Moskisvet.com
Vsem omenjenim indie igram je skupno to, da izhajajo iz strasti, kot tudi ustvarjalnosti njihovih razvijalcev, manjših ekip, kot tudi posameznikov.

Novice

Oglas

10 klasičnih indie iger, na katerih temeljijo sodobne indie igre

PR
11. 12. 2023 05.00
0

Ponudba iger na srečo že od nekdaj temelji na dveh plateh, kot so visoko izpopolnjeni AAA naslovi iger uglednih ponudnikov, kot tudi zanimiva, eksperimentalna dela manjših neodvisnih ekip. Čeprav je značilno, da so sedanje indie igre danes zavzele že konkreten del tržišča z igrami na srečo, temu ni tako že od vselej. Za najrazličnejše prelomne indie igre velja, da so z 90 leti, 2000 leti, ter zgodnjimi 2010 leti dokazale, da tu ne gre le za zabavo, temveč tudi za možnost donosa. To predstavljajo predvsem tiste igre, ki so revolucionirale način izdelave, kot tudi samo distribucijo iger, ter navdušile številne igralce k preizkušanju manj prepoznavnih naslovov. Spustimo se v svet devet najbolj ključnih iger, ki so sprožile vzpon pri igranju indie iger!

1. "Braid" (2008)

Najverjetneje bi lahko rekli, da gre tu za eno izmed najbolj prepoznavnih vrst indie iger. Tematika snovi na Jonathan Blow Braidovem zavzetju številno znanih tropov, ki se konča z preobratom na glavo. Prikazujete se v luči 2D platformerja, še preden se vaša pričakovanja spremenijo v zanimivo, ter obenem časovno zahtevno mehaniko, ki temelji na prikupnosti zgodbe. Od tam izhaja magičnost te igre.

2. "Limbo" (2010)

Na tej točki, Playdead predstavlja eno izmed dražjih, ter obenem priljubljenih studiev, številnih igralcev indie iger. Studio na začetku še ni bilo tako razpoznavno, kar pa se je relativno hitro spremenilo z izidom igre Limbo. Po vsej verjetnosti mračnost vzušja, kot tudi srhljivost ugank predstavljata pomemben razlog za neverjetnost, kot tudi očarljivost samih indie iger, izdanih po letu 2010. 

3. "Super Meat Boy" (2010)

Super Meat Boy se je obračal v drugo smer s pospešenim tempom. Predvsem se je osredotočal tako na igro, kot tudi ritem, čustvom pa je posvečal manj pozornosti. Za ustvarjanje izjemno težkih ugank velja, da jih je možno razrešiti že v nekaj sekundah, v kolikor imate za to na razpolago dovolj časa. Verjetno je potrebno za takšno zmožnost razreševanja nameniti kar nekaj ur vzposabljanju. Za igro zasvojenosti velja, da se je na podlagi strme krivulje težavnosti uveljavila za eno izmed iger, ki tako sproža navdušenost pri problematičnih igrah na srečo že od leta 2010. 

4. "Fez" (2012)

Čeprav je za razvijalca igre značilno izogibanje mnogim igralnim skupnostim, ki izhajajo iz različnih situacij družbenih medijev, Fez še vseeno predstavlja temelj Indie iger zgodnjih 2010-ih let. Posebnost tega so značilne različne izboljšave na področju metod za uveljavljanje znane mehanike igre, ki predvsem temelji na novi obliki zasuka. Gre za 2D vrtenje svetov, na način 3-dimenzionalnih ravnin.

5. "Hotline Miami" (2012)

Hotline Miami predstavlja eno najbolj prepoznavnih indie iger v obdobju zadnjih nekaj desetletij. Temelji predvsem na zmerno nasilnem ravnanju, razburljivem ozvočenjem, ter težavnosti igranja, ki je popestrena s številnimi retro efekti. To pa je razlog za samo zasvojenost, kot tudi izjemno ikoničnost igre.

Vsem omenjenim indie igram je skupno to, da izhajajo iz strasti, kot tudi ustvarjalnosti njihovih razvijalcev, manjših ekip, kot tudi posameznikov.
Vsem omenjenim indie igram je skupno to, da izhajajo iz strasti, kot tudi ustvarjalnosti njihovih razvijalcev, manjših ekip, kot tudi posameznikov. FOTO: Arhiv naročnika

6. "FTL: Faster Than Light" (2012)

Vas znanstvena fantastika navdušuje? Za mehaniko, ki temelji na FTL-ovi roguelike velja, da vam omogoča možnost poveljevanja vesoljske ladje po kaotični galaksiji. Sodi med eno od zgodnejših iger Roguelike. Razvejanost same zgodbe ponuja neskončno število možnosti glede ponovnega igranja.

7. "Papers, Please" (2013)

Lucas Pope spada med enega najbolj cenjenih neodvisnih razvijalcev iger, ki deluje še dandanes, Papers, Please, pa je njegova uspešnica. V igri zavzemate vlogo mejhnega čuvaja v svetu domišljije, igralci pa so postavljeni pred številne moralne odločitve, kot tudi dileme, ki se navezujejo na poskus združevanja posameznikov v skupino družbe. Moralna vprašanja, ter zagate temeljijo na lastni tematiki, ki odmeva daleč onkraj meja same igre.

8. "Spelunky" (2013)

Spelunky je postal najbolj ikoničen prevarant vseh časov. Postavljate se v vlogo pustolovca, ki predstavlja jamskega potapljača, kateri globoko v globinah raziskuje zaklade, pasti, kot tudi zgodbe. Ko umrete, se igra konča. To pomeni, da samo doseganje Spelunky konca predstavlja velik izziv, ki lahko od vas zahteva precej časa, v tem pa se kaže sama čudovitost čara.

9. "Stanley Parable" (2013)

Stanley Parable, ki je prevzel tako Indie trg, glavne konzole, kot tudi umetniške galerije, predstavlja resnično edinstveno izkušnjo. Iz česa izhaja, ter v čem je smisel igranja? Kaj predstavljajo igre in kaj je razlog, da jih igramo? Zakaj delamo, kar nam je rečeno? Kaj pravzaprav pomeni življenje? Tovrstna vprašanja izhajajo iz središča tematike, zaradi česar je Stanleyjev Parable tako edinstvenen in zaznamovan.

10. "Minecraft" (2011)

To je igra, ki jo poznamo vsi. Medtem, ko Minecraft spada v kategorijo AAA iger, katero danes vodi eno največjih tehnoloških podjetij, njen nastanek izhaja iz neodvisne igre precej majhne ekipe. V kolikor še niste preizkusili omenjene igre, je vredno, da to storite. Če si želite pridobiti številne prednosti, lahko to dosežete z nakupom Minecraft Hypixel kovancev, ter se s tem podate v nepozabno doživetje.

Za vse izpostavljene indie igre velja, da izhajajo iz strasti, kot tudi ustvarjalnosti njihovih razvijalcev, manjših ekip, kot tudi posameznikov. To je razlog, za prevzem znanih formatov številnih iger, ter nadgranje, kot tudi ustvarjanja nove mehanike, zgodb, ter tudi načinov igranja. Navsezadnje so te igre v veliki meri vplivale na današnji svet iger. To pa dokazuje, da je samo igranje iger vredno vašega časa. 


Naročnik oglasa je Atlantis Capital, UAB. 

ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 497