Moskisvet.com
Brane Kastelic
Brane, pomagaj

"Šlo je za goli seks, nič drugega!"

Živjo Brane. Star sem 25 let, moja punca pa je stara 23. Skupaj sva že dobra 4 leta. Imam jo zelo rad, ona pa mene. Spodbujava se pri šoli in pri delu (oba delava preko študentskega). Na žalost se zaradi obveznosti zelo malo vidiva, ampak se slišiva vsak dan preko telefona. Imava v redu razmerje, seksa žal ni zadosti, ampak do sedaj to ni bil velik problem. Pred kratkim se je pa zgodila slaba stvar. Spal sem s prijateljico. Šlo je za goli seks, nič drugega. Ni bilo čustev, ni bilo ljubezni, ampak samo trenutek za potešitev mojih hormonskih potreb. Zelo mi je žal in obžalujem to dejanje. 'Sekiram' se zelo in ne vem, kaj naj naredim. Ne želim ji povedati, ker bi se najino razmerje končalo in ker nočem, da trpi. Jo imam preveč rad, da bi jo izgubil. Počutim se zelo slabo, prazno, umazano. S to prijateljico se seveda ne bom več videval in nikakor ne bom ponovil svoje napake. Počutim se grozno, sram me je, da se je to zgodilo meni. Nisem si želel tega nikoli v življenju. Zanima me, kaj o tem misliš ti. Je človeško grešiti? Bls

Živijo Bls! Škoda, ker nisva v spovednici, jaz kot katoliški župnik, ti kot pokesani verni grešnik. Ti bi me razveselil s sočnimi podrobnostmi o »tem neljubezenskem samo trenutku za potešitev hormonov« (je bil seks res tako zanič?), jaz tebe z naložitvijo nekaj oprostilnih očenašev, pa bi bila »kvit« in ti bi lahko mirne vesti nadaljeval razmerje s punco. Ker si se pokesal in spovedal... Če je človeško grešiti? Ti veš zase, jaz zase, vsakdo ve zase. Z drugimi besedami: osebna morala je osebna zadeva, v katero se ne spuščam.

Erotična zgodba 2011 - 3
Erotična zgodba 2011 - 3 FOTO: iStockphoto

Po pravici povedano me skoraj bolj skrbi to, da se počutiš tako zelo grozno, slabo, prazno in umazano, in da te je sram, ker si spal s prijateljico, kot to, da si bil enkrat v štirih letih nezvest punci. Upam, da vsega tega nisi razlagal očitno zelo dobri prijateljici, ki ti je dala, ker bi jo s tem grdo prizadel in morda v njej sprožil ne samo užaljenost in žalost, ampak tudi jezo in maščevalnost. Ne bi rad rekel, da si iz muhe naredil slona, ker bi to marsi kdo lahko razumel narobe, rekel pa bom: se zgodi! Zakaj se je zgodilo tebi? Ker se s punco zelo malo vidita in ker seksa žal ni zadosti? Možna razloga, ki pa ju ti zelo verjetno ne bi sprejel kot opravičilo, če bi tvoja punca šla z nekom spat samo zaradi... seksa. Če imamo nekoga zelo radi, naj ne bi spali z drugimi. Pa se vseeno zgodi. Če se tebi ni zgodilo nobenkrat prej v štirih letih kolikor sta skupaj, zakaj zdaj? Je možno, da si se nekoliko ohladil do nje? Da je tvoja ljubezen nekoliko popustila? To sam najbolje veš. A k »tehničnim« podrobnostim o odpravljanju nastale (nevidne) škode. Kaj naj narediš? Absolutno nič, vsaj glede nadaljnega razlaganja spanja s prijateljico. Zdaj za to vemo že trije. Dovolj bo. Kar je, je... Če imaš svojo punco res tako zelo rad kot praviš (in ona tebe), nobenih izpovedi, priznanj in podobnega. Čimprej pozabi, kar se je zgodilo, in elegantno, kavalirsko in diplomatsko poskrbi za to, da bo »pozabila« tudi prijateljica, do katere se moraš vesti najmanj enako prijateljsko kot prej, a brez repriz »spanja«, ki ga utegne še kdaj zaželeti. Morda bi ji moral (če ji še nisi/če misliš, da je potrebno) povedati, da ti je bilo z njo prelepo, in da ti ni žal, a da se ne more več zgoditi, ker tvoje srce pripada drugi, ki bi jo izgubil, če bi izvedela. Upam, da lahko računaš na njen molk, in da je spala s teboj iz »prijateljske« želje po seksu in da to tebe ne goji ljubezenskih čustev, ki bi utegnila zakomplicirati zadeve. To, kar morata s punco narediti čimprej pa je zelo jasno: najti več, veliko več časa drug za drugega in imeti dovolj seksa (kar je pri vajinih letih kar precejšnja količina). Seks naj ne bi bil vse, Bls, je pa v večini razmerij najbolj pomemben, ker vedno znova zbližuje žensko in moškega, medtem ko ju premalo seksa oddaljuje in zato postaneta bolj dovzetna za prijateljske, priložnostne in druge »ilegalne« skoke v posteljo. Oba, moški in ženska.
 

KOMENTARJI (64)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Mi?o Muri?i 24. 03. 2014 08.20
Vsi smo krvavi pod kožo in vsi imamo slabe točke,zgleda so ženske njegova slaba točka ;)
ni opravičila za varanje in ga nikoli ne bo .......vsak, ki vara je slabič brez karakterja in obraza .....če bi moj mene mu ne bi mogla oprostiti zato ker ga ljubim in ne bi prenesla tega občutka da ga je imel v drugi ...če bi pa jaz njega me pa ne bi bilo več...že tko je ljubosumen in me ima rad samo zase...in tko je prav ....če si z nekom bodi samo z njim, če pa hočes da se ti natika vsakič druga bot pa sam.....
če si potreben si ga na roko vržeš, pa je. varanje pač ni izgovor. ti imaš rad sebe, ne nje. z njo si zarad sebe, ne zaradi nje. najprej odrasti, potem pa govori o tem kako imaš nekoga rad.
xxx
TheRose22 očitno te ni še noben fajn nabrisal v rit. Pol bi šele uživala :D
Povsem preprosto, tisti/te, ki ste strahopetci boste molčali ostali bodo pa prijeli bika za roge...Zdaj je pa povsem na posamezniku, kaj mu bolje odgovarja, da je ena rit plus strahopetec al je pa samo rit, ki pa vsaj premore iskrenost, ki konec koncev tudi dosti pomeni.
se ne strinjam glih s tabo Brane.. Tudi sama sem naredila to napako, priznam. Imela sem fanta, skupaj sva bila skoraj eno leto. Z njim mi je bilo super, zabavno.. samo v postelji mi je zmeraj nekaj manjkalo, vsega mi je bilo premalo.. in postalo mi je dolgčas. Nevem, mogoče sem res preveč zahteva. Par fantov me je že pustil s stavkom "nikoli nimaš dosti, preveč seksava" , ponavadi je obratno, fant pusti punco ker je seksa premalo.. a jaz imam, sem imela pa kontra problem. In po enem letu, booom ..zgodilo se je, eno noč in dobila sem kar sem hotela, odličen seks. Seveda mi je bilo žal, počutila sem se obupno. Povedala sem mu, ker se mi zdi da si je to že zaslužil, iskren pogovor, brez laži. In po premisleku, sem fanta pustila, ker se mi je zdelo da se me ne zasluži po tem kar sem naredila, in ker sem pogruntala, da očitno to res ni to zame, da pač potrebujem več, da nebom nikoli zadovoljna, in če sem to naredila enkrat, zakaj nebi še kdaj - kljub sekiranju? Ustrašila se se, res ga nisem hotela prizadet, zato sem se tako odločila, da bo najbolje zanj, da se umaknem. Saj boli prve dni, samo si je zaslužil drugo, boljšo punco, ki ga bo imela rada in bo z njim zadovoljna, ki mu tega nebi naredila. In res, danes sva s tem bivšim fantom tudi prijatelja, ima drugo punco, in sta srečna. In jaz sem naaaajbolj vesela zanj, mislim da sem se pravilno odločila, čeprav je bilo težko. Jaz pa imam tudi novega fanta, zdaj že leto in pol. Na začetku je bilo spet vse dobro in super, potem pa mi je spet postalo malo dolgčas. Imam ga najrajši na svetu, nisem ga hotela kar spet zapustit, nebi mu mogla to naredit, in tudi nisem hotela izvest kakšne napake, za katero mi bo na koncu spet žal.. in to spet samo zaradi enih mojih potreb, neumno, in to samo zaradi seksa! Saj je super, paše, samo ni vredno zgubit nekej, samo zaradi enga seksa! očitno sem res tako nenasitna, vendar tudi pa nisem punca, da bi se "gonila" okoli .. poleg tega pa seks res ni vse.. je pa veliko. Zato sva se s svojim fantom usedla in pogovorila.. povedala sem mu v čem je problem in česa me je strah ..vse. Me je poslušal, in skupaj sva se odločila da bova zato tudi nekaj naredila, za naju, da bova lahko oba zadovoljna. Zato sva svoje spolno življenje še bolj popestrila, z igračkami, oblekcam, eksperimentacijam.. in sva oba zadovoljna, srečna (čeprav se ne vidiva vsak dan), vedno je kaj novega ..in je volk sit, koza cela! ;))) ugl. hočem povedat .. v zvezi je potrebna iskrenost, zaupanje in KOMUNIKACIJA! če tega ni, če to ne gre ..je brez veze. V življenju si skoraj vsak izbere partnerja, s katerim bo, naj bi bil, si z njim ustvaril življenje ..in z njim moraš to imeti, ker če nimaš ..take zveze, brez truda, nimajo dolge življenske dobe, nažalost. Veliko ljudi prevara ker so idio.t.i. (taki ljudje sploh nevem zakaj so, gredo v vezo, če niso sposobni biti zvesti, ni fer od njih, da potem s tem prizadevajo druge, to so egoisti) .. in ponavadi ker pri svojem partnerju ne dobijo, tega kar želijo, zato to poiščejo drugje. Ampak to seveda ni prav. In zato so si eni sami krivi... ker tega ne povejo, ne povejo kaj čutijo, se ne pogovarjajo! rajši začnejo razmišljat s taspodno glavo in naredijo traparijo. Če imaš enega res rad, mu tega nebi nikoli naredil.. kljub temu da ti kao "hormoni nagajajo", ali pa da se z njim premalo vidiš ..to NI IZGOVOR! če imaš nekoga rad, ga počakaš, ga komaj čakaš.. Če ti pa res kaj manjka ..pa zato kaj narediš, se potrudiš kaj naredit, popravit ..da tega več ni .. saj sta skupaj, v dobrem in slabem ;) če pa vseeno ne gre .. pa naredi tko kot je prav, preden enga preveč prizadaneš... NE DELAJ NEKAJ DRUGIM, KAR NOČEŠ DA BI DRUGI DELALI TEBI ;)
pff.. pišem 3min pa je cel roman .. :OO
..pa ja ..dokler ne veš ne boli ;) je res .. samo a bi vam bilo to všeč, če bi en to vam naredil? in potem po nekem cajtu izveste to? potem pa ne boš samo egoist, ampak še lažnivc ;) jaz mislim da si vsak zasluži resnico, če tudi boli - prej bi mislil kaj delaš ;) .. vsak si zasluži vedeti s kakšno osebo je ;) in a ga je ta oseba sploh vredna ;)
Hej, moram priznati, da mi zacetek ni bil vsec, potem pa je tvoje pisanje dobilo smisel. ;) Le zal mi je glede prvega fanta... ce sta sla narazen, razlogov si nekaj imela, zakaj ga prizadeti se s tem, da si spala z drugim. Lepo je, da clovek misli iskreno in je pripravljen tudi vse priznati... ampak ob tem mora upostevati custveni nivo sogovornika, taksne stvari se kaj hitro nekomu naselijo v podzavesti in bo zaradi dozivetega pri tebi toliko bolj nesproscen v naslednji vezi, ce me razumes. No, ce sta zdaj kolega in imata poslihtano in svoji zivljenji, toliko bolje. Sicer se pa sam strinjam z "uradnim" odgovorom kakor tudi s tvojim. Ne mores ustvariti univerzalnega recepta kako nekomu to povedati, bolelo bo v vsakem primeru... ce ne njega, pa tebe, ce je to oseba, ki ima mesto v srcu. Samo ljudje so razlicni; ce so sposobni izboljsati svoj odnos po tistem, ko vedo kaj je v njem narobe, si zasluzijo novo priloznost. Srecno pa veliko seksa. ;)
Enota NAprej 23. 03. 2014 14.50
"delaj drugim to, kar želiš da bi drugi delal tebi"
se strinjam z Branetom, za ostale ki se pa ne ste pa mogoče še premladi da bi razumeli oziroma še niste bili v podobni situacij... zame je povedati partnerju egoistično saj bote s tem povzročili trpljenje ljubljeni osebi zato da bi se vam kamen odvalil od srca. Raje požrite in živite s tem grenkim okusom do konca življenja in ne trpinčite druge temveč sebe saj je bila vaša napaka. lp :)))
egoistično je sploh to narediti!
Ja Legija1 je očitno mišljenja, tega kar ne veš, ne boli.. lej če to nardiš, dejansko živiš z zamolčanim grehom.. mislliš si zakaj bi po nepotrebnm nekoga prizadel, ker bi mu povedal resnico.. samo ali si ne zaslužimo vsi resnice, pa naj bo ta še tako boleča.. ?
Ja Legija1 je očitno mišljenja, tega kar ne veš, ne boli.. lej če to nardiš, dejansko živiš z zamolčanim grehom.. mislliš si zakaj bi po nepotrebnm nekoga prizadel, ker bi mu povedal resnico.. samo ali si ne zaslužimo vsi resnice, pa naj bo ta še tako boleča.. ?
posle je***** nema kajanja;)
planika8, to so nebuloze...pri svojih 33 letih sem spal s precej ženskami (tudi ko sem imel resno zvezo) in lahko ti povem da ženske ne opazite vsega, tako kot mi moški ne. Pa se nimam za nekoga superiornega, ampak se to pri meni ni izvedelo nikoli (no ja, razen enkrat) in takrat sem razložil da je šlo za goli seks, pri katerem nisem vklopil čustev....ljudje smo živali in seks je živalski nagon, ne mešajte (sploh ženske) čustev pri vsem tem....boys will be boys in samci smo tisti ki trosimo semena tako da vrsta ne izumre in to imamo v genih....če pa to naredi ženska, pa je velika verjetnost da je pri tem vklopila čustva, kar pa seveda situacijo zaplete....in kaj lahko narediš? Nasmejiš se, pomahaš in greš dalje.....samo eno življenje imamo ljudje...ne se zaradi naslade pobit med seboj ampak se ji raje prepustite. Lp
Hahaa. Kaj misliš da se tvoja pa ni gonila okoli? Lahko slepiš sam sebe.. Kaj res ste tako naivni da mislite da ženske rabijo vklopit čustva, da lahko sexajo z neznano osebo? ja pa kaj še.. Tebi pa čestitam, da si si zgradil s svojo punco razmerje, ki temelji na laži, nezaupanju in nespoštovanju eden drugega. Le tako naprej.. dobri ste da lahko sami sebe jebete v glavo.
Ne vem kakšna je tvoja punca, da lahko to prenaša ma jaz bi te odj..... takoj ker nisi vreden ljubezni.. Malo v zaostlau ko se primerjaš z živalmi, ker le znamo drugače razmišljati kot živali.. in ne preti nam izumrtje in ne oplojuješ res ženske okoli.. uporabljaš zaščito in sexamo iz užitka..
filipinc, svaka ti čast ane... ja veš, ker čutiš. samo priznati si nočeš? ker sam odnos drgač komunicira.. . glej supr da si se zvečer lahko ulegeu zravn svoje punce in z njo spau, kod da si ji zvest. čestitam. jest tega ne bi mogla, jest ne bi mogla niti v oči pogledat, ker bi se počutla umazano. zravn lepo da priznaš, sam zravn pa resnica vedno pride na dan, tako ali drugače... Pa spet eni ste res mišljenja, kar ne veš ne boli.. ja ne vem sej ti žviš s to krivdo.. ti gledaš svoji v oči, ona misl ko si ji zvest, v resnici pa je vse ena laž...
User1093579 21. 03. 2014 07.34
Tip je bil poln in je prišlo do dejanja. Očitno ima hudega moralnega mačka, da ga ful sekira. Mogoče bo to dovolj velika kazen in bo z moralnim mačkom še dolgo ostal zvest. Mogoče pa mu bo to šola in pouk. Sicer pa ima vsak možnost do popravnega izpita. Se sgodi!
učasih je pa bolje žvečiti kot pa govoriti
Tudi jaz sem prebrala in se tudi ne strinjam.. Dva, ki se imata rada sta med seboj iskrena in si zaupata. ZAUPANJE je temelj vsake zveze. Za svoja dejanja pa moraš odgovarjati! Punci povej, pripravi se da ji bo hudo da ti bo rekla marsikaj in tako.. Dokaži ji, da jo imaš rad in da bi za njo use naredil in da ti je iskreno žal. Tega nikakor ne zamolči, ker ni prav. In daj ji čas, da se odloči kaj bo naredila. In ja si samo človek, ki dela napake. Se zgodi, samo potem boti še pošten in se sooči s posledicami. Pa če za Braneta.. Brez zaupanja ni nobene zveze, ne partnerske in ne prijateljske. Pa Brane, res misliš, da punce ne vemo, da je nekaj narobe? Men lahko desetkrat reče, da je vse ok pa vedno vem kdaj mi laže. Ker se med seboj preveč dobro poznamo. Torej moj nasvet, povej in si pridobi njeno zaupanje znova. Od začetka!. Vem da je težko, če se ne vidiš in tako. Ampak lej, tisti čas ki ga preživljata skupaj pa je najbolj pomemben.
Tako je. Daleč taki ne bodo prišli.. to so fantki ne pa moški, ki si ne upajo priznati, ker niso sposobni, da bi lahko odgovarjali za svoje napake.. enostavno preziram tak folk. Ponavadi taki samo talajo minuse, k vejo da je res.
Punci, povem vama, da ima Brane prav. Dokler ne veš ne boli. Kakšno zaupanje! Zaupanje zgubiš za vedno. Sumničenje ostane in s tem zamoriš sebe in partnerja. Razmislita, kdo ima prav.
se strinjam z mušico, najboljše je v takih primerih biti tiho. težava nastane, ko te vest tako močno peče, da človeka ne moreš pogledati v oči...
mušica3 in zvavdica.. ne vemm kaj je z vama al sta ble vidve prevarani pa nimata sami sebe dosti rade da bi vedele da vaju niso vredni ali pa sami varata.. Ta rek dokler veš ne boli je čisto neumen.. za slabiče. Tisti ki je kaj človeka tega nebi mogel nikomur naredit ker s tem delaš norca z njega..najbolj pa slepiš sam sebe. Ne vem za vas ma jaz svojega nebi mogla več taknit ko bi izvedela da je drugo pumpav.. maa nebi mogla fujj nikol več pa da se ubije.
Ja zaupanja res ne dobiš, mislm mal jih poznam da nekak so ga pa še to je uno da ga desetrkat na uro pokliče s kom je, ko ni z njo.. Jest ne bi mogla več zaupat.. Ja je res, kar ne več res ne boli ja.. sej un živi s krivdo, k ga skos žre.. po en stran je laži priznt k pa s krivdo žvet.. in ja zakaj bi po nepotrebnem nekoga prizadel, če ni treba.. Samo vsi si zaslužimo resnico.. ker enkrat običajno ni samo enkrat... Drgač je pa to odločitev posameznika, jest bi hotla vedt. Zato, da mam odnos z nekom tak ko more bit, ne z nekom k me za hrbtam vara in mi laže.. če pa pomislm, da bi mela že družino, pa bi mi povedu daj blo sam enkrat.. pa res ne bi hotla vedt, ker mu ne bi zaupala, povzročiu bi trplenje celi družini in posledice so hujše kot pa en skos čez plot.. če bi biu res samo enkrat...
meni tut ni všeč tvoj odgovor Brane. če maš eno osebo rad in to jo ne boš prevaral. zakaj bi jo? zaradi hormonov. paaa kaaaaaj še! zadne čase vsi že tako jamrajo glede teh hormonov, kokr da jim je to prioriteta v življenju, da je to osnovna potreba. NE NI! DEJTE SI ŽE TO V GLAVO MOŠKI. človek bi moral razumeti, da so njegove potrebe, ko ne gre za potrebe preživetja (hrana, voda) le plod njegove glave - domišljije. LP!
Ni res! Temeljna potreba je razmnoževanje in kar pri nekaj živalskih vrstah je razmnoževanje tudi zadnje dejanje.
Da razjasnimo nekaj, ker se tole vleče že predolgo! Moški torej varamo, ženske pa ne? Potem pa mi drage ženske povejte, s kom varamo? Mogoče z ovcami?
Ženske se ravno tako f..arjo naokol, da ne bo pomote al' pa, da si ne mažemo oči.
old perv..
Edita Kamenšek 20. 03. 2014 12.42
Prebrala odgovor Braneta,ki pa se definitivno z njim ne strinjam.Da mu svetujete naj se pomete pod pragom ta skok čez plot zame ni noben pameten odgovor.Bi vprašala Braneta ali bi njemu tudi pasalo da mu žena skoči čez plot in zamolči?Vsak,ki je moški naj prizna svoji ženi,dekletu napako enako za nas dame velja.Če si upal in imel toliko korajže skočit k drugi ja pa bodi še toliko korajžen da to tudi priznaš če ne pa nisi m od moškega.Sama ne zagovarjam laži,če pa se kdaj komu zgodi pa mislim da že iz spoštovanja do ljubljene osebe pokažeš priznaš napako.Tajiti svoji ljubljeni osebi nekaj takega je tudi njo ne spoštovati.Veliko če ne največ v ljubezni pomeni iskrenost dokler je je lepo ko se začnejo laganja pa tudi ljubezen,spoštovanje zbledi.
V nekem smislu imaš prav, da pa bo res vse idealno, se pa nauči še presledek naredit za vejico in piko.
Edita Kamenšek 20. 03. 2014 13.08
Važno je da se razume kdor pač želi razumet.Tudi AB ne zna pravilno govorit angleško pa se jo nekako trudimo razumet čeprav z humorjem.
Ditka, ti bi svojem zagotovo tako ji brezpogojno oprostila, če bi se pokesal, a ne?
Se strinjam. Če nekoga resnično ljubiš mu tega sploh ne narediš. Če pa že, si pa zasluži da si iskren in ne živi v neki laži. Rajši da zveš direktno, kot pa od drugih. Vapo.. malo jih da še eno priložnost. če moški res pokaže da bo drugače.. samo vedno imamo v glavi potem, enkrat prevara.. drugič tudi ;)
Saj v desetih zapovedih lepo piše, da so problem samo tiste od bljižnih prijateljev
vse te zgodbe si v celoti zamisli in izmisli uredništvo in Brane se gre psihologa ali seksologa, stvari bomo prevedli v angleščino in poiskali na netu od kot prepisovanje.
odličen odgovor Brane!
User1016467 21. 03. 2014 12.00
Slabiči k niso vredni dreka branijo eden druzga.. kako lepo.
hahahha sm že misla prvo, da je Brane kšno ušpiču :D
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1068