Moskisvet.com
Hipnoza - 1
Novice

Pod hipnozo lahko vstopite v prejšnje življenje!

Nadja Jurca
01. 02. 2016 08.46
142

Že pred več kot dvema desetletjema se je začel ukvarjati s hipnozo, predvsem z zabavno odrsko hipnozo, nato pa se razvil v hipnotizerja, ki je pomagal že številnim športnikom, osebam, ki zaradi stresa težko funkcionirajo, šolarjem, pomagal je kadilcem, da so se odvadili kajenja, predebelim, da so shujšali, pomaga premagovati strahove, depresijo, celo mamicam, da doživijo brezbolečinski porod. Pogovarjali smo se z Božidarjem Grilcem, hipnotizerjem in hipnoterapevtom, ki je pridobil licenco Omni Hypnosis Training Centra in tudi sam izobražuje hipnoterapevte, spomladi pa bo hipnotiziral goste v zabavni oddaji Hipnoza: dobra zabava, ki jo bo vodil Boštjan Romih.

Hipnoza
Hipnoza FOTO: POP TV

Za kaj v bistvu sploh gre pri hipnozi?

Hipnoza je v prvi vrsti stanje, ki ga je treba spoznati. Moja naloga je, da osebo, ki me obišče, pripeljem do tega. Ko enkrat spozna to stanje, ni več težav. Je kot vožnja s kolesom – nikoli je ne pozabiš. Ko me stranka drugič obišče, ji rečem le: »Zaprite oči in pojdite,« in že je pod hipnozo. Nobenega nihanja z uro ali gledanja v oči. Vse le z besedami.

Lahko vsakega hipnotizirate?

Kot terapevtu mi je nekako čudno, če nekoga ne privedem do hipnotičnega stanja. Je pa res, da je vse povezano z motivacijo, kar je opazno recimo predvsem pri kadilcih. Če ni prave motivacije, če recimo moškega pošlje žena ali zdravnik, potem to ne gre. Lahko je tri dni pri meni in ne bo spremembe, še vedno bo kadil. Ko se sam odloči, pride k meni in je zadeva končana. Biti mora močna motivacija, to je nekakšen osnovni pogoj za hipnozo. Neke vrste dovoljenje.

Kako poteka hipnotiziranje?

Tehnike so vse naučljive, nekatere temeljijo na sprostitvi, nekatere na presenečenju. Niti se ne zavedamo, ampak hipnoza je prisotna povsod v življenju. Povprečen človek se večkrat na dan znajde v stanju hipnoze. Gre pravzaprav za stanje odmaknjenosti, podobno, kot ko recimo slonimo na oknu, se zagledamo v neko točko, a tega dejansko sploh ne vidimo, nekdo nam nekaj govori in sploh ne slišimo ... to je hipnotično stanje, oseba je malo odmaknjena.

Si želite biti del nečesa, o čemer bodo govorili vsi in ste kdaj razmišljali, kako je biti hipnotiziran? Potem je Hipnoza: dobra zabava prava oddaja za vas!

Prijavite se TUKAJ!

Kako je z izgubo spomina?

Pri običajni hipnozi ni prave, trajne izgube spomina, se pa izguba spomina lahko ustvari s sugestijo. A tudi tu ne gre za trajno izgubo spomina, oseba bi se čez nekaj tednov zagotovo spomnila. Običajno se to naredi tako, da se oseba nekaj minut nečesa ne spomni, predvsem zaradi šova. Pri terapevtski hipnozi to ni zaželeno. Stranka mora spremembe doživljati, ne pa pozabiti. Ko pride domov, se mora spremembe zavedati, sicer nismo dosegli cilja.

Zakaj vas največkrat obiščejo?

Pri nas smo, recimo, specializirani za hujšanje. Hujšanje je zelo uspešno. Pri dolgotrajni dieti je glavno, da imamo vse urejeno v svoji glavi. Največ težav je običajno prav pri motivaciji, mi pa motivacijo držimo na višjem nivoju. Veliko se jih pride odvajati od kajenja, prihajajo pa tudi zaradi fobij, anksioznosti, depresije ...

Vas sicer pogosteje obiščejo moški ali ženske?

Za pomoč pri hujšanju nas v glavnem prosijo ženske, moški pa bolj za odvajanje od kajenja, športniki pa prevladujejo.

Kaj pa iz sveta znanih?

S športniki veliko delamo, v tujini je to že skorajda redna praksa. Tyger Woods pogosto hodi na hipnozo. Pri njemu je koncentracija zelo pomembna, pomembno je, da na igrišču zanj obstajata le on in žogica. Igralec Sylvester Stalone, recimo, je še en zvezdnik, ki si pomaga s hipnozo.

Obstaja kakšna starostna meja, kdaj nekdo lahko obišče hipnotizerja?

Ne. Sam delam tudi z otroki od nekje osmega leta dalje, da se pa pomagati tudi že triletniku. Čeprav, ko je otrok res majhen raje starše naučimo, kako lahko sami pomagajo otroku. Treba je delati z otrokom in ne na otroku, lahko pomagamo do večje samozavesti, povečamo koncentracijo. Dostikrat se kasneje še starši odločijo za hipnoterapijo.

V Italiji je pred leti Giucas Casella uspel nekaj ljudi hipnotizirati celo preko televizijskega ekrana. Je to res izvedljivo?

Gre za sugestibilnost, zaradi tega lahko pride do težav. Mogoče je, da ljudje za malimi ekrani sledijo navodilom hipnotizerja in recimo sklenejo roke in jih potem ne morejo dati narazen. Ljudi je takrat zagrabila panika, a po določenem času bi vse skupaj popustilo in roke bi lahko brez težav dali narazen. Da se izognemo takim situacijam, se sam postopek hipnotiziranja med oddajami navadno zakrije, ker res obstaja možnost, da bi med hipnotiziranjem gosta na odru mimogrede hipnotiziral še kakšnega gledalca. To se mi je že zgodilo, recimo med predstavami v gledališču. Take osebe pustim, naj uživajo. Kasneje, ko izstopijo iz hipnoze, se tudi zavedajo, da so bili hipnotizirani.

Se take osebe potem same »zbudijo«?

Da, ko izgubijo stik z mano, se zagotovo »zbudijo«. Čeprav, mi neradi uporabljamo besedo »zbuditi«, ker v hipnozi nihče ne spi. Zbudimo lahko samo spečo osebo, v sami hipnozi pa se oseba popolnoma zaveda vsega okoli sebe. Že če med terapijo umolknem,stranka običajno prekine hipnozo in sprašuje če je vse v redu. Vse je v rokah stranke, stranka mi daje dovoljenje, da z njo delam. Ko zaključi, zaključi. Lahko se zgodi, na primer na hipnoterapijah, da nekdo še noče iz stanja hipnoze, čeprav sva z terapijo že zaključila in taki osebi tudi dovolim, da še malo ostane v tem prijetnem stanju.

Božidar Grilc, hipnotizer.
Božidar Grilc, hipnotizer. FOTO: PRO PLUS

Zakaj bi kdo hotel ostati hipnotiziran?

Veliko ljudi v hipnozi uživa, saj gre za res vrhunsko sprostitev. V tem hitrem tempu, ki ga živimo, je hipnoza prijetna, ker se naši možgani popolnoma sprostijo, glava je neobremenjena. Gre za popolno umsko sprostitev. Zato nas obišče veliko menedžerjev. Stres je danes zagotovo ubijalec številka ena. Stres vpliva na zdravje, zato je taka sprostitev odlična.

Hipnoza
Hipnoza FOTO: POP TV

Je mogoče s hipnozo iz človeka 'potegniti' nekaj, česar se morda ne zaveda?

Da, mogoče je izbrskati skrite želje, potenciale. Ki mislijo, da so v življenju že vse dosegli, lahko s hipnozo odkrijejo še svoje skrite potenciale. Recimo glasbo, šport, itd.

Kako pridete do tega?

Med hipnozo se ustvari močna introspekcija. Pod hipnozo se stranka lahko močno poglobi vase, najde tiste globoko skrite želje, potenciale, ki med hipnozo splavajo na površje.

Je mogoče pogledati tudi v preteklo življenje?

Seveda, to redno počnemo. Sprva sem imel malce težave s tem, morda se mi je zdelo neverjetno. Pa se dejansko da. Zanimivo pri tem je, da je oseba v nekem trenutku z eno nogo v sedanjosti, z mano, z drugo pa v preteklosti, lahko v 16. stoletju. Spomnim se primera 22-letne punce, ki je imela občutek, da je bila zlorabljena, posiljena. Strahovi so bili res močni. Ko je stopila v prejšnje življenje in ugotovila, da je bila tedaj zlorabljena, je v paniki prekinila hipnozo, prav poskočila je. Skozi pogovor je potem razumela, da je to preteklost, da to ni bilo zdaj, v tem življenju, bila pa je prestrašena.

Torej veliko strahov prinesemo s seboj na svet?

Največ kar sem do sedaj ugotovil so to strahovi in bolečine. Če ima nekdo neko močno bolečino, pa ni zdravstvenega razloga zanjo, je to lahko iz prejšnjega življenja. Neki ženski sem pomagal tudi pri zelo hudih menstrualnih bolečinah. V enem prejšnjih življenj je med porodom izkrvavela in umrla, od tod so izvirale te močne bolečine.

Kaj pa ljudi, jih lahko poznamo od prej?

Ljudje, ki so nam blizu v tem življenju, so so bili z nami že v prejšnjih življenjih, tega se moramo zavedati.

KOMENTARJI (142)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
User1264831 06. 02. 2016 01.54
Jaz sem šel na hipnozo kjer se je ugotovilo,da sem v prejšnjem življenju bil Adolf Hitler.
User1198646 09. 02. 2016 14.58
Ti si bil še v vsakem od svojih življenj en navaden c.e.p.e.c.. Se takoj vidi po pravopisu.
torej smo vsi ziveli zivljenja prej....kako je potem zanimivo, da je bilo takrat neprimerno manj ljudi....lahko to strokovnjak razlozi..upam, da razumete, kaj sprasujem
s tem mislim, da je vsak od nas zivel zivljenje prej...mogoce nas je vec zivelo isto zivljenje v isti osebi
ni_mi_vse_eno 04. 02. 2016 19.45
Mogoče smo pa živeli v drugačnih navideznih resničnostih. Kdo pravi, da je naša Zemlja edina možna resničnost v celotnem vesolju. Če vzameš ayahuasco ali DMT (N,N-Dimethyltryptamine; mimogrede gre za naravno substanco najdeno v naših možganih v času sanj) lahko zelo hitro spoznaš marsikaj. Seveda so delali poskuse (dr. James Fadiman) in hitro ugotovili, kako pripomorejo k uvidu. Nekateri celo trdijo, da je silicijeva dolina danes to samo zato, ker je prišlo do križanje med psihoaktivnimi substancami z znanostjo. Na "east cost" še zdaleč niso dosegali takih uspehov. Da ne govorim o DNA, Francis Crick: LSD, Kary Mullis, Nobelovec, odkritelj PCR metode: LSD ... itd. Mati Shipton: "In water, iron then shall float As easy as a wooden boat." Ker je bilo to v srednjem veku neverjetno so jo zažgali na grmadi. Danes je pa popolnoma vsakdanje.
Da v naši zemeljski bližini ni žive duše, to vemo. Kaj je za devetimi osončji, tega pa ne vemo. Mogoče pa kdo kaj ve, mogoče.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 19.49
Ker vidim, da nekateri ne verjamejo glede valovanja fulerena, kar je ok, vendar če se želi kdo poučiti. Naslov članka: Quantum interference experiments with large molecules; Olaf Nairz, Markus Arndt, and Anton Zeilingerb; 27 June 2002. --- Še dobro, da rezultate eksperimentov objavljajo v znanstvenih člankih, da nam ni potrebno verjeti. :)
ni_mi_vse_eno 03. 02. 2016 20.19
Sem vesel, da mi ne verjamete. :)
PonovnoRojen, zares je neverjetno, kako hudiča ti uspe dokazati da si neizobražen deb1l kadarkoli se dotakneš tipkovnice?!
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 17.59
Zakaj te pa tako "matra", da ga moraš žalit? Te je prizadel z izjavami, ker ti verjameš nekaj drugega? Deli z nami kaj ti misliš in zakaj tako misliš.
Vera pri meni nima nobene teže. Tepci lahko verujejo kar jim srce poželi. Ampak tu ni govora o veri, gre za preverljive podatke katere sta tako ti kot on zares katastrofalno interpretirala. Si šel prebrati akademski članek na najino prejšnjo temo? PS: pa prosim te ne uporabljaj google translate ker boš 5x bolj zmeden kot si že sedaj.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.23
Me veseli, da nimaš vere v ničesar. Torej predvidevam, da si odprt za dejstva, za rezultate eksperimentov, za učenje. Drugače postaneš še en vernik, le da tvoja vera časti redukcionistični materjalizem, ki ga že tabletka sladkorja imenovan placebo uniči, ker ga ne zna razložiti. Google translate ne bom več uporabljal, ker vidim, da mi angl. ne brišejo. Kaj pa je tako katastrofalnega pri moji interpretaciji. Povej v čem misliš, da se motim. :)
Tabletki sladkorja se ne reče placebo. Govoriš verjetno o placebo efektu? archpsyc.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=482600 Preberi si malo o tem, da ne boš takih neumnosti streljal. Je pa seveda, kot vedno, razlaga materialna, v tem primeru gre za biokemične procese.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.59
dr. Bruce Moseley: Arthroscopic Surgery for Osteoarthritis of the Knee: Preberi in se pouči. Fejk placebo operacija uspela, zadevo ni verjel niti dr. Moseley, dokler ni dobival izjav "zdravih" pacientov. Razlagaš lahko materialistično kolikor hočeš, vendar poznavanje zadev z materialističnega vidika ni zadostna. Zakaj sploh delamo operacije, če se biokemični procesi tako dobro poklapajo? Mi smo tisti, ki ustvarjamo igrico, zato da se učimo in rastemo. Objektivna realnost je mit, vera.
Biokemični procesi v možganih, ne kolenih. LOL. V zgoraj podanem članku ti na dolgo in široko opisujejo kako biokemični procesi v možganih vodijo do proizvodnje različnih hormonov itd., kateri lahko pozitivno ali pa negativno vplivajo na stanje bolnika AKA placebo efekt. PS: bolečina, katero so merili v raziskavah Bruca Moseleya, je produkt možganov. In kot tako jo lahko manipuliramo s painkillerji ali pa placebo efekti. Kaj naj bi bilo tu nenavadnega?
Morda ti odpišem jutri, l8r!
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 19.27
Najprej preberi članek. Niso merili bolečine v možganih, ampak so zarezali v koleno, čakali pol ure, koleno zašili in pacient je bil ozdravljen osteoartritisa. Njegova gibljivost se je drastično izboljšala, bolečin v kolenu ni bilo več. Kaj je to nenavadnega? Mogoče ne poznaš osteoartitisa?
Ne verjamem ,verjamem pa v božje zveličanje in Jezusa Kristusa vse ostalo so pravljice.
Bravo, za 999 bogov si ugotovil da so pravljice, samo še eden ti je ostal! Počasi bo, tudi pri najbolj zavedenih.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.16
to ni res, ni jih bilo 999. Semiramis in Nimrod sta na 25. decembra povila sinčka imenovanega Tammuz. Postal je odrešenik babilonije. V egiptu sta postala Isis in Osiris imela sina Horusa, kristjani so pa to tradicijo nadaljevali. Tudi simbolika očesa v trikotniku je simbol Horusa. Težko boš prišel do 999.
Splošno sprejeto dejstvo je, da so si ljudje v zapisani zgodovini izmislili nekje približno ~1000 bogov.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.24
nisem zasledil tega dejstva v literaturi, mi jo lahko podaš? Je to tvoje verjetje? :)
Samo Hindujci imajo preko 300 božanstev. Starodavni Hetiti so trdili, da jih imajo preko 1000.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.30
Če pa še te dodaš, potem jih je lahko kmalu več kot 1000. V indiji je vsaka žival sveta in božanstev je več kot dnevov v letu.
No, lepo da se strinjaš.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 19.05
Žal se ne strinjam, samo priznam, da ne vem in bi rad dobil kakšen članek od tebe na to temo. Verjetje je riziko. Lahko, da jih je veliko več kot 1000, lahko da jih je veliko manj od 1000. Ne vem, zato tega ne trdim. Boš pa težko prišel do 1000 mislim z 60% gotovostjo. "The smaller your reality, the more convinced you are that you know everything. "
rationalresponders.com/a_big_list_of_gods_but_nowhere_near_all_of_them Tule imaš imena skoraj 2000ih bogov. Kot piše že v naslovu, pa jih vseeno manjka še veliko.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 19.29
Hvala za vir. Sedaj lahko vidiva, da sva se oba motila. Lepo, da se bom nekaj novega naučil. Hvala.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 10.48
Dr. William Bengston - znanost odkriva, ostali pa hitro na metabunk, da se ne bi naučili česa novega.
Pa saj imaš akademske članke na to temo ampak tisto tebi nič ne pomaga ker ne razumeš ničesar kar prebereš, kot je očitno iz tvojih postov spodaj.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.01
Točno tako, akademske članke imaš o dr. Williamu Bengstonu. O čem že govori ta doktor? S čim se je ukvarjal 20 let? :)
Z neumnostmi. Nikjer na tem planetu ne zdravimo z njegovo metodo ker je popolnoma neuporabna.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.29
Nikjer na svetu ne zdravimo z njegovo metodo, ker ne prinese nič denarja. Bolje je prodajat ljudem strupe imenovane kemoterapevtiki in gledati kako umirajo, hkrati pa naravne metode že več kot 100 let žanjejo večje uspehe in so zelo zasmehovane. Pouči se o primeru dr. Stanislaw Burzynski, doktor, ki je pričel zdravit z neoplastoni. Doživel je tožbo na tožbo, sploh ni bil problem, da je imel večje uspehe zdravljena, problem je, ker bi lahko zrušil celotno farmacijo in več kot 60% profita pride od kemoterapevtikov. Vzemi moj strup in VERJEMI v izboljšanje.
To je totalna neumnost. Misliš, da si milijarderji ne bi privoščili tega čudežnega načina zdravljenja, ko so tik pred smrtjo? Ali res verjameš, da imamo čudežno zdravilo za večino bolezni pa je nihče ne uporablja ker ponuja premalo dobička? Lepo te prosim -.-
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 19.20
Jasno, da je neumnost, ker tako verjameš. Vendar ne verjemi. Pouči se. Ali so tožili Burzynskega? Napadali dr. Simoncinija? Če bi zdravil s solato in ne bi imel uspehov ga nihče ne bi napadal. Ker pa je ozdravil množico pacientov, med njimi tudi dr. Carmelo Lombardo, zato je pa nevaren in ga je potrebno zasmehovati. --- Cancer the Forbidden Cures --- NE VERJEMI, pouči se o dejstvih. "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth." Pouči se o dejstvih.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 19.23
Drugače pa VERJAMEM, da je farmacija naslednica Marije Terezije. Sama dobrota. Zastonj delijo tabletke pomoči potrebnim, stalno so v minusu, najmanj profitabilna branža v našem ekonomskem sistemu. Sami reveži. ---- Lepo te prosim. :)
Demonske igre, ki izkrivljajo resnico. Najboljša hipnoza je živeti zdaj in v tem trenutku
User1063544 02. 02. 2016 08.03
Vas je velika večina ki ne verjamete v metafizifiziko. Oz. v to kar vaši merilci ne zaznavajo.. Vse ob svojem času.. do zdaj je čisto vsak spoznal resnico duha, če ne prej, ziher ob smrti ;) Tak da... Vprašajte se sami oz. kaj vam pravi vaša intuicija??? Sem duh ki izskuša realnost oz. Sem realnost ki izskuša duha? Kaj vam bolj leže?? Se pa po pravici povedano ne strinjam s temi hipnozami pred vsem pa z regresijo. Nekako ni vredu da se to umetno inducira v nekoga ki je samo radoveden. Včasih je prej narejeno več škode kot koristi... Vesolje že ve zakaj se ne smemo spominjati preteklih ciklov.. Obstaja pa tudi teza da nam je ta izguba spomina dana namenoma... Kdo bi vedel???
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.21
Vsako noč potujejo v drugo realnost, vendar vsako jutro ko se zbudijo mislijo, da tam, kjer so bili ni bilo realno. Čeprav so se potili in mučili, reševali probleme in se učili.
ni_mi_vse_eno ti si res zasanjan... :-) pa nekateri preveč gledate filme... :D
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 10.39
Če tako verjameš Xardasx.
Dajte malo misliti no, vse zločine na tem planetu bi lahko rešili, če bi se spomini prenašali iz življenja v življenje. Zgodbice za naivneže.
Se strinjam...
Aleksandar Kolarski 02. 02. 2016 07.34
maš prav, sicer pa Jezus je lepo razložil glede mrtvih
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.15
Verjemite karkoli želite. Sam se raje opiram na znanost.
Raspunin777 01. 02. 2016 23.11
To bo nekaj za naše volilce ki volijo vedno znova Nove obraze hahaha. Kako pa kaj NLP ??
Prejšnja življenja, potovanja duš, karma, vseobsegajoča božanska energija - vse to so prastara dejstva, vendar še vedno preveč abstraktna za omejen um zahodnega človeka.
Odpri SSKJ in poglej definicijo besede Dejstvo.
kakšne budalaštine, prejšnja življenja pa to.
zakaj je to budalaština??? ker sam v to ne verjameš? bolj verjamem v prejšnje življenje kot boga recimo. drugače pa - probaj in potem govori
Kakorkoli obrneš, nobena znanstvena ustanova na tem planetu ni uspela izvleči uporabnih podatkov iz ti. prejšnjih življenj ljudi. Gre za blodnje v sugestivnem stanju.
User1063544 02. 02. 2016 07.56
Shiusui: To pa zato ker ti potrebuješ znanstveno ustanovo da tebi postavlja meje in diktira kar je res in kaj ne... Si klasični vernik kot tisti religiozni fanatiki Nesposobni samokritičnega razmišljanja. ;) In glede na vse si ravno ti tisti ki živi v sugestivnem od znanstvenih ustanov induciranem stanju... heheheh.. Če naš števec ne pokaže nič, potem ne obstaja!!! A gre bolj primitivno????
Odloči se, a sem pristaš znanstvene metode ali vernik? Oboje na enkrat namreč ne gre.
Aleksandar Kolarski 01. 02. 2016 20.10
Če bi hipnoza bila zanesiljiva bi se uprabljala na sodiščih. Jaz trdim da je, enako kot bioenergija, navadna sleparija.
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 16.09
To je realnost. Delci ne obstajajo dokler niso opazovani na detektorju, do takrat so pa verjetnostna distribucija. Zato Schrödingerjeva enačba tako dobro opisuje zadevo. Zato je tako težko opustiti dejstvo, da živimo v simulaciji, da realnost ni objektivna. Ampak zadeva ni rendrirana, če se ne opazuje. "Zdaj vemo, da Lune dokazano ni tam, ko jo nihče ne izgleda." N. David Mermin --- Jasno, hvala za minuse. Seveda bomo pa mogoče čez deset let ponovno brali o novem prepovedanem članku. :D
Iskreno upam da ti je jasno, da "detektor" ne rabi biti zavestno bitje in da je Luni popolnoma vseeno če jo kdo gleda iz Zemlje?
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 20.10
Ne gre za detektor. Narejen je bil dodatni poskus. Detektor je zapisoval informacijo, vendar še predno so informacijo pregledali, so jo na računalniku izbrisali. Rezultat: Vsi zapisi so bili valovnje. Glavni del računalniške simulacije je informacija, dokler tvoj karakter v SimS ne oddigra kot mu ukažeš je vse verjetnostna distribucija vseh potencialnih možnosti.
nimivseeno - niso problem bedaki, ki ničesar ne vejo. problem so taki kot ti, ki nekaj nekje preberejo in potem ne razumejo in interpretirajo po svoje in bluzijo v tri krasne.
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 23.31
Ne verjemi mi, poglej rezultate eksperimenta: Delayed “Choice” Quantum Eraser; Yoon-Ho Kim*, Rong Yu, Sergei P. Kulik, and Yanhua Shih, Department of Physics, University of Maryland, 1999. Če se ne strinjaš z mojo interpretacijo rezultatov lahko predstaviš svojo hipotezo. Einstein: "Domišljija je pomembnejša od znanja." Poskusi razmišljati, mogoče postaneš slaven.
"A Common Fallacy in Quantum Mechanics: Why Delayed Choice Experiments do NOT imply Retrocausality"
It is essential to realize that staring at the double slit experiment will not cause the pattern to change. Set up the experiment with two slits and electrons being fired. The pattern will be wave-like (i.e. interference). Stare at it all you like, the pattern will not change (and you will not see the electrons). On the other hand, if you fire photons at the passing electrons, the photons and electrons interact, and you will "see" which hole the electron passed through. However, now the pattern will change. Instead of a wave pattern, it will look the same as the pattern obtained if you shot bullets.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.11
Res je, ne implicira retrokavzalnosti, ampak samo izgleda tako. Rezultati eksperimenta samo potrdijo, kje delec nastane in sicer tam kjer je opazovan. Če boš bulil v dvojno režo, se res interferenca ne bo spremenila, ker je tvoje detekcijsko oko premalo natančno, da bi videlo posamezen elektron. Če ga pa detektiraš z ustreznim detektorjem pa verjetnostna distribucija kolapsira v delec.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.14
"The experimental results demonstrate the possibility of determining particlelike and wavelike behaviors of a photon via quantum entanglement. The which-path or both-path information of a quantum can be erased or marked by its entangled twin even after the registration of the quantum itself. "
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.29
Shisui, šel si na metabunk site in kopiral tekst. Res modra zadeva. Vprašanje pa je bilo: Interaction causes wave collapse in Quantum Mechanics in kopiral si prvi odgovor. Rezultate eksperimenta ne moreš tako hitro debunkat. :)
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.39
The results from Kim, et al. have shown that, in fact, observing the second photon's path will determine the particle or wavelike behavior of the first photon at the detector, even if the second photon is not observed until after the first photon arrives at the detector. --- Reference physicsforums threads delayed choice quantum eraser
Hotel sem ti linkati pdf do akademske študije, pa glede na tvojo interpretacijo kvantne fizike ne bi imelo prav nič učinka. Pa pustiva vse skupaj, saj nima smisla.
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 18.38
Bolje pustiti vse skupaj, ker si se že zapletel v metabunk stran in lepil tekste, ki jih verjetno ne razumeš, potem pa nerazumevanja obtožil mene. "I think that a particle must have a separate reality independent of measurements. That is, an electron has spin, location and so forth even when it is not being measured. I like to think the moon is there even if I am not looking at it." Albert Einstein --- dobro se je zavedal implikacije tega poskusa, samo tako radi se oklepamo te navidezne resničnosti, da nočemo sprejeti rezultatov eksperimenta.
ni_mi_vse_eno 03. 02. 2016 02.50
Wheeler's delayed-choice gedanken experiment with a single atom; A. G. Manning, R. I. Khakimov, R. G. Dall & A. G. Truscott, 2015. - Objavljeno v reviji Nature.
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 16.03
"Vsaka druga situacija v kvantni mehaniki, se je izkazalo, je mogoče pojasniti z besedami: "Se spomniš primer poskusa z dvema luknjama? To je isto stvar." Richard Feynman,
Ka to prevajaš stvari z Google translatorjem?? ker pol itak da vse narobe razumeš... tudi tile prevodi so neposrečeni...
ni_mi_vse_eno 02. 02. 2016 08.05
Prevajam z google translatom ne zato, ker ne bi razumel, ampak zato, da privarčujem čas. Če ti poved ni razumljiva vtipkaj Richard Feynman + "double slit experiment" + quote
Hahah meni se je pa zdelo čudno kako ti rata vsak quote zgrešiti pomen. PHAHAHA
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 16.01
"Naša domišljija se raztegne v čim bolj in ne, kot v fikcijo, zamisliti stvari, ki jih v resnici ni, ampak samo, da bi razumeli tiste stvari, ki so tam. " Richard Feynman
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 16.00
"Zagotovo morate razumeti, Bohr, da je celotna ideja kvantnih skokov nujno vodi do neumnosti ... Če bomo morali dati gor s to prekleto kvantni skoki, žal mi je, da sem kdaj imel opravka s kvantno teorijo." Schrödinger
ni_mi_vse_eno 01. 02. 2016 15.59
Descartes je kriv, da je razdelil fizični in metafizični svet in fizično prepustil znanosti, metafiziko pa religiji. Sedaj prihajamo v obdobje, ko se je znanost pričela ukvarjati z metafiziko in tako je prav. Znanstvene metode dela so edine, ki nas lahko pripeljejo do resnice. Zakaj so delci verjetnostna distribucija? Zakaj verjetnost kolapsira v delec tam kjer je opazovan? Ali detektor kolapsira verjetnostno distribucijo v delec ali informacija? Zakaj obstaja "quantum tunneling" delcev? ...itd. Je kvantna fizika velik nesmisel ali okno v nova spoznanja?
bull and shiiet
translejt pliizzz
Knjiga NAUK VEČNE MODROSTI (ki je dostopna na spletu) pojasnjuje, kako je nastalo vesolje, kako vesolje deluje in kakšno je človekovo mesto v njem.
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1068