti nevšečna, ko pa niti 0,01% mene ne poznaš? In če je kdo tukaj, ki potrebuje narejeno OŠ si to ti, namreč tvoji izpadi pričajo o tem, da se ne veš brzdati, obnašati ter pravilno in kulturno obnašati pred mnogimi ljudmi, ki tvoje komentarje berejo. Oprosti ampak ko se v javnosti pojavim s partnerjem se obnašava primerno okolici in ne počneva nič, kar bi motilo druge ljudi oz. kar bi sem drugim gnusilo. Sicer pa si sam/a napisal/a "če nekaj zahtevaš od drugih, sam/a delaj isto".... torej glede na ta stavek: tudi ti se zadržuj za 4 zidovi namreč če hočeš da tako delam jaz, tako delaj tudi ti.
kak sta šikana <3
Ko človek bere te komentarje se prav vpraša, kako še lahko tako debiln folk živi leta 2012.
Ej folk od boga ste. Pljuvate čez drugačne, pravite da so sramota za vse nas, pa pravte kok je to fuj ... ma dej brigejte se za svojo rit. Hočte met neko toleranco pa ljubezen pa sprejemanje, a sami niste zmožni ene od naštetih stvari. Noben vam ni reku, da poglejte ta člank. To ste nardil iz lastnega firbca, da lahko pol take zlobne komentarje pišete. Totalno ste otročji pa zafrustrirani.
O moj bog, mene je sram v kakšni državi živim! Ljudje malo začnite s svojo glavo razmišljat in ne it za čredo ovac! Privoščim vsakemu človeku na tej zemlji, da je srečen, zaljubljen in da ima ob sebi ljudi, ki ga imajo radi in na katere se lahko zanese! Pa če je homo ali hetero! Vsi smo ljudje in vsi imamo čustva! Včasih se mi zdi, da ne živim v letu 2012 ampak sto let nazaj, ker ste nekateri ljudje tako zavrti, da dobim kar kurjo polt, ko berem te arogantne in zaničevalne komentarje! Pustite ljudi, da živijo svoje življenje in se brigajte zase! Me zanima kakšno vzgojo ste imeli VI, glede na (ne)kulturo! Še to, da ne izpustim... Kje piše, da sta moški in ženska edina pravilna vzgoja otroku! Toliko družin je, kjer vlada alkohol, droge, nasilje-bodisi verbalno ali fizično ali pa se starši enostavno ne brugajo za otroka... TO PA JE POTEM NORMALNO AL KAJ? V teh primerih raje dam otroka dvema homoseksualcema in je ljubljen kot pa da trpi v težkih razmerah! P.S.: Vsi tisti, ki bi pod tem komentarjem napisali, da sem lezbijka... Imam fanta že vrsto let! ABSURDNO RES!
Tvoje mnenje, ga spoštujem! Moj fant pa spoštuje moje :)!
@
Cela kopica butastih, nerazmišljajočih liberalcev. Prvo poziva ljudi, da naj ne sledijo čredi, potem se pa vprašauje, kakšno vzgojo so imeli. To, da družine razpadejo in da se v družinah dogaja nasilje, država ne more preprečiti. Seveda pa obstajajo družine, v katerih se to ne dogaja. To še vedno ni razlog, da bi država dala v ustavo, da lahko po dva moška in dve ženski posvojita otroka. Tudi geji in lezbijke so nasilni, agresivni in radi pijejo. Problem sploh ni v tem, da so oni drugaće spolno usmerjeni, ampak v tem, da je neumno, da se družba gradi okrog biološko nesamozadostnih skupnosti. Poleg tega: zakaj ohranjati število dva? Zakaj društva ne morejo posvajati otrok?
ihlillpilb prijava na policijo je že podana ;)
hahahaha kako si pogumen @ihlilpilb ...tvoja reakcija je na stopnji sprovociranega 5 letnika........ tvoj profil: - človek ki živi pri starših -dela v proizvodnji za 500€ -bmw na lizing -glavni car....samo, da si tako zbegan in sovražiš sebe ter svoje patetično življenje, da moraš druge zaničevati, ker samo tako lahko bežiš stran od realnosti
boš dobil obisk na domu ;)
@Človek ŽIVI IN PUSTI ŽIVETI! GET A LIFE! IN MALO SI RAZŠIRI TE TVOJE KONZERVATIVNE POGLEDE NA SVET!
a je obiske dobiu, k ga ni več?
:)
billie_jean 29. 02. 2012 07.41
Ma revček je, ziher. Kot ste rekli, odrasel bebček, ki živi pri starših in nima takorekoč nobene odgovornosti do življenja, ker mu itak mamica vse postreže. Službo ima slabo plačano, zato si ne more ničesar privoščiti, to pa povzroča takšne agresije. Moj nasvet: pojdi na medikamente, ker drugače ti itak ni več pomoči. Drugače pa, a ga je res kdo prijavil policiji in ali ga lahko izvohajo? Ker tole je več kot očitno razpihovanje sovraštva!
Sem prijavil. poslikou komentarje pa jih poslou na policijo.
nene. ni to razpihovanje sovraštva. ubistvu je to že spodbujanje k nasilju nad manjšino. po zakonu do 2 leti zapora. tko da na domu ga bojo sigurno obiskal
V vojaški obleki je punca, fajn postrižena, ker je v vojski!!
jazpamislimtako 28. 02. 2012 22.28
in zakaj moramo zdej to vsi gledat ?
@Človek
ne glede na vse je tole čist navadn...sam da si nekateri še kr zatiskate oči pa ste celi zategneni
"glavni car....samo, da si tako zbegan in sovražiš sebe ter svoje patetično življenje, da moraš druge zaničevati, ker samo tako lahko bežiš stran od realnosti " - Ta pa njega zaničuje iz kakšnih bolj kul vzgibov? :)
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1068