Moskisvet.com
žica na gozdni poti
Novice

Pozor, smrtno nevarne ovire na slovenskih gozdnih poteh!

N.J.
18. 01. 2016 10.37
110

Borut Zupanc je na gozdni cesti v oklici Celja naletel na grozljive ovire na gozdnih poteh, ki bi bile lahko za neprevidnega kolesarja ali motorista smrtno nevarne, še posebej v času goste megle, ki je te dni še kako pogosta.

Ovire so zelo slabo vidne, nepazljivi kolesar ali motorist pa bi lahko v primeru, da bi jih spregledal, utrpel hude poškodbe, ki bi lahko bile celo usodne. Znani so primeri, ko je motokrosistu nastavljena žična ovira odrezala glavo.

»Kolesarji in motoristi, POZOR !!!! Smrtno nevarne ovire v okolici Celja-Prekorje. Postavljeno na spustu na široki gozdni cesti!! DELITE IN OPOZORITE ŠE DRUGE,« je objavil na svojem Facebook profilu in priložil nekaj fotografij.

Opisal je, da se ovire nahajajo na Prekorju. »Na Prekorju se pelješ proti jezeru in do hoste. Ko zaviješ z glavne ceste v hosto, so trije odcepi, ta je drugi levo (spust po ozki cesti cca 50m),« je natančneje opisal, kje se nahajajo nevarne ovire.
Borutu se zahvaljujemo za opozorilo, v primeru, da naletite sami na podoben prizor, pa nemudoma obvestite policiste in po možnosti tudi javnost!

 

 
 
 

Kolesarji in motoristi POZOR !!!!smrtno nevarne ovire v okolici Celja-Prekorje. Postavljeno na spustu na široki gozdni cesti !! DELITE IN OPOZORITE ŠE DRUGE.

Objavil/a Borut Zupanc dne 16. januar 2016

 

KOMENTARJI (110)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Se je že zgodilo, da je človek umrl zaradi žice. To postavljajo lahkomiselni ljudje, oziroma bolniki.
Ta štrik ni namenjen voznikom pomoje je za migrante.lahk da je glih tam meja pa je vidu da postavljajo žično ograjo na mejah lastnik pa ni imel žične ograje pa je kr štrik napelu ne ga obsojat če ne veste resnice.
Uporabnik419925 20. 01. 2016 17.10
Kot državljan lahko takšno početje mirne volje, fotografiraš ter posnameš z pametnim telefonom oziroma telefonom kakor koli. Podaš prijavo na policijo ter pričaš + posnetek. Ker gre v tem primeru za kršenje zakonodaje in posameznik na motorju oziroma štirikolesniku ne more biti upravičen do varovanja podatkov ker je sam udeleženec na zemljišču, ki je javno dobro ne more zahtevati udora v zasebnost. Veliko bolj humano oziroma bi človek rekel normalno, kot pa postavljanje smrtonosnih ovir, ki so lahko tudi razlog za tožbo, poizkusa povzročitve hujše telesne poškodbe oziroma poskusa uboja.
Sicer je to preveč skrajno.Ampak povejte kaj narediš v situaciji ko ti vsak vikend mimo tebe drvijo v hosto kot ponoreli divjaki, sprehajaš psa in odbrzijo mimo tebe brez kakršnekoli uvidevnosti, greš na sprehod z otročičkom v vozičku na bližnjo gozdno pot in spet srečaš pobesnele dvonožce na štirikolesniku ali krosu.Pol si pa drzneš usta odpret pa te še nahrulijo.No kaj bi naredili, ko se požvižgajo na vse in dobro vedo da se nimajo tam kaj za voziti. Zakon močnejšega je očitno njihova stvar.A se je za čudit da nekomu poči živec in nastavi to.No povejte kaj bi naredili vi.....
zver3 se podpišem.narediš isto kot je na sliki.če je tov mojem gozdu za druge me ne zanima.
Pri nas je sosed drevje navleku na pot, hlode dam pospravu in prodal, korenine ter veje pa pustil sredi poti in tam kjer so se podili.
V Italiji, Avstriji, Nemčiji, Franciji, ... nima noben drug vstopa v tvoj gozd, privat lastnina je tvoja lastnina, pika konec. To bo slej ko prej tudi pri nas. Če ne prej, pa ko bo Ivan na oblasti!
Uporabnik419925 20. 01. 2016 17.13
Gozd je javna dobrina in pika! Če nekdo hoče imeti lastno posest samo za lastne potrebe mu to zakon tudi omogoča. Potrebno je soglasje upravne enote za postavitev ograje okoli zemljišča poleg tega različna dovoljenja za izvedbo le tega in hopla, če ograja ne posega v kakšen drug zakon kot je dostop do vodnih površin, ki morajo biti omogočena vsem državljanom, jezera, reke, morje ne morejo biti omejene za dostop državljanom razen, če se gre za posebna industrijska ali podobna območja.
Montekristo 19. 01. 2016 14.51
Ali tisti, ki takšne nevarne pasti namešča ne bo kaznovan???
Uporabnik419925 20. 01. 2016 17.14
Če se storilec odkrije mu grozijo različne kazni od denarnih do zaporne kazni.
Priznam, sam sem enduro rider in s takimi podobnimi zadevami že imam izkušnje...pa moj brat ima še slabše. Vam lahko jutri par slik nalimam. Kot povsod, so tudi tukaj mnenja deljena. Zase in za ”našo" skupino lahko rečem, da smo zelo uvidevni in se ne vozimo tam, kjer to ne želijo...ne vdiramo v ograjene parcele, ne dirjamo po poteh, ne uničujemo odvodnjavanj, celo zapiramo pašnike ker jih "uvidevni" sprehajalci puščajo odprte,.... Res pa so problem skupine k*etenov, ki nas vse ostale normalne dajajo v isti koš...žal. Ko pa me bo en penast k*eten v tako nevarnost spravljal, pa da se nanjo nabijem....tam ga bomo čakali tako dolgo in verjemite da bo dobro plačal....Motoristi so še vedno skup držali... Toliko...
ne vem kaj se maš za vozit po tuji zemlji in še škodo delat povrh? sam sem strasten gobar in ko vidim kako škodo delate na pohorju, me kar zmrazi. in se strinjam s tem kar nekateri lastniki delajo za zaščito svojega premoženja
Naj vam bo vsem jasno enkrat za vselej, gozd je javna dobrina in cetudi ste lastniki gozda to pomeni samo da ga lahko izkoriscate (sekate drevesa za lasten profit itd, nikakor si ga pa ne morete lastiti do konca saj to bi bilo enako kot ce bi si lastili izvir vode, jezera, potoke, reke. Seveda unicevanje gozda iz strani gobarjev, kolesarjev in motoristov bi moralo biti kaznovano ampak, razen slednjih ostali naredijo bistveno manj skode in gre tu izkljucno za nevoscljivost, ki je pa tako tipicna za slovence..... no zdej pa kr navalite z minusi, ampak dejstvo je tako!
V naslovu članka je govora o vožnji in ne sprehajanju. Pri vožnji po je možnost povzročanja škode!!
Bananistanec 19. 01. 2016 10.35
poluks25, zasebna lastnina ne more bit javna dobrina
poluku, pozabil si omeniti kaj vse določeni "sprehajalci" delajo v gozdu. Odmetavanja smeti koder mu pač od riti pade. Ne spoštuje tuje lastnine in podobno.
Ni ravno videti, da gre za občinsko ali državno cesto. Se pravi vožnja po privat zemljišču brez soglasja lastnika! Ne rabiš preveč ugibati, kdo bi lahko nastavi štrik. Koliko vem je tudi v mestu ničta toleranca za gibanje, vožnjo in parkiranje na privat zemljišču ter te kaj hitro kdo nahruli, se ti kaj zgodi na vozilu ali kdo naroči redarstvo in pajka!!
Lahko se, da opozorila na privat lastnino, ne pa take smrtne pasti. Se vidi primitivnost in požrešnost posameznikov. Le kako bi se tak primitivec počutil, če bi se sam ujel v tako past ali njegov bližnji, kaj šele otrok. Ni opravičila za taka dejanja.
Primitivizem je tudi, ko beseda ne zaleže ali ko nekdo očitno ne ve, da ne more kar vsepovsod razgrajat in ropotat kot se mu zazdi!!
Dragi kolesarji, motoristi in kavboji! Z nekajr 1000 € vrednimi prevoznimi sredstvi, si utrgajte še nekaj časa in naslovite pobudo za vzpostavitev poti na lokalno skupnost. Če je pot zelo obiskana, se bo našel tudi interes s strani širše javnosti in tudi lastnikov gozdov. Kar se pa zgornjih fotografij tiče: Gozdna cesta in vlake so prvotno namenjene gospodarjenju z gozdom in dostop po cesti je na lastno odgovornost. Tako kot v mestnih križiščih pričakuješ avto z leve ali desne, moraš tudi tukaj pričakovati gozdno proizvodnjo, ki pa mora biti dobro označena z znaki in ob podiranju drevja tudi z opozorilom sekača. V zakonodaji je opredeljen tudi PROST DOSTOP DO GOZDA,
kar pa ne pomeni da se lahko obnašaš kakor te je volja! Dostikrat sem že slišal in videl primere, ko so vikend gobarji pustili avto na priključku vlake, in kmet s privezanimi hlodi na traktorju je pač nejevoljno počakal, da se je lastnik vrnil. Ker pač ima čas poleg živine, njiv in ostalega dela, še čakati na uboge gobarje kako iz privat lastnine nosijo več, kot je zakonsko dovoljeno.
po gozdni cesti se lahko vozijo lastniki gozdov za potrebe upravljanja,nekaj v tem smislu piše v papirjih
Kdor misli , da je gozd poligon za izživljanje svojih frustacij naj ga zaustavi zapuščena" zajla"!
si ze slisal za un pregovor " kdor drugemu jamo koplje sam vanjo pade" .....
Primož Roži? 1 18. 01. 2016 23.14
tega ,ki je to nastavu je treba linčat
Kaj pa bi naredili s tistimi, ki se furajo po tuji lastnini brez dovoljenja lastnika, po možnosti z motorji za kros.
podat prijavo policiji ki napise kazen, ce je narejeno ful skode pa se ga lahko tudi tozi in se iztrzi denarno nadomestilo za povzroceno skodo....
Zguba cajta. Pride policaj in te vpraša, če koga sumiš in če ne, si zabeleži v beležko in je zgodba končana!!
a ti bi bil vesel če bi ti jaz cel vrt preoral z motorjem?
Če bi v Sloveniji, ljubi moji deželi, naredili kakšno dirkališče ali moto kros stezo in jo registrirali in pustili da se po njej lahko vozijo vsi, mislim da se mali Marqezi ne bi vozili po gozdu in divjali po cestah.....
Se strinjam!!! Pa po možnosti free!!!
Ja takole vam povem kako je v ljubi sloveniji.Lastniki gozdov so upravičeno jezni kaj se dogaja po njihovih dozdovih.2x letno pride položnica za uporabo gozdne ceste sam imam gozd bolj majhen in v njemu ni ceste in je nikoli ni bilo ker je spodaj travnik je pa peš pot ki so jo naredile živali pa moram 2x letno plačat položnico.SRAMOTA.kmetje so si lahko registriral dopolnilne dejavnosti na kmetiji kot še en vir dohotka sosed ima dopolnilno dejavnost jpa je tak narejeno vstane okoli 5.15 zjutri pomolze krave 20kom pripravi mleko ko ga pride iskat z bazenom pa da vse porihta je ura okoli 7.30ali pa okoli 8.ko da prvi kos kruha v usta ko mu že iz njegovega gozda nabiralci gobe,kostanj,borovnice prodajajo na tržnici.in kaj mu nuca dopolnilna dejavnost če mu drugi vse poberejo in prodajo.pa saj lastnik gozda nima nobene pravice več do svojih stvari.2 leti nazaj se en sosed kupil čredo nalih kozik ko je zagradil en travnik ki leži bol ob gozdu in so že takoj ko jih je prpelav domov spustil v ograjo so že začel z krosi pa 4 kolesniki bulit mimo ko je gozda pot koze so podivjale od strahu pobegnile skozi ograjo pa še zdaj ko se pelje kak traktor mimo zbežijo.Tak da vam povem še slabše bo ker bojo lastniki začel branit kar je njihovaga.Je pa tudi nekaj imaš ljudi ko se peljejo na nedeljski izlez z motorjem pa se pelje lepo po pameti,imaš pa norce ki uživa da dela škodo navija kople sam da trga izpod koles trgaj doma pred hišo če te bojo tastari gledal.
kaj pa kolesarji , ki gre sam na en spust in mu odreže glavo??
PSIHOTERAPEVT 18. 01. 2016 22.58
lol ka folk pise .. a se ne da drugac zablokirat potko za spust .. js bi mu gozd zazgal na tem istem mestu kjer bi nasu tako zajlo
Bugi Majstr 19. 01. 2016 07.25
res je..eni se prav izživljajo in delajo škodo za nalašč.eni se pa lepo kulturno peljemo in za nami ni sledi.ampak tretirani smo pa vsi enako.po zakonu se pa tudi po svojem gozdu nesmeš vozit..naš zakon je zelo slab kar se tega tiče..
moja honda že komi čaka kdaj greva mal u gmajno haha
resitev je preprosta, kdor bi se rad vozil z motorji kolesom ali sankami po gozdu, ga naj kupi. hektar slabega gozda dobis ze za ceno sredjega motorja ali malo boljsega koles...
tudi ce si lastnik gozda gozd ni samo tvoj.....
poluks zakaj ga lahko potem tujec uničuje?
poluks čigav pa je potem gozd a hiša v kateri živiš potem tudi ni samo tvoja.
Sam sem imel tudi probleme z kroslami. Sem kmet in v lasti imam kar nekaj gozda in travnikov, in ko mi je nekega dne nekdo dobesedno zoral travnik sem bil opravičeno jezen. Mulc mi je iz lepega travnika napravil njivo, bi kar krompir lahko posadil. A še vseeno ne napenjam žic čez polje. Kdor to počne, je zrel za v psihiatrično alpa za v zapor.
on_solid_ground 18. 01. 2016 18.17
Če v lastnem gozdu podiraš in nekoga poškoduješ ali ubiješ, ki pride v tvoj gozd gobe nabirat ali cross vozit, nosiš krivdo za umor (moji zanesljivi viri)
Tako je tudi prav... A ti, redneck bi pa kar pobijal ???? Slovenec praznoglavi...
on_solid_ground 18. 01. 2016 18.28
jaz ne podiram dreves...pač povem
Tvoji viri so precej na trhlih nogah. Če v svojem gozdu podiraš drevesa, moraš na cesto postaviti opozorilni znak. Če kdo kljub temu rine naprej, si je sam kriv za morebitne poškodbe..
to bi bil uboj in ne umor :D - umor nacrtujes uboj se zgodi po nesreci ^^
Morilci!!!
valjhunsinkajtimara 18. 01. 2016 16.41
Za pešce ni nič nevarno....
Kaj pa za tekača?
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1165