Moskisvet.com
Obupan moški
Brane, pomagaj

Prva ga je pri 19-ih silila z otroki, druga ga je 'nagravžno' prevarala, tretja pa ...

Pozdravljen, Brane. Ker vidim, da pomagaš drugim, bi ti tudi sam zastavil vprašanje. Bo nekoliko daljše in upam, da te ne odvrne. Kristusova leta sem presegel za en božični večer. Pri ženskah nekako nimam sreče ali pa žal še nisem srečal prave. Prva me je pri mojih 19. silila z otroki, z drugo sem prebil 10 let, ki niti niso bila tako slaba, vendar me je »nagravžno« prevarala ter sedaj živi z »njim«, s sedanjo pa sem v vezi dve leti. Ne razumi me napak, svojo zgodovino sem predelal in do »bivših« ne čutim nič, prav tako nimam obžalovanj v smislu »kaj bi bilo, če bi bilo«. S sedanjo sva si po letih zelo blizu. Vedno pa enak problem, otroci in stanovanje. Oba sva namreč še vedno doma :( Jbg, ni bilo sreče. Vedno delal, »šparal«, pa je še vedno premalo. Pri prvi sem bil premlad, druga nikoli ni imela službe, tako da je bilo finančno breme vedno samo moje. Roko na srce, zgodovina se ponavlja. Najino razmerje ima oz. je imelo, tako kot večina ostalih, svoje vzpone in padce. Prvič me je pustila, pa sem kot otrok moledoval in sva poskusila znova. Od takrat se skoraj vsakih nekaj mesecev »zapneva« glede stanovanja. No, sedaj že celo glede otrok. Razumel bi, če sam ne bi naredil ničesar, pa vendar se trudim. Res je, da sem bil po najinem razhodu bolj zadržan glede teh stvari, vendar se mi zdi, da se je vsa zadeva, vsaj pri meni, normalizirala. Finančno je situacija nekoliko bolj problematična. »Našparanega« je kar nekaj, plače pa so vedno manjše. Želim si iti na svoje, močno si želim otrok, finančno stvar ni najbolj optimistična, ne glede na to, kako obračam številke. Povrh vsega mi po novem grozi še izguba službe, kar pomeni še večjo nesigurnost :( Tule nastane problem. Pred časom je spet počilo, prav zaradi stanovanja in otrok. Njenega zadnjega napada nisem več zdržal - redkokdaj sem zaradi tega izgubil živce in sem stvar raje »potlačil«. Nisem se mogel zadržati in sem nekaj krepkih zabrusil nazaj. Približno teden dni je vladal nekakšen umetni mir, ko pa sem ji omenil, da bom morda izgubil službo, je vse skupaj eksplodiralo! Razbral sem, da gre spet za prihodnost, česar se sam hudičevo dobro zavedam. Bolj je bila izpostavljena njena kot moja, kar mi ni jasno, saj naj bi skupaj funkcionirala kot celota in težave enega so tudi težave drugega, mar ne? Spet sem poslušal očitke glede bivših (s katerim nimam nič), otrok in tega, da nekako premalo naredim za najino samostojnost. Halo! Trudim se na vsakem koraku, »šparam«, iščem, računam, se sprašujem, kako bi najlažje preživela. Zanjo tega ne bi mogel reči, pomemben je samo beg, pa naj stane, kolikor hoče. Povrh vsega sem si na grbo navlekel, ali pa so mi to navlekli drugi, še eksistencialno krizo. Največji strah, ki ga gojim, je, da ne bi mogel preživljati svoje družine. Lepo sem rekel, naj počaka kakšen mesec ali dva, da vidiva, kako bo, da se ob izgubi službe, ki je skoraj zagotova, spet postavim na noge. No, po prepiru z njene strani ni bilo odziva, mrk. Denarja je dovolj, da bi pri njenih ali mojih uredila stanovanje, vendar sam tega nočem, saj bo vedno neko nerganje. Daj to, daj ono … Komaj čakam! Dokler človek ni čisto na svojem, ni nikoli zares svoboden! Ne morem stran od nje, ne vem, zakaj. Res si želim otrok in, Bog moj, tudi star sem že, tako da bi bil skrajni čas. Pri njej sem vedno mislil, da bo mati mojih razgrajačev oziroma velikonogcev ;) Nisem več prepričan. Kako je mogoče živeti s človekom, ki te, ko si na robu obupa, zapusti, ti ne stoji ob strani, te ne objame, ti ne pove, da te ima rad in bo vse dobro? Tega sem bil deležen še od ljudi, ki jih ne poznam tako dobro oz. niso moji življenjski sopotniki. Namesto tega poslušaš očitke in mlatenje. Kot da se tega ne zavedam že sam. Sama je imela precejšnje težave, ob katerih sem ji vedno stal ob strani, jo podpiral, spodbujal, nič očital. Ob strani ji bil stal pri čemer koli. Name se je lahko zanesla in se še vedno lahko. Očitno sem svoje življenje zafural do te meje, da nisem sposoben obdelave dotičnega problema. Še zadnji del, za katerega mi boš ti očital, če ga ne napišem ;) Kar se seksa tiče, je bilo pri njej zmeraj tako tako. Rečem lahko le, da sem včasih seksal veliko več in bi še vedno, vendar z njene strani ni prav veliko potrebe, kaj šele nagajivosti. Glede spolnosti sem odprt in ne vidim, zakaj bi imela katera zadržke ob meni. Debato sem tudi večkrat načel, pa se ni zgodilo nič konkretnega. Velike težave ji predstavlja orgazem, doseganje tega je včasih zelo mučno. Nič ne de, človek vsaj ve, zakaj se trudi :) Ne razumi me narobe, nisem eden tistih, ki jih zanima le lastna korist. Vedno sem in vedno bom na prvo mesto postavil partnerico, najprej ona, nato jaz, ali pa, če gre, istočasno. V glavi poštimano, kondicije pa za kakšno uro brez težav. Upam, da si od napisanega dobil vse potrebne informacije, in mi boš s svojim nasvetom pomagal. Brane, hvala! Lep pozdrav, Zafuranec

Obupan moški
Obupan moški FOTO: Thinkstock
Pozdravljen, Zafuranec!

Zafuranec!? Po vsem kar si napisal, nisi ničesar zafural. Pretiravaš. Preveč (samo)kritičen si. In morda tudi preveč analitično in “ziheraško” obravnavaš prihodnost. Napisal si na primer: “Očitno sem svoje življenje zafural do te meje, da nisem sposoben obdelave dotičnega problema”. To, da misliš, da nisi sam sposoben “obdelave dotičnega problema” (domnevam, da misliš na aktualno partnerico, ne pa “stanovanjski problem”), ne pomeni, da si kar koli zafural, najmanj pa življenje. Več glav več ve, kajne? Včasih vsakdo potrebuje dodatno mnenje “od zunaj”, ker se problem morda bolje vidi kot “od znotraj”. Ne bi rekel, da pri ženskah nekako nimaš sreče (po samo treh je težko soditi), se pa strinjam s teboj, da žal še nisi srečal prave. Jaz bi tako na hitro rekel, da si izgubil (zafural, če uporabim tvoj izraz) kar nekaj let, ker si vztrajal v razmerjih z ženskami, s katerimi očitno ni bilo pravega ali vsaj zadostnega ujemanja. Mislim, da to velja tudi za aktualno partnerico. Je samo njihova krivda, ali je krivda deljena, ne vem. Ponavadi je deljena. Vse preveč samokritičen si tudi, ko sebe kriviš za “stanovanjski problem” (“Vedno delal, šparal, pa je še vedno premalo…”), v katerem si ne moreš privoščiti, da bi šla na svoje s tole tvojo zelo sitno, nerazumevajočo, neprilagodljivo in zahtevno Dulcineo, ki se ji za “dobro” mero še premalo seksa z zelo kavalirskim partnerjem.

Tvoji generaciji je v veliki meri zafu…rala zadeve pohlepna, megalomanska in hazarderska bankirska in finančna gosposka v New Yorku, Londonu in v drugih centrih tako imenovane finančne industrije (pa taka “industrija”, ki ne “proizvaja” drugega kot denarja za tiste, ki ga že imajo veliko in preveč), ki so ji vrečo držali drugorazredni politiki – oboževalčki neoliberalizma. Pri nas pohlepnim bankirjem in nesposobnim politikom primešaj še tajkunske tolovaje, pa je slika popolna. Preveč (samo)kritičen si tudi do svojih let. Če sem prav izračunal, jih imaš 34 in nekaj mesecev. Stari moj, pa ti si v najboljših letih, ne pa “že star”. Otrok nimamo zato, ker je že “skrajni čas” zanje, ali zato, da bi z njimi izboljšali bolj klavrno stanje razmerja ali ga celo rešili, ampak zato, ker si jih želimo.

Zveza sploh obeta?

Očitno iskrena želja po otrocih pri tebi ni več problem, kot je bila – povsem logično in naravno! – pri devetnajstih letih, ko te je prva resna punca silila, da bi imela otroke. V tvojih vrsticah in med njimi čutim, da si jih zelo želiš, kar utegne voditi v napačne odločitve. Problem je (poleg “stanovanjskega”, h kateremu se še vrnem) tvoja aktualna zveza, ki – po vsem, kar si povedal o njej – žal ne obeta nastanka srečne družine. V samo dveh letih se je zgodilo vse preveč reči, ki se v bistvu ne bi smele zgoditi (vmes te je celo pustila!). Bolj logično in naravno bi bilo, da bi se tvoja druga dolga, desetletna zveza končala z nastankom družine, naraščajem in … tako naprej, pa ji očitno ni bilo usojeno. In verjetno je bolje tako, če sodim po tvojih besedah: z drugo sem prebil 10 let, ki niti niso bila tako slaba. Ki niti niso bila tako slaba? V razmerju, ki niti ni tako slabo, ne bi vztrajal niti pol leta, kaj šele deset let!

Iskreni odgovori

Za tvojo prihodnost in tvoja prihodnja razmerja je najbolj pomembno, da si iskreno odgovoriš predvsem na vprašanje, zakaj si tako zelo dolgo vztrajal v nedobrem razmerju, da te je “nagravžno” prevarala in da sedaj živi z “njim”? In na bolj aktualno vprašanje: zakaj kljub temu, da ti je v bistvu jasno, da s sedanjo partnerico stvari ne štimajo, ne moreš stran od nje, čeprav podzavestno veš, da je to verjetno … rešitev? Slabo razmerje se ne spremeni v dobro samo zato, ker moški in ženska živita skupaj, proč od njenih ali njegovih staršev … Ne zameri mi, vendar morda preveč poslušaš aktualno partnerico in se ji vse preveč prilagajaš. Morda tudi preveč govoriš in premalo narediš.

Stanovanjski problem

Denarja (tvojega, če prav razumem) je dovolj, da bi si pri njenih ali tvojih uredila stanovanje… Morda je res, da je človek zares svoboden šele, ko je čisto na svojem (odvisno od tega, kakšni so starši in kakšni so odnosi), vendar … moramo biti v življenju tudi pragmatični in praktični in se prilagoditi razmeram. Če ni možno tisto, kar mislimo, da je najboljše, se pač odločimo za drugo najboljše … Če bi bil na tvojem mestu, bi si, za začetek, pri tvojih starših uredil svoje stanovanje (bog ne daj pri njenih!), pa naj je partnerici to prav ali ne. Povej ji, da bo najprej tako in nič drugače. Če ji ni prav, naj gre … kamor koli hoče. Morda – bodiva optimista! – bo tvoja jasna odločitev za ta premik izboljšala stanje med vama. V vsakem primeru se boš ti, s svojim stanovanjem (v hiši staršev?) počutil drugače, bolj optimistično, manj zaskrbljeno kot se zdaj in imel drugačno, boljše izhodišče za ustvarjanje družine, ker boš že imel štalco, če boš moral iskati novo … kravco. Če boš iskal novo, se – ko jo boš našel – spomni na to, kar rad ponavljam (ne velja samo za ženske, ampak tudi za moške): vztrajajmo v razmerjih, kakršnih si želimo, ne pa v takih, ki si jih ne. Pa naj imamo 20 ali 34 ali 42 ali več let. Pohvaljen za odnos do spolnosti in za kavalirski odnos do žensk v postelji. Glede skrbi v zvezi s službo, ki upam, da jo boš obdržal: ne vdajaj se skrbem (že zaradi negativnih vibracij), ampak se posveti raziskovanju možnosti za novo. Srečno!

Ločitev
Ločitev FOTO: Thinkstock
KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
James Parker 14. 06. 2018 23.05
Se trenutno srečujete s težavami pri financiranju? Ali potrebujete loa, ki je genov in cenovno dostopna? Pišite nam danes na Europafunding@gmail.com, saj vam zagotavljamo, da ste dobili posojilo, ko ste se prijavili od nas, našim ponudnikom storitev nudimo 2% za posameznike in podjetja.
Jaz ne vidim nič spornega v najemanju stanovanja, če ni še dovolj za lastniškega...? :/
Sej si verjetno čisto v redu desc. Ampak v tvoji zgodbi pri vseh treh ženskah pogrešam ljubezen - ko daš ženski vedet, da je zate edina in ne samo "primerna" in si siguren, da želiš biti do konca življenja z njo (enako velja zanjo). Če pa tega ni, pa se začnejo nategovanja okoli financ in stanovanja, premalo zadovoljivega sexa, varanje ipd.
ni kaj velik za naredit.
Mario Va?unec 07. 04. 2016 22.10
bodi optimist ne pesimist naredi si cilje in jih doseži to je to
pingvinislo5 07. 04. 2016 18.56
dobrota je sirota....žal.
beži sine od takih žensk. Zdi se mi da imaš k... p.... Pusti jo in si najdi eno normalno, mogoče kako z kake vasi tam so ženske še kolker tolko normalne. Mestne dekline so ponavadi razvajeni otroci.
Poiščita si kako poceni majhno najemniško stanovanje. Najkasneje po enem letu boš videl, ali si sploh želiš živet s to žensko do konca življenja, ali sta kompatibilna!
Poimenoval si se Za.fura.nec?! Resno?! Čisto nič nisi zaf.ural, ampak si pa malo izgubil kompas. Verjamem, da ga lahko pridobiš nazaj, samo malo se vzemi v roke. Stanovanje: zakaj vsak misli, da mora imeti lastniško stanovanje / hišo? Kaj je narobe z najemom? Predstavljaj si to: pri lastniškem stanovanju vzameš kredit, recimo 700 eur za 25 let. Pri najemniškem plačuješ enako najemnino (ok, za 700 eur dobiš že skoraj rezidenco, razen če ne greš v center LJ). Potem v službi znižajo plačo ali službo celo izgubiš. Kaj pa potem?! Pri najemniškem se preseliš v cenejšega (ali nazaj k staršem), pri lastniškem pa ...?! Kredita je še za 20 let, odplačana je kaplja v morje, prodaš ga lahko pod ceno, kar pa ne pokrije niti mesečnega obroka kredita, del katerega moraš še vedno plačevati, čeprav ti ga reprogramirajo! Midva z možem imava lastno nepremičnino, kupljeno pri svojih 28. in 30. letih brez pomoči staršev, vendar delava pri tujem podjetju, kjer je vsaj za zdaj še vse ok, plače pa dobre. Ampak kdo nama zagotavlja, da naju bodo čez 15 let še rabili? Z današnjega vidika lahko rečem samo to, da je bil nakup najbolj neumna odločitev! Torej, pamet v roke! Midva je takrat nisva imela! ''Lastnina je past - vsi mislimo, da jo imamo, v resnici pa ima ONA NAS.'' Prosim, ponavljaj si, dokler si ne zapomniš!!! Če se doma dobro razumeš, SI čimprej uredi LASTNO stanovanje po LASTNEM okusu. Loči vhod, če je možno. Ja, čas je, da se KONČNO postaviš zase, ne pa da si zd.rsan podplat od čevlja. Verjetno tvoji psi.hopa.tski madam to ne bo všeč, tako da se pripravi, ker se je moraš ČIMPREJ znebiti! Naj te ne premami, da bi jo vzel nazaj - sumim, da bo moledovala in ti v obupu celo 'podtaknila' kakšnega otroka. Gre namreč za nekvalitetno, pokvarjeno partnerko, ki gleda le na svoje koristi. Svoje stanovanje NE bo rešilo vajinih problemov, pač pa jih bo še potenciralo - saj veš, vsak dan se bosta morala prenašati, navade so različne, pa še kredit in z njim manjša količina denarja bo razlog za vse hujše prepire. Če pride otrok, bo denarja še manj - kruto, ampak resnično: otrok stane, poleg tega tudi nima gumba, da bi ga izklopil, ko se ti zazdi (midva nimava otrok, ampak vidim, kako to gre pri prijateljih). Predstavljaj si, da se med prepirom, ki jih pri vaju že zdaj ne primanjkuje, pridruži še otroško vreščanje. Želim ti, da se odločiš pravilno: raje sam kot v nekvalitetnem partnerstvu! Po stilu pisanja sodeč (tudi napak je malo, naj si te pisuni 24 kur vzamejo za zgled!) si skul.iran in izobražen, torej dober primerek moškega in ti ne bo težko najti primerne življenjske sopotnice. Tale, ki jo imaš zdaj, pa to prav gotovo NI. Pa srečno. P.s.: Te pike med besedami so posledica tega, da mi 24 kur ni pustil objaviti besedila zaradi neprimernih besed ...
Če bi te imela zares rada, bi imela s tabo otroka tudi v stanovanju 2x2 m, pri tvojih, njegovih, kjerkoli...vsaj jaz z mojim bi takoj in brez vprašanj! In res, res se ne "spuščat v otroka" če nimata stvari razčiščenih, ker potem pridejo še hujši prepiri, ločitev, trpita vidva, otrok,...reči ji, če ji kaj ne paše naj si poišče drugega! Če te ima rada, se bo pogovorila in ostala, če ne bo pa šla...,pa saj nisi star...jaz poznam kar nekaj primerov, ko se spoznali in v kratkem času dobili otroka in so še danes srečni!
Zrihtajta si stanovanje pri njej ali pri tebi. Svoj vhod in svoje stroške pa mislim, da večjih težav ne bi smelo biti. Pač ni dovolj za svoje stanovanje ali hišo. In kaj potem! Še vedno je boljše tako, kot pa da sta vsak na svojem koncu kot dva najstnika. Če imaš svoj vhod, je možnosti za prepire bistveno manj. Naredi tako. Ne boš prvi. Vedno več nas je takih.
...prijatelj Zafuranec...ti nisi to..ampak tvoja boljša polovica...čim prej stran...samo dobrohotni namig...
kraljicavesolja 07. 04. 2016 11.55
A nisi dost star, da veš, da te bodo ljudje vedno tlačil, če te bodo lahko, kdor kol, tko da najprej sebe postav na prvo mestu, pol pa šele dalje.
Tale naš svet je narejen za volkove, ovčke, kot si ti in 90% ostalih , ga pa ponavad ne*ebejo. S tem se morš sprijazniš, lahko pa za spremembo enkrat po*izdiš, daš /za začetek/ tole babo na čevelj, ker ji tko al tko nikol ne bo zadost /ne misl, da boš s stanovanjem kej spremenu/ in začni živet mal bolj agresivn. Če ti pa manka testosterona, se pa sprijaznt z življenjem pr ta starih. Sej konc koncev ti niti ni tko hudo. Maš za jest, NET, TV in ni ti treba nikamor bežat, za lubezen bo pa morala bit dobra kakšna siva miška, ptice roparice pač niso tvoja kategorija.
pri 30+ bi vsi imeli svoje lastnisko stanovanje??? halo? casi jazbinska so minli, je kak je. v tujini ljudje vecinoma zivijo v najemniskih stanovanjih, kupljena so luksuz. pa se noben ne pritozuje. najdi si eno ali dvosobno stanovanje in probaj z njo zivet. cez en mesec se ti bodo obzorja razjasnila.
namesto preračunavanja financ in podobno glede materialnih zadev, bi se jaz na tvojem mestu raje vprašal, če želim za življensko sopotnico osebo, ki ti ne zna stat ob strani in se pogovorit čez težave...si res želiš tako žensko za mamo svojih otrok? glede seksa tudi bolj žalost kot pišeš...komaj dve leti sta skupaj pa nobene strasti - in le še slabše bo z leti.
pri vsem je en sam problem...razvajenost. Vse mora bit točno tko kot si zamisliš. Tud če nimaš stanovanja pri tastarih se pa moraš komu drugmu prilagajat. Kjer je želja tam je pot, če bi si zares želel živet z njo ali pa imet otroke, bi jih imel. Če pa začneš računat, da stane samo voziček za dojenčka 1000 eur, pol se pa neha...ampak to je zgol potrošniška miselnost, kaj vse rabim. Za to da se postaviš na noge se je potrebno marsičemu odpovedat. Ampak s tem ni nič narobe. Če pa v zvezi nimaš nobenih zunanjih težav, si pa najdeš notranje in največkrat sledi ločitev. Strinjam se da si je izjemno težko privoščit stanovanje, ampak bolše je pa še vedno imet tečno taščo in se skupaj kregat čez njo, kot pa da ti gre na živce lastna žena, ker pač ni nikogar drugega, ki bi ti lahko šel na jetra. Meni sličiš na maminega sinka, ki se za nobeno stvar ne more odločit in se ne more nehat dojit, ker bo potem življenje lahko preveč stresno. tako življenje ni stresno, nisi pa zadovoljen, ker veš da nisi naredil brez mame.
če smem pridati komentar? Prvič, ta ženska ni zate in jo pusti. Če ne bo pripravljena ti stati ob strani sedaj, ko boš izgubil službo, potem ji je samo za denar in ni ljubezni. Drugič: Če bi vsi čakali na to, da uredimo stanovanje po naših željah itd...... potem nikoli nebi imeli otroke. Se je pač zgodilo, in potem po nekaj letih ugotoviš, da je to bil prijeten dogodek. Glede stanovanja pri starših: zakaj pa ne? Poseben vhod, elektrika, voda ločeno in ni panike, preden kaj vložiš v hišo pa še zagotovi, da bo del ki ga boš urejal tvoj. In to ne samo tako rekla kazala, ampak, da boš tistega dela tudi lastnik. Srečno
+++++ predusem se strinjam s tem,da ta zenska ni zate!!!partner ti mora stat ob strani,seveda ce te ma res rd. In opazam,da je cedalje vec egoistov in egoistk k gledajo sam nase in kaj njim ustreza
Tudi jaz mislim, da omenjena ženska ni zate, zatorej proč od nje dokler je še čas in nimaš nikakršnih obveznosti do nje. In ne vlagaj, tako kot je omenjeno v zgornjem komentarju, nikamor, če ni zares tvoje, uradno tvoje, ker denar nima brata.
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 1249